AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Del Skrevet 13. februar 2011 Det jeg er litt usikker på. Er dette med når kan en fortelle ting slik de er, når en kommer i kontakt med en mann. Har veldig mye ballast som jeg sliter med, å ikke får hjelp med. Og ser meg snart nædt for å bare dropp mer kontakt med familien. Dette, samt min fysiske helse. Så hvordan gå frem, å når er det liksom litt passe å fortelle ting slik de er. Så enn vet om en har funne/møtt en som kan forstå det slik det er. Og da evnt vil være din likevel. Å støtte deg gjennom livet. Bygg det opp derfra uten at det absolutt må være fint med den familiebiten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #2 Del Skrevet 13. februar 2011 Er absolutt ingen ekspert på forhold og slikt selv men tror jeg selv ville sagt denne type ting etter en har møttes noen ganger og det virker som det kan lede til ett fast forhold. Er jo greit å få det unnagjort litt tidlig slik at en ikke investerer for mye følelser og slikt i hverandre før dette blir tatt opp, i tilfelle situasjonen din ikke fungerer for personen du treffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #3 Del Skrevet 13. februar 2011 det er det jeg også tenker på. ikje for brått å ta alt første dag. men ikke la d gå for langt føre jeg sier at det er slik å at jeg sliter mye. å det tærer på d psykiske av å ikke fått hjelp. for det kan jo bli noe motpart ikke vil borti eller ikje kn klare vær med å hjlep med. f eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå