Gjest arrete Skrevet 26. oktober 2003 #1 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg fikk en kjempekvise for et års tid siden på brystet. Kvisen ble stor og gul, og det endte med at jeg måtte klemme den. Så ble det et stort stygt sår, og deretter et kjempearr. Nå ligner det på et misfoster av en føflekk. Med andre ord; jeg kommer ikke unna ved å skylde på at det er et fødselsmerke eller føflekk. Og det er ikke særlig pent... Kan dette fjernes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 26. oktober 2003 #2 Del Skrevet 26. oktober 2003 Arr pleier å blekne etter etpartre år. Har du ikke tålmodighet til å vente, kontakt en hudlege for vurdering og tips om eventuell korrigeringskirurgi. Det går absolutt an å gjøre noe med (avhengig av legens vurdering), men det vil aldri forsvinne helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2003 #3 Del Skrevet 26. oktober 2003 tror det finnes kremer som kan "bleke" arr. Men vet ikke om noen spesifikke, så da må du nok spørre videre.. kan jo prøve hos en hudpleier, eller på et parfymeri? Lykke til med arret.. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå