Gjest gloria Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Beskrivelse av huden min: Store porer , de aller fleste svarte/mørke. De fleste sitter i kinn,nese,panne,hake..men også fordelt ut over resten av ansiktet Sensitiv - blir LETT rød Huden ser gusten ut. Litt grå liksom. Blir ikke sånn kjempeblank lenger, men litt i blant. Noe avhengig av hvilken sminke jeg bruker. Flasser i blant på vinterstid eller når jeg blir "for" brun på sommeren. Får både større og mindre kviser fordelt i hele ansiktet. Går på p piller. (Blir verre uten) Når jeg sminker den ser den riktignok fin ut..det er bare uten alt dette at den ser fæl ut. Av hudpleie bruker jeg: MD rens MD face and body scrub (kan ikke brukes for ofte da jeg bare får enda mer utbrudd og nupper) Babor ansiktskrem (lett gel lignende) Decleor toner I blant MD vita plus clearing complex masque, eller en maske fra Babor.. Sminke: Everyday minerals Dersom jeg ønsker et finere dekke, bruker jeg Nars sheer glow eller en fra Dior. Så, hvorfor er huden min så grå?? Er nokså lys fra naturens side. Men huden min får en grusom tone , spesielt nå på vinteren. Noen tips til å hente frem mer glød, eller jevne ut hudtonen?? Er i midten av 20-årene...
sophiaM Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Det kan jo hende at kostholdet ditt gjør huden din grå? Hvis du spiser ensformig uten antioksidanter som frukt og grønnsaker, kan huden bli like kjedelig og grå som maten du spiser. 2
Gjest gloria Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 spiser en god del frukt. Noe mindre grønnsaker og kjøtt. Drikker mer vann enn før, og mindre melk.
CafeLatte Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Enig med hun over, selvom du bruker bare bra merker så kommer det helt ann på kostholdet ditt.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 Kanskje du burde prøve en concealer/primer med lavendel farge. Er mulig du har en grønn undertone i huden og da ser man lett grå ut.
Gjest gloria Skrevet 13. februar 2011 #6 Skrevet 13. februar 2011 Hva bør jeg spise/ta for å bedre hudens farge? Noen bra tips? Som gjerne ikke koster skjorta..
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #7 Skrevet 13. februar 2011 Hva bør jeg spise/ta for å bedre hudens farge? Noen bra tips? Som gjerne ikke koster skjorta.. Efamol nattlys olje er bra for huden samtidig for kvisene roer ned hormonene.
Gjest Applecore Skrevet 13. februar 2011 #9 Skrevet 13. februar 2011 Kommer du deg ut regelmessig? Jeg ser veldig fort gusten ut om jeg bare sitter inne...
Gjest gloria Skrevet 13. februar 2011 #11 Skrevet 13. februar 2011 røyker ikke, drikker mindre og mindre, trener 3-5 ganger i uken. spiser mindre søtsaker enn før (har vært en skikkelig sjokoholiker). jobber 8-16, så er jo for så vidt inne halve dagen.
Gjest gloria Skrevet 13. februar 2011 #12 Skrevet 13. februar 2011 Efamol nattlys olje er bra for huden samtidig for kvisene roer ned hormonene. Hvor kan jeg kjøpe dette? Søkte på iherb men tror ikke jeg fikk opp nattlyst olje?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #13 Skrevet 13. februar 2011 evening prime rose oil heter det på engelsk.
Honesty Skrevet 13. februar 2011 #14 Skrevet 13. februar 2011 Nattlysolje heter Evening Primrose oil på engelsk. Ellers er mine tips å bruke produkter med vitamin C, samt være ute i frisk luft.
Gjest gloria Skrevet 13. februar 2011 #15 Skrevet 13. februar 2011 Jepp Får søke litt rundt og se om jeg finner noen såkalte helseprodukter på internett som kan hjelpe:)
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #16 Skrevet 13. februar 2011 Hvor kan jeg kjøpe dette? Søkte på iherb men tror ikke jeg fikk opp nattlyst olje? Du kan kjøpe det på helsekost, kjøp da efamol det er den beste nattlysoljen. Det koster rundt 33o kr for 120 kapsler, men det er verdt det. Jeg fikk ny glød i huden og mindre kviser. Jeg går også på p piller for kvisene. Selvom efamol påvirker hormonene er det ikke farlig å bruke dette med p piller. Har forhørt meg. Her er en link om efamolMin lenke
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #17 Skrevet 13. februar 2011 står ikke så mye i linken om hva oljen gjør, men i denne bloggen Min lenkeså har denne jenta laget en omtale om den. Du kan også google efamol for å se hva den gjør for huden. Husk at det tar tid før den virker.
Lissi Skrevet 13. februar 2011 #18 Skrevet 13. februar 2011 røyker ikke, drikker mindre og mindre, trener 3-5 ganger i uken. spiser mindre søtsaker enn før (har vært en skikkelig sjokoholiker). jobber 8-16, så er jo for så vidt inne halve dagen. Høres veldig bra ut Klarer du 5 om dagen, frisk luft og 2 liter rent vann pr dag så skjønner jeg ikke hva mer du kan gjøre
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #19 Skrevet 13. februar 2011 Tror dere virkelig at alt dette kan endre hudtonen hennes? Kanskje det bare er den fargen hun har på huden sin? Anbefal heller noe å smøre på enn diverse oljer og ting hun skal spise.
Gjest gloria Skrevet 13. februar 2011 #20 Skrevet 13. februar 2011 Tror dere virkelig at alt dette kan endre hudtonen hennes? Kanskje det bare er den fargen hun har på huden sin? Anbefal heller noe å smøre på enn diverse oljer og ting hun skal spise. hva slags oljer sikter du til? er for så vidt takknemlig for alle tips, om det er ytre eller indre effekter som må endres. kan vel ikke tape på noe av det uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå