AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 beveger du deg raskt eller langsomt når du ligger på han?? er det du eller han som stimulerer klitten?? 1
Gjest Consensio Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Kan du ikke heller samle alle spørsmålene dine om sex i en tråd, istedenfor å lage haugevis av tråder. 3
Gjest HunterLady Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Raskt og sakte. Skifter mellom tempoene. Jeg stimulerer klitten ved at jeg gnir den ned mot han mens jeg rir. Verken jeg eller han trenger å bruke hendene i den stillinga der. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Kan du ikke heller samle alle spørsmålene dine om sex i en tråd, istedenfor å lage haugevis av tråder. hvis det er det du vil... skal se hva jeg gjør utover kvelden, må tenke ut bra spørsmål... 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 Kan du ikke heller samle alle spørsmålene dine om sex i en tråd, istedenfor å lage haugevis av tråder. lettest å lage ny tråd etterhvert som jeg kommer på spørsmålene... 1
felgen Skrevet 13. februar 2011 #6 Skrevet 13. februar 2011 Liker best å sitte oppå, og la han penetrere meg fra undersiden. Det pleier å være fantastisk. Er dessuten litt begrenset hvor fort jeg klarer å bevege meg når jeg sitter på toppen.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #7 Skrevet 22. februar 2011 Liker best å sitte oppå, og la han penetrere meg fra undersiden. Det pleier å være fantastisk. Er dessuten litt begrenset hvor fort jeg klarer å bevege meg når jeg sitter på toppen. .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå