Spiralis Skrevet 15. juni 2015 Forfatter #1921 Del Skrevet 15. juni 2015 Fe Ri E De besøkende reiste i går kveld. Var også oppe på verksted og satte fra meg bilen til service. I dag har jeg sovet lenge, sullet rundt i shorts, ryddet og klippet plen. Skal straks opp å hente bilen. Litt usikker på om jeg reiser bort i morgen eller på onsdag. Får se ann været litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. juni 2015 #1922 Del Skrevet 16. juni 2015 God morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #1923 Del Skrevet 16. juni 2015 God morgen. God ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. juni 2015 Forfatter #1924 Del Skrevet 23. juni 2015 Hjemme etter en uke på Vestlandet. Regn da jeg kom. Sol nå, men skydekket gir rom for tvil. Nå skal jeg ha noen dager hjemme og få gjennomført småplukk som har blitt ugjort det siste året. Jeg skal kose veranda når det er sol og fikse ting når det kommer en skur. Har satt møbelknotter med pigg på terrassebordet. Etterstrammet alle skruer på hagemøblene, klippet spirea-hekken, vendt komposten med greipa, kjøpt egen putekasse til verandaen i andre etg. Hadde kjøpt ny trommel med hageslange for to uker siden, men den var stjålet da jeg kom hjem, sammen med en del redskaper fra hageskapet. Har vært å kjøpt ny redskap og bøyle til hageslange. Synd å miste en trommel til en tusenlapp, så da ble det en bøyle til 39.90 på Biltema i stedet. Skal montere den opp nå straks. Når det er gjort så skal jeg åpne en vinflaske, finne fram en blokk med gule lapper og tenke gjennom hvilke ande småting som må gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #1925 Del Skrevet 24. juni 2015 (endret) Jeg har byttet et parkettbord og endelig fått på plass messinglister ved tre døråpninger. Det har vært sol og rimelig greit ute fram til nå. Det har skyet til og jeg kjenner de første dråpene. Da er det bare å stikke innendørs. Endret 24. juni 2015 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. juni 2015 #1926 Del Skrevet 25. juni 2015 God morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. juni 2015 Forfatter #1927 Del Skrevet 25. juni 2015 God morgen. God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. juni 2015 Forfatter #1928 Del Skrevet 25. juni 2015 Når jeg er ferdig med denne kaffekoppen skal jeg begynne med noe intrikat listing som jeg har utsatt i flere måneder. Nå blir det snakk om å måle tre ganger og å sage riktig. Tror ikke jeg blir ferdig i dag, men kommer jeg et stykke på vei skal jeg være fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. juni 2015 #1929 Del Skrevet 26. juni 2015 Hvordan går det med listingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 26. juni 2015 Forfatter #1930 Del Skrevet 26. juni 2015 Hvordan går det med listingen? Fikk gjort mye i går. Har vært en Oslotur i dag så det blir ikke gjort mer før i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 28. juni 2015 Forfatter #1931 Del Skrevet 28. juni 2015 Den siste feriedagen for denne gang. Det ble skikkelig sommer på slutten, men ellers har det vært blandet. Hatt besøk et par dager. De har reist nå så jeg får rydde litt snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #1932 Del Skrevet 29. juni 2015 Første dag på jobb var ikke så tung som fryktet. Det er uansett ikke så mye er enn en uke før jeg skal ha fri igjen. Nå er det bare å finne fram shorts og solkrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 1. juli 2015 Forfatter #1933 Del Skrevet 1. juli 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. juli 2015 Forfatter #1934 Del Skrevet 2. juli 2015 Markisen ble demontret før renoveringen i fjor og ble endelig remontert i dag Passer bra på en soldag som dette. Har trent på meg vondt i en ankel, så da passer det med en sløv ettermiddag under markisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. juli 2015 #1935 Del Skrevet 3. juli 2015 God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 3. juli 2015 Forfatter #1936 Del Skrevet 3. juli 2015 God helg. God helg Sauen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 3. juli 2015 Forfatter #1937 Del Skrevet 3. juli 2015 Jeg sitter og dampes lett. Kom virkelig i grevens tid den markisen. Skal ut sammen med ene kompissen om en time. Solvarm fredagskveld i juli, med uteservering og kjenntfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. juli 2015 Forfatter #1938 Del Skrevet 4. juli 2015 Det ble en fin sommerkveld i går. I dag har jeg for det meste sløvet i skyggen under et tre. Avbrutt av sporadisk hagearbeid og litt lørdagshandel. Nå begynner det å bli litt svalere så jeg skal ut på en treningstur snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. juli 2015 Forfatter #1939 Del Skrevet 5. juli 2015 Litt mer kaffe før jeg finner fram solkremen. Jeg får besøk i dag. Yngste nevøen skal være her en uke. Jeg skal jobbe noen av dagene, men han er stor gutt og har en kompiss her som han kan være sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. juli 2015 Forfatter #1940 Del Skrevet 8. juli 2015 Da har jeg startet sommerferien ... i regnvær.. Tar med nevøen i svømmehallen fram til sola kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå