AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Har du opplevd eller kjenner eller hørt om noen som har opplevd at partneren snudde i døra når de hadde kommet så langt at de stod der naken og var på vei til å ha sex? Har selv aldri hørt om noen som har det.
Skorpion_21 Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Se forrige tråd! Handler om akkurat det samme... Og, ja, det har jeg! Jeg har bokstavlig talt snudd i døren. Jeg har sittet på skreves i bare kjole mange ganger jeg og bare: Sorry, det går ikke. Jeg er ikke typen. Jeg må gå nå. Elsker å se de kåte øynene, kjenne den harde kulen i boksen, og som jeg skrev, kjenne litte granne på den før jeg trekker meg. Har faktisk ikke tallet på hvor mange ganger jeg har gjort det.
Gjest gutt22 Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Jeg er skorpion selv. Jeg vet hvordan du tenker. Tipper du faktisk har bitcha gutter på den måten også
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 Se forrige tråd! Handler om akkurat det samme... Og, ja, det har jeg! Jeg har bokstavlig talt snudd i døren. Jeg har sittet på skreves i bare kjole mange ganger jeg og bare: Sorry, det går ikke. Jeg er ikke typen. Jeg må gå nå. Elsker å se de kåte øynene, kjenne den harde kulen i boksen, og som jeg skrev, kjenne litte granne på den før jeg trekker meg. Har faktisk ikke tallet på hvor mange ganger jeg har gjort det. Skummelt, hva gjør du den gangen du trekker det så langt at gutten IKKE er interessert i å avslutte? Synes du skal trekke deg lenge før du faktisk sitter med en harding mellom bena. Du lever farlig...
Skorpion_21 Skrevet 13. februar 2011 #6 Skrevet 13. februar 2011 Du mener at jeg har gjort sånt for å få viljen min? Klart jeg har det
Skorpion_21 Skrevet 13. februar 2011 #7 Skrevet 13. februar 2011 Jeg er klar over det. Jeg ser jo typen ann før jeg gjør dette da.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #8 Skrevet 13. februar 2011 Ja, jeg har snudd i døra. Når det viste seg at kroppen hennes ikke var helt slik jeg så for meg. Etter at hun fikk av seg klærne altså.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå