Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nevøen er å besøker en lokal kamerat. Har brukt tiden til å klippe plen og kjøre en vaskemaskin. Nå begynner sola å kikke fram så da avlyser jeg øvrig nyttig arbeid for resten av dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

God morgen.  :)  Det var da gryede tidlig :)

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke stekende hett under markisen, men det er en svært behagelig og lun varme. Kongekrabbe og reker på menyen om ikke så lenge. Brodern er innom og skal reise med yngste nevøen til modern og fadern i morgen.

Har kjøpt krokket... Er sterkt forundret over at det ikke har eksistert i heimen før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.  :)  Det var da gryede tidlig :)

Ja, i går var jeg tidlig på'n. Litt mer behagelig start på dagen i dag (men hadde en herlig dag i går). :jepp:

Det er ikke stekende hett under markisen, men det er en svært behagelig og lun varme. Kongekrabbe og reker på menyen om ikke så lenge. Brodern er innom og skal reise med yngste nevøen til modern og fadern i morgen.

Har kjøpt krokket... Er sterkt forundret over at det ikke har eksistert i heimen før nå.

Krokket er gøy. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:  Ser ut til å bli en fin dag. Når jeg har sendt brodern og nevø av gårde skal jeg ta meg en lang treningstur i finværet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg virra formålsløst rundt på polet i dag. Rødvin har jeg og Single malt kjøper jeg på taxfree. .. Ikke er jeg lysten på øl for tiden heller.... Så kom det en alt for pen pol-dame og spurte om jeg trengte noe hjelp .. :roll:  ......så her sitter jeg med et glass mojito i isbiter.....   Det smaker helt greit og sånn, men ikke faan om kompissene får vite at jeg har drukket en sånn parraply-drink.  :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: Morn-morn! 

Håper du har gode dager på ferie. :klem:

God morgen. :) Håper du har en bra sommer du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbake i heimen, men har fortsatt en uke med ferie. Den siste uka er usikker. Den kommer ann på en elektrikker, en kompis og værmeldingene. Skal i alle fall ha noen dager her. Så får vi se. 

Jeg har kommet langt ned på små-gjøremål-som-har-vært-utsatt-men-som-jeg-skal-gjøre-i-ferien-lista. Ferdig med alle de viktige tingene. I dag skal jeg kjøre den gamle TV`n på gjennbruksstasjonen. Den har av ukjente grunner blitt stående i kjellern i over fire år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet dagen med massasje på spa. Fikk et gavekort til jul og tenket jeg måtte makke meg til å benytte det snart. Jeg var nøyaktig like støl som jeg forventet. Skal ha en time til om noen uker for å bruke opp hele kortet. 

Jeg har fått tilbake terrassen etter at en maler har holdt på det meste av dagen. Han skal holde på morgen også, men da tar jeg langhelg i Oslobygda, så det er ikke så nøye. 

Jeg har fått ny skritt-teller og jeg syntes den er "billig i drift". Den er ikke det, for jeg jogga med den på løpebanen nå på søndag. Da må det være dan gamle tellern som har vært gniete .... så da har jeg vært sprekere i vår enn jeg har trodd selv..  :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste dag av ferien. Skal kjøre en vaskemaskin og jogge en tur. Blir helt greit å begynne på jobb i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag på jobb etter ferien gikk greit. Fortsatt mange borte, så det er rolig. I kveld skal jeg trene på romaskinen og ikke så mye annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnværskveld. Nå er det mest å komme tilbake i hverdagen som preger tilværelsen. Er litt usikker på hvor mange ganger jeg har hatt håndtverkere i huset det siste året, men jeg hadde en for å fikse rundt sluken på badet i dag og han kommer tilbake i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er badet ferdig reparert. kommende mandag kommer en elektrikker og da er jeg forhåpentlig vis ferdig med opprusting av heimen for en stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser på helgetur rett fra jobb i morgen så jeg må pakke i kveld. Burde være fort gjort for jeg har ikke pakket skikkelig ut etter ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...