AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #1 Skrevet 13. februar 2011 Jeg har da vært så "heldig" å bli født me dbåde bollemus, og indre kjønnslepper som er mye større enn de ytre. Det er liksom de tingene man hele tiden hører at jenter er glad for at de ike har, eller som blir gjort narr av, og jeg har begge deler.. jeg blir nesten deprimert bare av tanken.. Er det noe håp for meg?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #2 Skrevet 13. februar 2011 Tja... jeg har også bollemus hvor de ytre kjønnsleppene stikker ut. Den ene er til og med dobbelt så stor som den andre, men jeg har ikke tenkt så mye mer over det. Er glad i musa mi som den er jeg! 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 *indre kjønnsleppene skulle det være...
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Dette skal du absolutt ikke bekymre deg for! Har selv store indre kjønnslepper, og det er mange gutter som elsker dette!
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 Ts her. Jag, jeg selv tenker ikke ned på de som har det, og jeg tror at hadde det ikke vært så mye fokus på hvordan ting skal være, eller ikke være hadd ejeg kansjke ikke brydd meg så mye heller, men jeg siden det er det, føler jeg meg så usikker. og stygg der nede..
Gjest Airi Skrevet 13. februar 2011 #6 Skrevet 13. februar 2011 Jepp, det er masse håp for det Tro det eller ei, men det finnes masse gutter som elsker bollemus og kjønnslepper. Helt sant.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #7 Skrevet 13. februar 2011 Takk for oppmuntring Jeg er av den tro at man skal være heldig om man finner noen som liker det, og at ja de finnes, men at det er få av de ..
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #8 Skrevet 13. februar 2011 Dessuten er det like normalt, om ikke mer normalt, å ha indre kjønnslepper som stikker ut.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #9 Skrevet 13. februar 2011 Nei, det er mange gutter som elsker store indre kjønnslepper. Det er faktisk helt sant!
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2011 #10 Skrevet 13. februar 2011 Har bollemus og har ikke møtt en eneste mann som ikke har vært tilfredsstillt av musa vi. Alle har ønsket å gi meg oralsex og sexlysten har vært stor hos alle sammen. Jeg antar at de ikke ville vært så ivrige dersom de ikke likte meg som jeg er. En del av guttene har sakt at de elsker å kysste meg nedentil, elsker å slikke og suge på lippene...
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #11 Skrevet 13. februar 2011 Når en har store indre kjønnslepper som stikker ut, blir det også synligere å se at du er opphisset..Dette tenner mannen på
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #12 Skrevet 13. februar 2011 Har bollemus og har ikke møtt en eneste mann som ikke har vært tilfredsstillt av musa vi. Alle har ønsket å gi meg oralsex og sexlysten har vært stor hos alle sammen. Jeg antar at de ikke ville vært så ivrige dersom de ikke likte meg som jeg er. En del av guttene har sakt at de elsker å kysste meg nedentil, elsker å slikke og suge på lippene... Samme her Guttene jeg har vært med har elsket å suge på de store kjønnsleppene mine.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #13 Skrevet 13. februar 2011 Jeg har da vært så "heldig" å bli født me dbåde bollemus, og indre kjønnslepper som er mye større enn de ytre. Det er liksom de tingene man hele tiden hører at jenter er glad for at de ike har, eller som blir gjort narr av, og jeg har begge deler.. jeg blir nesten deprimert bare av tanken.. Er det noe håp for meg? Jeg trodde dette bare var noe som foregikk i de kulturene der omskjæring er vanlig jeg... At jenter skryter av hvor "flate" de er der nede, liksom...
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #14 Skrevet 13. februar 2011 Jeg trodde dette bare var noe som foregikk i de kulturene der omskjæring er vanlig jeg... At jenter skryter av hvor "flate" de er der nede, liksom... Neida.. Jeg har fått høre flere ganger hvor glade de er for at de er "normale" der nede.. Takk for svar. Det hjalp
Knitcat Skrevet 13. februar 2011 #15 Skrevet 13. februar 2011 Takk for oppmuntring Jeg er av den tro at man skal være heldig om man finner noen som liker det, og at ja de finnes, men at det er få av de .. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men hvis du slutter å bekymre deg så mye over hva du ser i speilet, og bestemmer deg for at du liker deg selv som du er, så lover jeg deg at du kommer til å få mye og herlig sex fremover. De fleste menn liker musa på nettopp den kvinnen de elsker
Gjest Famy Skrevet 13. februar 2011 #16 Skrevet 13. februar 2011 Jeg er veldig populær blant gutta, og jeg elsker sex. Jeg har lest om folk som hadde bollemus, og tenkte at det har ikke jeg! Men så ser jeg bilder av det i ettertid og det viser seg at jeg har det. Jeg har veldig tynn kropp, og har litt store indre kjønnslepper også, så bollemusa kommer lettere fram når jeg er så tynn. Men jeg blir fortalt at jeg er deilig, at de elsker musa, rompa og puppene mine(som også er små). Ja, jeg tror faktisk ikke de bryr seg egentlig, så lenge du viser at du elsker å være skitten og leke Hvis du selv ikke liker kroppen din, kommer det automatisk gjennom deg, og de vil se det og derfor ikke like den siden du ikke gjør det. Elsk den, for her har du beviset min venn
Gjest HunterLady Skrevet 13. februar 2011 #17 Skrevet 13. februar 2011 Å herregud, du er jo heldig!! Jeg hadde drept for å få bollemus! Vær stolt av musa di! Gutta elsker en deilig bollemus med oppsvulmende, deilige kjønnslepper !
Gjest SnakeOil Skrevet 13. februar 2011 #18 Skrevet 13. februar 2011 Jeg har da vært så "heldig" å bli født me dbåde bollemus, og indre kjønnslepper som er mye større enn de ytre. Det er liksom de tingene man hele tiden hører at jenter er glad for at de ike har, eller som blir gjort narr av, og jeg har begge deler.. jeg blir nesten deprimert bare av tanken.. Er det noe håp for meg? Ett søk her inne, så ser du at mange menn faktisk ikke bryr seg, de fleste som brys seg synes det er ok, et lite fåtall synes ikke det er noe digg men henger seg ikke spesielt opp i det.
Gjest Katten. Skrevet 13. februar 2011 #19 Skrevet 13. februar 2011 Det er ikke så estetisk pent, men jeg har tilgode å møtt en mann som har snudd pga akkurat det.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2011 #20 Skrevet 13. februar 2011 De aller, aller fleste har lengre indre kjønnslepper enn ytre. Med barberingsmoten har det bare blitt tydeligere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå