Gå til innhold

underlivet etter fødselen...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest deprimert

Hvordan er dette egentlig, blir det stor forskjell i underlivet etter fødselen, tenker på størrelse, blir det slarkete osv... PS: kan de knipe øvelsene.

Av og til føler jeg meg helt hul inni der på en måte, eller er dette noe jeg bare tror? Hva mener dere, erfaringer...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

VEl med tanke på at man skal ha ut en ca 3 kg unge der,så vil man nok bli litt større innvenndig ja...kan du knipe øvelser så hjelper d masse...viser ikke resultater med en gang,men med tid og stunder blir det bedre...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Litt trøst til deg. Knip i vai så merker du fort forskjell desuten er kjeden utrulig elastisk så du krymper igjen. Noen 16 jomru bl9ir du neppe noen gang men trang nok. Jeg fikk desuten mere følelse inni der etter fødselen. Jeg kjenner bedre at han er inni, og det er jo ingen ulempe. Så jeg tror ikke du skal bekymre deg jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest deprimert

har vært ute å kjøpt knipe-kuler i dag, får vel sette i gang treningen... Kulene er ganske tunge så jeg har begynt med bare en, glir ut av og til da, men man må jo bare kniiiipe! Det er to år siden jeg fødte da, men hoved problemet er liksom på slutten av samleiet, hvis det har vart en stund så er det akkurat som om musklene svikter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei!!!

Kan jo trøste deg litt håper jeg... har født to barn med 18 mnd mellomrom, var fullstendig knust etterpå, og sikker på at jeg aldri mer ble normal.... Det var... stort og masse plass.....

Hadde mang en snørr-og-tåre-orgie over ødelagt underliv...

I tillegg slet jeg med lekkaskjer, ikke særlig gøy. Var jo bare nødt til å kniiiiiipe, hele tiden!!! Sexen var ikke særlig mye å skryte av til å begynne med, kjente liksom ingenting.... Tok vel ett års tid før jeg oppdaget at det hjalp med knipe-øvelsene, og hi-ha, gjett om det er bedre nå, fem år etter siste fødsel!!! Har vel aldri hatt så god sex som nå.... :rodme: Tror det har mye å gjøre med at nå har jeg skikkelig kontroll på musklene rundt skjeden, og dette gjør det mye bedre også for ham. Han merker iallefall stor forskjell før. ...Men det krever arbeid og tid!!! Så hold ut og knip i vei!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For en kvinne med normalt sterke underlivsmuskler er slike knipekuler kjempelette, så det er tydelig at musklene dine har blitt svekket. Men det betyr jo også at det bare kan bli bedre! Lykke til! Etterhvert blir den tyngste for lett for deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knip i vei og ting ordnes.

Sambo "klager" flere ganger over hvor trang jeg er og ber meg pent (innimellom trygler) om ikke å knipe. Jeg kan overhodet ikke si at en fødsel gjør en videre eller slappere, bare man vet å ta vare på seg selv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knip og bli like trang som før! Jeg fødte for elleve år siden og ble like fin ganske kjapt etterpå. Litt kniping og aktiv bruk av underlivsmuskulaturen når du faktisk har sex gjør underverker :wink:

suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Knip som pokker... lite kult når det føles ut som å stikke'n i en bøtte vann...

Med den innstillingen mister du sjans på alle mødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knip som pokker... lite kult når det føles ut som å stikke'n i en bøtte vann...

Med en sånn innstilling hadde jeg knepet godt igjen ja :flekke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sambo har kommentert at jeg har blitt bittelitt større ja. Men jeg må si at jeg har aldri tatt disse knipeøvelsene og jeg er ikke blitt "rimelig stor og tom" som arketypen nevner man kan bli hvis man ikke kniper.

Jeg føler at jeg er like trang som før første fødsel. Kanskje en minismule større, men da er ikke det mye i hvertfall. Så da jeg vel bare vært heldig da, antar jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt jeg sier er "knip i vei" etter en fødsel og i allefall under akten, ikke noe farlig i det, vel...?

Dere har ansvar for deres egen seksualitet, så ikke syt om dere er blitt for vide, gjør noe med det da vel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...