Ego Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Sitter og river meg i håret nå, uten håp om selv å klare og komme på hva filmen heter. Den dreier seg om en gruppe bloddrikkende ungdommer/unge voksne, der hovedpersonen likevel (som jeg kan huske) ikke er en del av den gjengen. Husker ikke helt hva hun gjør der... Men uansett. Det dukker iallfall opp ei flott dame, som senere blir elskeren til hovedpersonen, og det viser seg utover i filmen at hun faktisk er ordentlig vampyr - selv om tennene ble trukket når hun var liten. I tillegg er hun gravid, og hovedpersonen fungerer etter hvert også som 'blodbank', for å sikre at hun får nok næring. Ufattelig rotete forklart, men om noen har sett denne filmen så forstår de nok uansett hva jeg vil fram til. Krysser fingrene.
Gjest Sommertid Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Gammel eller ny film? Husker du noen skuespillere? Prøvde å søke opp noen stikkord på google og fant en film som heter The vampire Lovers. Kan det være den?
Ego Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2011 Mener jeg ikke kjente igjen noen av skuespillerene... Filmen kan vel være alt fra sent 90tall og fram til jeg så den for et par år siden.
Gjest redstar Skrevet 15. februar 2011 #5 Skrevet 15. februar 2011 Hadde vært gøy å funnet ut hvilken film det var, men denne virka jo veldig veldig gammel da:p http://www.youtube.com/watch?v=StTTfl8SU5k
Lady Stardust Skrevet 15. februar 2011 #6 Skrevet 15. februar 2011 Hadde vært gøy å funnet ut hvilken film det var, men denne virka jo veldig veldig gammel da:p http://www.youtube.com/watch?v=StTTfl8SU5k Haha, den MÅ jo være bra.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #7 Skrevet 15. februar 2011 Sikkert ikke denne filmen, for mange av detaljene stemmer ikke med det du etterlyser, men jeg tenkte på The Lost Boys.
Wombat Skrevet 15. februar 2011 #8 Skrevet 15. februar 2011 Ååå den hørtes kjent ut! Henger meg på her for dette kommer til å plage meg i natt...
Lykkelitenen Skrevet 15. februar 2011 #10 Skrevet 15. februar 2011 http://www.imdb.com/video/wab/vi416285465/
Ego Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #11 Skrevet 16. februar 2011 VAMPIRE DIARY!!! Du skal ha mange takk Lykkelitenen, endelig kan jeg få ro i både kropp og sinn. Hurra for deg!
Lykkelitenen Skrevet 16. februar 2011 #12 Skrevet 16. februar 2011 Jeg er litt skeptisk til om jeg vil se den selv eller ikke, den ser både bra ut og litt ekkel ut Anbefler du den?
Ego Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #13 Skrevet 16. februar 2011 Den var bra nok til at jeg husker den... selv om tittelen forsvant for meg :gjeiper: Mener å huske jeg synes den var av de bedre vampyrfilmene jeg hadde sett. Movie time!!
Gjest redstar Skrevet 16. februar 2011 #14 Skrevet 16. februar 2011 Oi den så litt ekkel ut, men MÅ jo bare sees! *må finne tid til å se denne filmen her*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå