silja Skrevet 26. oktober 2003 #1 Skrevet 26. oktober 2003 noen av dere som er medlem av shine? fornøyd med produktene? http://www.shineclub.no/
Pip Skrevet 26. oktober 2003 #2 Skrevet 26. oktober 2003 Mamma er medlem, og svært nøgd! Ho har dessutan kjøpt ein slags urtete til meg der, som er kjempegod! :D (Og visstnok supersunn...)
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2003 #3 Skrevet 27. oktober 2003 ja jeg er medlem og er RÅ fornøyd! Får hudkremer der uten mineraloljer veldig billig forresten. Bruker nesten alt av produktene de har jeg da. har blitt kvitt både kronisk bronkitt, eksem og urinveisinfeksjon av produktene. Pluss at jeg får sinnsyk energi av den urteteen du snakker om.
silja Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2003 har smakt den urteteen -med tranbærsmak, en slik c-vit.bombe knallgod, skikkelig smak -og tilsatt fruktose :D Har ellers blitt medlem nå, og fått produkter idag, ser lovende ut -tror jeg kommer til å handle litt her ja... Liker at de er uten mineralolje samt rimelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå