Gå til innhold

underlivet etter fødselen...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Dere har ansvar for deres egen seksualitet, så ikke syt om dere er blitt for vide, gjør noe med det da vel....

Jeg skulle virkelig ønske menn kunne føde - så visste de i det minste hva det var snakk om her.... Og en ting til - dere kunne hatt godt av å kontrolere litt muskler i pikken selv også - så knip ivei!

Så til hovedinnlegget....

Men joda, knipe er det eneste som hjelper forutsatt at du kniper riktig da...

Man kniper ikke med rompa - men med underlivet. Det er det første.. Tviler du på om du gjør det rett? Stikk inn en finger og knip, da skal du kjenne det strammer rundt fingeren, hvis ikke hold på til du får det til.. Knip over alt, når du vasker opp, koker middag, skifter bleier, dusjer, sitter i bilen eller foran tv`n - hele tiden! Ikke bare 30 ganger nå og da - 100 ganger hver gang..... Så når du føler du har taket på det kan du kjøpe deg kuler, det er ganske fine de...

Jeg har to barn, kniper ennå jeg og den yngste er over tre år.. Bare for å holde meg liksom... Er nok trangere og strammere nå enn jeg var i min ungdom - og det er jo ikke verst til "gammel kjerring" å være :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med enkelte mødres innstilling angående dette, mister de sjansen på enhver mann...

Syns jeg ser deg drite en vannmelon og være like stram i rumpa etterpå....

Takk og farvel :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...