AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Jeg jobber på sykehjem, og må kjøpe uniform selv. Er det noen som vet hvor jeg kan bestille dette?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 http://sykepleiesenter.no/?pageID=845&ItemID=0&gclid=CLyDpsXdhacCFdgq3godqDJudw Her, feks.
Mayah Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Eller her... http://www.health-workers.com/public/
PepsiMax Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 Dem har på spar kjøp også, der er dem ikke så dyre som mange andre steder...
runekki Skrevet 14. februar 2011 #6 Skrevet 14. februar 2011 (endret) . Endret 26. februar 2011 av runekki
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #7 Skrevet 15. februar 2011 gymo.no Dersom du er student så får du også studentrabatt på 10% tror jeg det er!
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #8 Skrevet 15. februar 2011 Er det vanlig at man må kjøpe uniform selv når man jobber på sykehjem? Vil ikke dette føre til at de ansatte har mange forskjellige uniformer, alt etter hvor de er kjøpt? Jeg foretrekker at alle uniformene ser sånn noenlunde like ut når man først skal ha uniform.
MiniMjau Skrevet 15. februar 2011 #9 Skrevet 15. februar 2011 Høres veldig rart ut. Trodde det var vanlig at arbeidsgiver holdt slikt tøy, det trengs jo å vaskes daglig også, ihvertfall etter mine erfaringer fra sykehus. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #10 Skrevet 15. februar 2011 Helt vanlig å måtte kjøpe tøy selv i kommunehelsetjenesten, i spesialistehelsetjenesten er det arbeidsgiver som holder tøy fordi kravene til hygiene er strengere. Jeg jobber begge steder, og i kommunen kjøper i tøyet selv, men da med kravene om at underdel skal være hvit og over del blå eller grønn. Har to bukser og fire topper og det holder i massevis, de trenger ikke byttes hver dag slik som på sykehus, for de blir ikke like skitne. På sykehus har jeg opplevd å måtte klippe av meg uniformen fordi den var full i blod og spy, ennå tilgode å oppleve det i kommunen...
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #11 Skrevet 16. februar 2011 I hjemmesykepleien vet jeg de må kjøpe selv (eller får om de har store stillinger), men på sykehjem burde man da få. Det gjør ihvertfall vi. Det stilles jo hygienekrav og av dem bla rent tøy. Jeg hadde aldri ville tatt med meg hjem tøy som var blitt brukt på sykehjem. Det er ikke det samme bakterieproblemet som på sykehus, men litt er det og avføring/urin spytt/oppkast blir det ofte.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #12 Skrevet 16. februar 2011 Høres veldig rart ut. Trodde det var vanlig at arbeidsgiver holdt slikt tøy, det trengs jo å vaskes daglig også, ihvertfall etter mine erfaringer fra sykehus. TS her Arbeidstøyet vaskes på jobben, men vi som er ekstrahjelper/vikarer må selv skaffe uniformer.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #13 Skrevet 17. februar 2011 Har jobbet som vikar i flere år (sykepleie) og har alltid fått uniform av oppdragsgiver.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #14 Skrevet 17. februar 2011 Har jobbet som vikar i flere år (sykepleie) og har alltid fått uniform av oppdragsgiver. TS Ja vel. Men for oss som er vikarer her er det best å ha egne uniformer. Er det noe galt i det eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå