Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Jeg har en deilig kjæreste som jeg har vært sammen med i et halvt år nå. Vi finner hverandre veldig tiltrekkende, koser og klemmer masse, og har mye deilig sex. MEN..jeg får veldig sjeldent orgasme med denne mannen. Jeg hadde samboer i ti år, og da gikk det som smurt hver gang. Har heller ingen problemer på egenhånd. Jeg har forklart at jeg trenger mye stimuli på klitten, både før og underveis, og han har bedret seg når det gjelder oppvarmingen. Men underveis skjer det ingenting. Jeg har prøvd å stimulere meg selv under akten, men føler meg så keitete. Jeg skjønner altså at jeg har et ansvar selv også. Jeg sliter sånn med dette. Det var greit i begynnelsen, da tenkte jeg at det skulle gå seg til etterhvert, men nei. I dag ble jeg så trist at jeg bare ville grine. Føler meg rett og slett mislykket og teit. Kjenner også på følelsen av å bli snytt. Det er nesten sånn at jeg tenker at hva er vitsen med å fortsette med han. Det betyr så mye med et godt sexliv, og det har vi jo, men å få orgasme mindre enn en gang i mnd blir stusselig altså. Men jeg elsker han, har en en fantastisk mann på alle områder, og jeg vet han synes det er trist han også. Er så nær, så nær hver gang. Noen råd til meg/oss?
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Er han dårligere utstyrt enn din x? Størrelsen kan telle litt, for en tykkere penis skaper større press mot klitoris når han beveger seg inn og ut, spesielt hvis han lener seg mot den. Penisring/pumpe kan være fysiske virkemidler til å øke omkretsen hans. På det mentale planet virker det som om du stresser deg selv med det. Selv om det bare er med han du ikke kommer, så har du kanskje lagt på en mental sperre når det gjelder å komme med han. Tror nok du også trenger å slappe helt av under sex og ikke tenke på at du skal ha orgasme i det hele tatt. Det tar sin tid og litt trening, men resultatet etter litt jobbing med det er nettopp orgasme. Sånn sett er det ganske motsatt, det er når man bare fokuserer på nytelsen og ikke orgasmen i seg selv at selve orgasmene kommer.
Gjest HunterLady Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 (endret) Bruk vibrator? Gjerne etter samleie også, mens du suger han slik at du kommer mens du har pikken i munnen din. Kan være et greit innslag for han også, å se at du nyter pikken hans istedet for å føle seg udugelig for at du alltid må ta sakene i egne hender etter at han er ferdig. Endret 13. februar 2011 av HunterLady
Gjest Katten. Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Det er jo bare å stimulere deg selv - det er kun tennende å se på for oss gutta.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 Er han dårligere utstyrt enn din x? Størrelsen kan telle litt, for en tykkere penis skaper større press mot klitoris når han beveger seg inn og ut, spesielt hvis han lener seg mot den. Penisring/pumpe kan være fysiske virkemidler til å øke omkretsen hans. På det mentale planet virker det som om du stresser deg selv med det. Selv om det bare er med han du ikke kommer, så har du kanskje lagt på en mental sperre når det gjelder å komme med han. Tror nok du også trenger å slappe helt av under sex og ikke tenke på at du skal ha orgasme i det hele tatt. Det tar sin tid og litt trening, men resultatet etter litt jobbing med det er nettopp orgasme. Sånn sett er det ganske motsatt, det er når man bare fokuserer på nytelsen og ikke orgasmen i seg selv at selve orgasmene kommer. Ja, han er nok litt mindre enn eksen, men helt normal størrelse vil jeg tro. Eksen hadde forresten bøyd kuk, feil vei liksom. Hadde sine ulemper også, kunne ikke ta doggy f.eks, da fikk jeg store magesmerter. Jeg føler av og til at kuken hans ikke er helt stiv..det var en stilling hvor den føltes stor og hard, og det var i en slags misjonær hvor han har ene foten på golvet. Har ikke hjerte til å spørre er du helt stiv eller. Det positive er at han holder lenge, svært lenge. Også her var eksen motsatt, kom som et lyn hvis han ikke bremsa opp. Så vi hadde mange pauser, mens her er det full fart hele veien, evt rolig fart. Jeg har skjønt det, etter å ha lest mye, at jeg må fokusere på nytelsen, og jeg vil påstå at jeg gjør det, men når klimaks nærmer seg og det ikke skjer noe, så fosser bare skuffelsen frem, slik som i dag. 95% av de andre gangene tenker jeg at vi kommer dit, vi kommer dit. Men i dag er jeg bare down, føler meg ubrukelig.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2011 #6 Skrevet 13. februar 2011 Bruk vibrator? Gjerne etter samleie også, mens du suger han slik at du kommer mens du har pikken i munnen din. Kan være et greit innslag for han også, å se at du nyter pikken hans istedet for å føle seg udugelig for at du alltid må ta sakene i egne hender etter at han er ferdig. Jeg er så prippen at jeg ikke vil suge han med mine og hans safter på... Eier ikke vibrator. Kanskje jeg må kjøpe. Tenker du på sånn til klitten da eller? Føler meg helt avlegs jeg.
womenwomen Skrevet 13. februar 2011 #7 Skrevet 13. februar 2011 Ja, han er nok litt mindre enn eksen, men helt normal størrelse vil jeg tro. Eksen hadde forresten bøyd kuk, feil vei liksom. Hadde sine ulemper også, kunne ikke ta doggy f.eks, da fikk jeg store magesmerter. Jeg føler av og til at kuken hans ikke er helt stiv..det var en stilling hvor den føltes stor og hard, og det var i en slags misjonær hvor han har ene foten på golvet. Har ikke hjerte til å spørre er du helt stiv eller. Det positive er at han holder lenge, svært lenge. Også her var eksen motsatt, kom som et lyn hvis han ikke bremsa opp. Så vi hadde mange pauser, mens her er det full fart hele veien, evt rolig fart. Jeg har skjønt det, etter å ha lest mye, at jeg må fokusere på nytelsen, og jeg vil påstå at jeg gjør det, men når klimaks nærmer seg og det ikke skjer noe, så fosser bare skuffelsen frem, slik som i dag. 95% av de andre gangene tenker jeg at vi kommer dit, vi kommer dit. Men i dag er jeg bare down, føler meg ubrukelig. Halvslapp , myk liten pikk er ikke godt nei ! Skjønner godt du opplever problemer med han nye . Synd ! Når du liker han så godt ellers . Nei man får ikke alltid både i pose og sekk når det gjelder partnere . Jeg hadde ikke blitt værende i det forholdet lenge . Menn med halvslapp penis er fullstendig turnoff for meg . Hadde bare mistet interessen og lysten på han ganske fort . Like så greit å finne seg ny mann da , en man kan leve med i både gode og onde dager - forde sexlivet er så fantastisk GODT : ) Sexlivet er viktig . Dårlig sexliv vil bare slite på humøret i lengden . Slik som du allerede opplever nå .... Verden er full av menn sier jeg bare ! Mulig du må ta et valg snart .Om å kanskje gå vidre . Jeg tror ikke at han plutselig vil få supergod potens ut av det blå ...noen menn er bare sånn . Lite han eller du kan gjøre med det desverre .
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2011 #8 Skrevet 13. februar 2011 Halvslapp , myk liten pikk er ikke godt nei ! Skjønner godt du opplever problemer med han nye . Synd ! Når du liker han så godt ellers . Nei man får ikke alltid både i pose og sekk når det gjelder partnere . Jeg hadde ikke blitt værende i det forholdet lenge . Menn med halvslapp penis er fullstendig turnoff for meg . Hadde bare mistet interessen og lysten på han ganske fort . Like så greit å finne seg ny mann da , en man kan leve med i både gode og onde dager - forde sexlivet er så fantastisk GODT : ) Sexlivet er viktig . Dårlig sexliv vil bare slite på humøret i lengden . Slik som du allerede opplever nå .... Verden er full av menn sier jeg bare ! Mulig du må ta et valg snart .Om å kanskje gå vidre . Jeg tror ikke at han plutselig vil få supergod potens ut av det blå ...noen menn er bare sånn . Lite han eller du kan gjøre med det desverre . Ja, hadde det bare vært så enkelt. Jeg var singel i seks år før jeg møtte ham, og har vært borti mange frosker. Han her er en gentleman som får meg til å føle meg som en prinsesse. Men selvfølgelig, vedvarer dette så må jeg ta et valg, og det blir nok å gå.. Følte meg skikkelig trist i dag etter runden vi hadde i senga. Føler meg mindre verdt som kvinne, rett og slett. Men som du sier, dårlig sex, eller manglende orgasme rettere sagt, tærer på humøret, og jeg påtar meg mye av skylden selv, kanskje uten grunn, egentlig. Han er ung, bare 30 år, så det er jo litt merkelig om potensen er dårlig? Og som sagt, tenningen er der, likeså nytelsen. Men det når ikke helt til topps nei. Finnes det ikke noe for å virke hardere? Og hvorfor virker den hardere i den ene stillingen?
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2011 #9 Skrevet 13. februar 2011 Finnes det ikke noe for å virke hardere? Og hvorfor virker den hardere i den ene stillingen? Penisring og evt. pumpe kan få han til å virke hardere.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2011 #10 Skrevet 13. februar 2011 Penisring og evt. pumpe kan få han til å virke hardere. Men hvordan foreslå dette uten at han blir såret? Faen at man er utstyrt med så mye empati assa. Er det vanlig å bruke sånt, eller? Ikke at det spiller noen rolle, jeg bare spør.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2011 #11 Skrevet 13. februar 2011 Men hvordan foreslå dette uten at han blir såret? Faen at man er utstyrt med så mye empati assa. Er det vanlig å bruke sånt, eller? Ikke at det spiller noen rolle, jeg bare spør. For min del er det jo ikke galt å piffe opp sexlivet. Selvsagt, han må jo ville det selv, er jo ikke noe du kan tvinge han til. Men hvilken mann vil ikke at den skal kjennes steinhard ut, og kanskje t.o.m. litt større? Er nok ganske vanlig også ja.
Gjest HunterLady Skrevet 13. februar 2011 #12 Skrevet 13. februar 2011 Jeg er så prippen at jeg ikke vil suge han med mine og hans safter på... Eier ikke vibrator. Kanskje jeg må kjøpe. Tenker du på sånn til klitten da eller? Føler meg helt avlegs jeg. Kjøp en klitorisvibrator du! Jeg lover deg at det er verdt hvert eneste øre!
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #13 Skrevet 13. februar 2011 Bruk vibrator? Gjerne etter samleie også, mens du suger han slik at du kommer mens du har pikken i munnen din. Kan være et greit innslag for han også, å se at du nyter pikken hans istedet for å føle seg udugelig for at du alltid må ta sakene i egne hender etter at han er ferdig. Akkurat den der stillingen pleier å funke for meg Da står mannen min ved siden av meg på knærne, slik at jeg når klitten med hånda og kan suge samtidig, så bytter han på å fingre meg (altså inni, ta litt på puppene.. og runke, - da jeg har en tendens til å bli for opptatt av min nytelse og dessuten litt vanskelig å få til å suge ordentlig når jeg ligger sånn. Når pungen derfra og kan slikke/suge litt der innimellom. Du kan jo bare si ifra at du ikke vil suge ham etter at han har vært inni deg, sånn at dere gjør dere ferdig med det (og deg ) først!
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2011 #14 Skrevet 13. februar 2011 Kjøp en klitorisvibrator du! Jeg lover deg at det er verdt hvert eneste øre! Kanskje jeg skal gjøre det..? Selv om jeg føler at det blir juks på en måte, at man ikke får det til selv liksom. Høres vel helt skrudd ut.. Kan jeg skylde på at jeg er født på 70-tallet? Hehe. Er liksom vokst opp med at alt skal være naturlig.. Men klart, hvis det får meg i ekstase så..why not. Styrer du den selv da eller? Herlighet, høres vel ut som en mongo her. Kan du anbefale en? Gjerne en som finnes på kondomeriet.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2011 #15 Skrevet 13. februar 2011 Akkurat den der stillingen pleier å funke for meg Da står mannen min ved siden av meg på knærne, slik at jeg når klitten med hånda og kan suge samtidig, så bytter han på å fingre meg (altså inni, ta litt på puppene.. og runke, - da jeg har en tendens til å bli for opptatt av min nytelse og dessuten litt vanskelig å få til å suge ordentlig når jeg ligger sånn. Når pungen derfra og kan slikke/suge litt der innimellom. Du kan jo bare si ifra at du ikke vil suge ham etter at han har vært inni deg, sånn at dere gjør dere ferdig med det (og deg ) først! Jeg skjønner at jeg må tenke nytt her. Jeg og min eks kom nesten alltid på samme tid, og gud så deilig det var. At jeg skal fikses først og han etterpå høres så kjedelig ut. Vanedyr ja. Men heller orgasme enn ikke. Det er nok mye som sitter i hodet mitt også, en liten bit som ikke gir seg helt hen. Og hvorfor vet jeg ikke. Kanskje fordi han forguder meg, og jeg er redd for å slippe løs monsteret, lissom. I tillegg til alt det tekniske selvsagt, som jeg har skrevet om tidligere i tråden.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2011 #16 Skrevet 13. februar 2011 Jeg skjønner at jeg må tenke nytt her. Jeg og min eks kom nesten alltid på samme tid, og gud så deilig det var. At jeg skal fikses først og han etterpå høres så kjedelig ut. Vanedyr ja. Men heller orgasme enn ikke. Det er nok mye som sitter i hodet mitt også, en liten bit som ikke gir seg helt hen. Og hvorfor vet jeg ikke. Kanskje fordi han forguder meg, og jeg er redd for å slippe løs monsteret, lissom. I tillegg til alt det tekniske selvsagt, som jeg har skrevet om tidligere i tråden. Høres litt ut som om du har et litt fastlåst tankemønster ja, og at du var godt vandt med eksen din og at dere passet godt sammen. Men det er nok de færreste som klarer å komme sammen hver gang, det er jo som du sier mye bedre å få orgasme enn ikke. For min del er det viktigere at hun får orgasme enn at jeg får det.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2011 #17 Skrevet 13. februar 2011 Høres litt ut som om du har et litt fastlåst tankemønster ja, og at du var godt vandt med eksen din og at dere passet godt sammen. Men det er nok de færreste som klarer å komme sammen hver gang, det er jo som du sier mye bedre å få orgasme enn ikke. For min del er det viktigere at hun får orgasme enn at jeg får det. Av og til føler jeg at det er helt greit for ham at bare han kommer. Kan hende det har noe med at jeg i starten bad ham om å ikke mase om min manglende orgasme, og at jeg forsikret ham om at jeg tross alt likte å ha sex med han selv om jeg ikke nådde klimaks. Hodet mitt har også en tendens til å tenke at nå er han sikkert lei av å humpe i vei, og så ramler jeg liksom litt av lasset. Skjønner nå hvor godt eksen og jeg hadde det. Jeg har vært tålmodig lenge synes jeg, men nå er jeg helt tynnslitt. Kan ikke skylde på pms heller, så dette går mer innpå meg enn hva jeg hadde trodd.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2011 #18 Skrevet 13. februar 2011 Av og til føler jeg at det er helt greit for ham at bare han kommer. Kan hende det har noe med at jeg i starten bad ham om å ikke mase om min manglende orgasme, og at jeg forsikret ham om at jeg tross alt likte å ha sex med han selv om jeg ikke nådde klimaks. Hodet mitt har også en tendens til å tenke at nå er han sikkert lei av å humpe i vei, og så ramler jeg liksom litt av lasset. Skjønner nå hvor godt eksen og jeg hadde det. Jeg har vært tålmodig lenge synes jeg, men nå er jeg helt tynnslitt. Kan ikke skylde på pms heller, så dette går mer innpå meg enn hva jeg hadde trodd. Tror det er viktig at du er ærlig ovenfor han om hvordan du har det i senga, og at dere kanskje snakker med sexolog? Ta noen kvelder der dere ikke nødvendigvis har sex, men har gode samtaler om hva dere savner i senga. Uten å anklage, for dette er hverken hans eller din feil, dere har bare litt heng å komme over. Der bør du kanskje nevne at det kan være en god ide med leketøy enten det dreier seg om penisring og pumpe eller klitorisvibrator eller annet sexleketøy for deg. Mest av alt er det viktig å få hodet med på notene, gjerne i form av at sex skal være gøy og spennende. Der kommer bruk av leketøy inn, men det kan også være andre ting/settinger dere tenner på som kan hjelpe dere over kneika. Kanskje rollespill eller noe annet er noe for dere. Ingen av dere er unormale, det er MANGE som trenger litt mer enn bare standard sex for å få full tilfredsstillelse.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2011 #19 Skrevet 13. februar 2011 Tror det er viktig at du er ærlig ovenfor han om hvordan du har det i senga, og at dere kanskje snakker med sexolog? Ta noen kvelder der dere ikke nødvendigvis har sex, men har gode samtaler om hva dere savner i senga. Uten å anklage, for dette er hverken hans eller din feil, dere har bare litt heng å komme over. Der bør du kanskje nevne at det kan være en god ide med leketøy enten det dreier seg om penisring og pumpe eller klitorisvibrator eller annet sexleketøy for deg. Mest av alt er det viktig å få hodet med på notene, gjerne i form av at sex skal være gøy og spennende. Der kommer bruk av leketøy inn, men det kan også være andre ting/settinger dere tenner på som kan hjelpe dere over kneika. Kanskje rollespill eller noe annet er noe for dere. Ingen av dere er unormale, det er MANGE som trenger litt mer enn bare standard sex for å få full tilfredsstillelse. Ja, jeg kunne nok hatt nytte av en sexolog, men kjenner meg selv såpass godt at jeg ikke kommer til å oppsøke hjelp. Ikke med det første i alle fall. Vi har snakket litt om det, men bør nok ta en prat igjen ja. Synes selv at jeg ikke har vært anklagende, men heller tatt mye på min kappe. Han har faktisk foreslått leketøy..men han fikk vel ikke så mye respons på det den gang. Jeg skal foreslå det. Han har også kommet med noen kommentarer som har gjort meg usikker, som går på mine ferdigheter i senga. Det glemmer jeg ikke så lett.. Med eksen var det aldri noen tvil om at han hadde det godt med meg. Med kjæresten kan jeg av og til bli usikker, liker han det eller ikke. Jeg vet han tenner på meg som bare det, men likevel. Savner vel litt tilbakemelding. Så her kommer vel samtalen inn, hvor han kan si hva han savner og ikke, hva han liker og ikke. Han mangler ikke selvtillit, for å si det sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå