Spiralis Skrevet 9. august 2015 Forfatter #1961 Del Skrevet 9. august 2015 Hjemme etter helgetur til Vestlandet sammen med eldste nevø. Han fikk øvelseskjørt noen timer. Vi fisket en god del, uten å få noe. Modern kom plutselig på at hun skulle bli med til Østlandet i dag tidlig. Usikker på hvor mange dager hun har tenkt å bli værende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. august 2015 #1962 Del Skrevet 10. august 2015 Modern på besøk betyr vel å komme hjem til ferdig middag det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. august 2015 Forfatter #1963 Del Skrevet 11. august 2015 Modern på besøk betyr vel å komme hjem til ferdig middag det? Delvis i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. august 2015 Forfatter #1964 Del Skrevet 13. august 2015 Ligger og strekker lankene etter middag, men skal snart på handletur. Sommerfest med jobben i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. august 2015 Forfatter #1965 Del Skrevet 16. august 2015 Ble med ene kompissen på hyttetur i går. Han skulle male en av veggene så jeg ga han litt hjelp. Ble en varm og fin dag på fjellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. august 2015 Forfatter #1966 Del Skrevet 19. august 2015 Nyfrisert, nyjogga og nydusja. Skal sløve på verandan til sola går ned. Skulle bare ønske disse sensommerkveldene varte litt lengre. Det begynner å bli litt for tidlig mørkt syntes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. august 2015 Forfatter #1967 Del Skrevet 21. august 2015 Helg. Sommerhelg med solskinn og varme. Jeg behandler hver dag nå som om det er den siste varme sensommersdagen. Blir stort sett uteaktiviteter hele helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. august 2015 Forfatter #1968 Del Skrevet 23. august 2015 Nå er jeg helt utslitt. Var på en lang fjelltur med en kompiss i dag og så ble jeg med på en lang runde med frisbeegolf i kveld. Har gått og trasket i nesten hele dag så det blir tidlig senga i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 24. august 2015 Forfatter #1969 Del Skrevet 24. august 2015 Måtte flykte inn fra den første regnbygen på uker. Har fått meg en runde på romaskinen også. I kveld er det storkamp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 27. august 2015 Forfatter #1970 Del Skrevet 27. august 2015 Jeg har trappet opp treninga i sommer, men uttøying etter trening har vært mer eller mindre fraværende. Det har jeg fått betale for de siste par ukene så jeg har tatt til vettet. Har begynt å tøye mer ut og nå har jeg lagt inn økter med ren fleksibilitetstrening og utstrekking. Fint å holde på med inne på en kveld som dette, for nå regner det så intenst at jeg ikke går ut uten dykkerdrakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 28. august 2015 Forfatter #1971 Del Skrevet 28. august 2015 Tok helg halv to i dag for å gjøre min borgerplikt. Den er unnagjort og fram til valgdagen har jeg er betyyyyydelig moralsk overtak på alle som først stemmer da. Valget etter valget falt i år på en Bollinger Burt. Nå ligger den på is og burde være klad nok om ikke så lenge. Jeg er egentlig ikke noe hoppende glad i champagne og et lite sekund vurderte jeg prosecco.. men f*n heller! Feirer man demokratiet så feirer man demokratiet. Frihet, likhet og sprudelwasser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 29. august 2015 Forfatter #1972 Del Skrevet 29. august 2015 Har vært ute og gått lang tur i dag. Nå holder jeg på å lage får i kål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 30. august 2015 Forfatter #1973 Del Skrevet 30. august 2015 Jeg er skikkelig sliten i beina. Det har vært en svært aktiv utedag og nå er jeg kjempesulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. september 2015 #1974 Del Skrevet 1. september 2015 Morn morn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 1. september 2015 Forfatter #1975 Del Skrevet 1. september 2015 Morn morn Hei Sauen. Ser du har hatt en fin ferietur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 1. september 2015 Forfatter #1976 Del Skrevet 1. september 2015 Det har småregna i ettermiddag og nå bøtter det ned. Vært på Ikea en tur ... Litt usikker på hva jeg skulle der, men jeg kom ut med en ny mugge, et par ølglass og en pakke servietter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. september 2015 Forfatter #1977 Del Skrevet 5. september 2015 (endret) Avsluttet uka på seminar sammen med jobben. Kom hjem tidsnok til å få meg et par terrasseplis før sola gikk ned i går. Monterte opp et par nye terrassevarmere som kom godt med. I dag vet jeg ikke. Har egentlig ikke rukket å tenke noe på denne helga i det hele tatt. Finner på etellerannet. Endret 5. september 2015 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. september 2015 #1978 Del Skrevet 6. september 2015 God morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. september 2015 Forfatter #1979 Del Skrevet 6. september 2015 God morgen. Hei Sauen Håper du har hatt en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. september 2015 Forfatter #1980 Del Skrevet 6. september 2015 Det er liksom høst da. Har vært sol og fint, men det er ettertrykkelig høsttemperatur. Selv om det har vært en fin utedag så liker jeg det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå