Gjest Carleigh-Ann Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Noen som vet hvor man kan finne jeans i bra kvalitet? I Oslo-området? Jeg har prøvd så mange merker nå og syns alt er dårlig kvalitet. I tillegg mister alle buksene mine passformen så jeg må kaste de etter de har blitt vasket et par ganger. Jeg har kjøpt Guess flere ganger og betalt rundt 1500,- pr bukse, men også disse mister passformen ganske kjapt. Er kun ett merke jeg var fornøyd med, Armani Exchange, men det fins kun i USA.
defaitist Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Har du prøvd Cheap Monday eller Acne? Weekday/Cheap Monday ligger i Karl Johan og Acne selges hos Denim Gallery som ligger i Oslo City. Har hørt at Current/Elliott, J Brand og True Religion skal være bra, men da blir det å bestille på nettet. Tror jeg.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Carlings på Storo finner jeg jeans til meg ihvertfall. Liker mine Nudie-jeans. De har disse merkene (sikkert ikke-jeansmerker i denne lista også): Diesel Elvine Encore Frank Dandy Superwear Lee Levis Miss Sixty Nudie Poco Loco Red Label Replay Saddler Saints & Mortals Superdry Vailent Whipping Wire
Neket Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Jo mindre stretch det er i dem, jo bedre holder de fasongen. Jeg liker Diesel veldig godt, bare gode erfaringer. Dyre ja, men kjøper dem på salg....
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 Takk for tips! Jeg har prøvd Diesel før men jeg syns de mista formen rimelig kjapt.. problemet er at de buksene jeg har kjøpt utvider seg sånn så de blir for store. Men jeg skal sjekke Carlings
FantasDick Skrevet 14. februar 2011 #6 Skrevet 14. februar 2011 Jeg er faktisk mest fornøyd med jeansene fra H&M til 99,-, særlig de to mørke fargene. Har brukt de kjempemasse og vasket de mye, men sitter som et skudd! Den lyse er litt slarkete på meg, men den er også ett nummer for stor, egentlig.. Og ikke bruk skyllemiddel på jeans, ødelegger stretchen.
Neket Skrevet 15. februar 2011 #7 Skrevet 15. februar 2011 De skal være trange i prøverommet, alle jeans blir noe videre etter en liten stund på, men noen merker er verre enn andre. Only-jeansen jeg har er verst. Den burde vært kjøpt to str mindre, men det merket jeg ikke før etter jeg hadde gått med den et par timer... H&M har jeg gitt opp etter diverse 4-500kroners kjøp som har vært ubrukelige etter få ganger.
Pinklightning Skrevet 15. februar 2011 #8 Skrevet 15. februar 2011 Jeg liker veldig godt jeansene mine fra Benetton. De har som regel ikke inne så mange modeller som andre klesbutikker, men om jeg finner en jeg liker kjøper jeg gjerne i flere farger. De passer meg perfekt! Men de er ofte litt lave i livet, så spørs hvordan du liker de
Gjest Nanne70 Skrevet 15. februar 2011 #9 Skrevet 15. februar 2011 Noen som vet hvor man kan finne jeans i bra kvalitet? I Oslo-området? Jeg har prøvd så mange merker nå og syns alt er dårlig kvalitet. I tillegg mister alle buksene mine passformen så jeg må kaste de etter de har blitt vasket et par ganger. Jeg har kjøpt Guess flere ganger og betalt rundt 1500,- pr bukse, men også disse mister passformen ganske kjapt. Er kun ett merke jeg var fornøyd med, Armani Exchange, men det fins kun i USA. Hvordan vasker du jeansene dine? De bør vaskes i kaldt vann og uten skyllemiddel. Og for all del ikke tørketrommel!
attegløyma Skrevet 15. februar 2011 #10 Skrevet 15. februar 2011 True Religion, brukar ikkje noko anna lenger. Eldste paret har eg vel hatt i 4 år no, dei er like fine og går nesten ikkje ut ved bruk endå, sit godt og er fine. Dyre i Norge då, frå 2500 og opp. Men du får dei billigare på amerikans ebay og kan og kjøpast gjennom nettbutikken til True Religion. Berre hugs at livvidda er stor. Eg brukar livvidde 29 på Guess jeans og 27 i True Religion.
Suzy Skrevet 15. februar 2011 #11 Skrevet 15. februar 2011 (endret) Jeg syns Nudie har bra jeans - dessuten har jeg god erfaring med Levis. Har brukt opp ett par på noen års iherdig bruk, men de mistet ikke fasongen noen gang. Nederst på Karl Johan ligger det en veldig ålreit Levisbutikk der du får god service og hjelp til å finne bra bukser (syns jeg da...) Endret 15. februar 2011 av Suzy
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 15. februar 2011 #12 Skrevet 15. februar 2011 Hvordan vasker du jeansene dine? De bør vaskes i kaldt vann og uten skyllemiddel. Og for all del ikke tørketrommel! Jeg har fulgt vaskeanvisningen. Vasker stort sett på 40 grader. Men har brukt skyllemiddel, så da får jeg slutte med det. Bra tips!
Maddebs Skrevet 15. februar 2011 #13 Skrevet 15. februar 2011 Nudie som de har på carlings har jeg vært kjempe fornøyd med Sliter også med det at buksene mister passformen sin etter bare en liten stund Men som sagt over her, ikke bruk skyllemiddel Lykke til =D
Honesty Skrevet 15. februar 2011 #14 Skrevet 15. februar 2011 Jeg synes Acne, Tiger og Nudie har fine jeans av god kvalitet. Lee og Levi's er heller ikke så dumme, men generelt er det mye smak og behag som gjelder. De merkene jeg nevnte, har enkle jeans uten for mye "pynt og fjas", og dersom du liker det, bør du kanskje lete andre steder. 1
defaitist Skrevet 15. februar 2011 #15 Skrevet 15. februar 2011 True Religion, brukar ikkje noko anna lenger. Eldste paret har eg vel hatt i 4 år no, dei er like fine og går nesten ikkje ut ved bruk endå, sit godt og er fine. Dyre i Norge då, frå 2500 og opp. Men du får dei billigare på amerikans ebay og kan og kjøpast gjennom nettbutikken til True Religion. Berre hugs at livvidda er stor. Eg brukar livvidde 29 på Guess jeans og 27 i True Religion. Selges True Religion i Osloområdet? Jeg tenkte å bestille fra shopbop, men vil prøve en først!
attegløyma Skrevet 15. februar 2011 #16 Skrevet 15. februar 2011 Eg har sett dei i Oslo, CC Vest hadde dei før, og så ein butikk i Bogstadveien. Men no flytta eg frå Norge i 2007, så... Ting kan ha forandra seg Eg fann dei ein gong på Grünerløkka og forresten, men hugsar ingen butikknavn dessverre.
victory2 Skrevet 15. februar 2011 #17 Skrevet 15. februar 2011 MiH jeansene er knallfine synes jeg. Holder seg godt i fassongen også. Selges i fler butikker rundt om i norge. Pris fra 1600,- til 2200,-
SmallTalk Skrevet 15. februar 2011 #18 Skrevet 15. februar 2011 Jeg synes Diesel buksene holder seg fint i fasongen, jeg. De må riktignok kjøpes pinetrange og gåes inn, men etter det så holder de seg kjempe bra. Er også veldig fornøyd med Replay. Jeans med stretch bør vaskes på 30 grader og definitivt uten skyllemiddel og tørketrommel. Da holder de seg lenge.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 16. februar 2011 #19 Skrevet 16. februar 2011 Selges True Religion i Osloområdet? Jeg tenkte å bestille fra shopbop, men vil prøve en først! Jeg googla True Religion, de buksene så veldig bra ut! Selges blant annet på Eger på Karl Johan. Koster rundt 2500,- men hvis de sitter bra og holder lenge så er det verdt det syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå