Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Hjemme etter helgetur til Vestlandet sammen med eldste nevø. Han fikk øvelseskjørt noen timer. Vi fisket en god del, uten å få noe. Modern kom plutselig på at hun skulle bli med til Østlandet i dag tidlig. Usikker på hvor mange dager hun har tenkt å bli værende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ligger og strekker lankene etter middag, men skal snart på handletur. Sommerfest med jobben i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble med ene kompissen på hyttetur i går. Han skulle male en av veggene så jeg ga han litt hjelp. Ble en varm og fin dag på fjellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyfrisert, nyjogga og nydusja. Skal sløve på verandan til sola går ned. Skulle bare ønske disse sensommerkveldene varte litt lengre. Det begynner å bli litt for tidlig mørkt syntes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helg. Sommerhelg med solskinn og varme. Jeg behandler hver dag nå som om det er den siste varme sensommersdagen. Blir stort sett uteaktiviteter hele helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg helt utslitt. Var på en lang fjelltur med en kompiss i dag og så ble jeg med på en lang runde med frisbeegolf i kveld. Har gått og trasket i nesten hele dag så det blir tidlig senga i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte flykte inn fra den første regnbygen på uker. Har fått meg en runde på romaskinen også. I kveld er det storkamp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trappet opp treninga i sommer, men uttøying etter trening har vært mer eller mindre fraværende. Det har jeg fått betale for de siste par ukene så jeg har tatt til vettet. Har begynt å tøye mer ut og nå har jeg lagt inn økter med ren fleksibilitetstrening og utstrekking. Fint å holde på med inne på en kveld som dette, for nå regner det så intenst at jeg ikke går ut uten dykkerdrakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok helg halv to i dag for å gjøre min borgerplikt. Den er unnagjort og fram til valgdagen har jeg er betyyyyydelig moralsk overtak på alle som først stemmer da. Valget etter valget falt i år på en Bollinger Burt. Nå ligger den på is og burde være klad nok om ikke så lenge. Jeg er egentlig ikke noe hoppende glad i champagne og et lite sekund vurderte jeg prosecco.. men f*n heller! Feirer man demokratiet så feirer man demokratiet. Frihet, likhet og sprudelwasser! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har småregna i ettermiddag og nå bøtter det ned. Vært på Ikea en tur ... Litt usikker på hva jeg skulle der, men jeg kom ut med en ny mugge, et par ølglass og en pakke servietter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

Avsluttet uka på seminar sammen med jobben. Kom hjem tidsnok til å få meg et par terrasseplis før sola gikk ned i går. Monterte opp et par nye terrassevarmere som kom godt med. 

I dag vet jeg ikke. Har egentlig ikke rukket å tenke noe på denne helga i det hele tatt. Finner på etellerannet.

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom høst da. Har vært sol og fint, men det er ettertrykkelig høsttemperatur. Selv om det har vært en fin utedag så liker jeg det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...