Gå til innhold

Til dere som lurer på om man får fin rumpe av spinning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg holdt på med spinning i et drøyt år og halleluja for en rumpe jeg har fått! Så nå er det bare å hive seg på sykkelen, damer! :hoppendeglad:

Jeg er nesten forelsket i rumpa mi nå og får så mange komplimenter. Gleder meg til sommeren! ;) Men det koster! Jeg har trent 2-3 spinningøkter i uka, og da er det snakk om å skru til motstanden på sykkelen og ikke sitte å la beina gå rundt av seg selv. Det må være tungt utover i timen. Og ha baken over setet når dere står, da kjenner dere det godt på baksiden av lårene og opp i setemusklene. Jeg går på styrketimer også, men jeg er overbevist om at det er spinningen som har gitt med denne flotte, runde rumpa. Jeg har litt stor rumpe fra naturens side også, men nå har den fått en helt utrolig spenst og fasong. Så her har dere løsningen! :laugh:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Sykle ute i den frie verden gir nøyaktig samme resultat - og etter at investeringen i sykkel og utstyr er gjort, er det gratis! Det fine med denne typen sykling er at man får trent både beinstyrke og kondisjon samtidig.

Skrevet

Sykle ute i den frie verden gir nøyaktig samme resultat - og etter at investeringen i sykkel og utstyr er gjort, er det gratis! Det fine med denne typen sykling er at man får trent både beinstyrke og kondisjon samtidig.

Ja, det er helt sant og det regner jeg med at folk forstår. Tror ikke noen tror at det ikke påvirker rumpa hvis man sykler ute. Men jeg sykler inne.

• Liker 1
Gjest white tiger
Skrevet

Gratulerer med flott rumpe folkens :)

Skulle gjerne likt å hatt en selv. Desverre er rumpa mi (og øverste del av lårene) problemområde nr 1 hos meg.. Trener spinning da (med mye motstand) men bare en gang i uka.

Skrevet

Så fint å høre at dere har fått så bra resultater!

jeg begynte å trene spinning i høst, og nå har jeg begynt med styrke også. Håper på knallfin rumpe til sommeren!!

Skrevet

Hehe! Jepp, det merkes godt på rumpa ja!!

:hjerte: spinning :hjerte:

:hjerte: løping :hjerte:

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Grattis! kjempebra jobbet:D Er nok cardio trening som har gjort deg slankere over rompa;)

For skikkelig sprettrompe så er knebøy og markløft svaret:)

Skrevet

Nice, nice.. Kan bli resultater på et halvt år ja :)

Men lurer på om det er muskler, eller det at du har fått lavere fett % som gjør utslaget ? Eller kanskje en kombinasjon av begge deler!

Flottings uansett.

Skrevet

Nå har jeg holdt på med spinning i et drøyt år og halleluja for en rumpe jeg har fått! Så nå er det bare å hive seg på sykkelen, damer! :hoppendeglad:

Jeg er nesten forelsket i rumpa mi nå og får så mange komplimenter. Gleder meg til sommeren! ;) Men det koster! Jeg har trent 2-3 spinningøkter i uka, og da er det snakk om å skru til motstanden på sykkelen og ikke sitte å la beina gå rundt av seg selv. Det må være tungt utover i timen. Og ha baken over setet når dere står, da kjenner dere det godt på baksiden av lårene og opp i setemusklene. Jeg går på styrketimer også, men jeg er overbevist om at det er spinningen som har gitt med denne flotte, runde rumpa. Jeg har litt stor rumpe fra naturens side også, men nå har den fått en helt utrolig spenst og fasong. Så her har dere løsningen! :laugh:

Du må legge ut bilde, ellers er det ingen som tror deg :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Grattis! kjempebra jobbet:D Er nok cardio trening som har gjort deg slankere over rompa;)

For skikkelig sprettrompe så er knebøy og markløft svaret:)

Er ikke så sikker på det. Har forbrent fett også, men rumpa har blitt mer definert og muskuløs. Ikke så mye mindre (den er rund og fin), men den har fått en mye flottere fasong.

Skrevet

Du vil øke styrken i de musklene du allerede har, så vil forbrenningen fjerne fett. Sykling er ikke styrketrening, til det er det altfor mange repetisjoner, tenker da på nedtråkk. Se på de profesjonelle syklistene...de har bittesmå ruumper;)

• 1 måned senere...
Skrevet

jeg har en ganske liten rumpe i forhold til hofter, og den er påenmåte litt firkantet i formen bakfra :S Vil spinning hjelpe meg også med å få mer rund form på rumpa? penere legger og lår også? :)

AnonymBruker
Skrevet

jeg har en ganske liten rumpe i forhold til hofter, og den er påenmåte litt firkantet i formen bakfra :S Vil spinning hjelpe meg også med å få mer rund form på rumpa? penere legger og lår også? :)

Selvfølgelig. Ta før-bilde, begynn å spinne og ta etter-bilde til juletider. Spent på oppfølgingen!

Skrevet

Rumpa mi er like forbanna flat etter mange år med sykling. :glare:

*urettferdig*

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...