Spiralis Skrevet 16. mai 2015 Forfatter #1901 Del Skrevet 16. mai 2015 Var på grilling hos et vennepar i går. I dag er det mye gråere og litt regn i luften så dagen har gått til støvsuging og vasking. Skal på en sportsbar med noen kjente senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. mai 2015 Forfatter #1902 Del Skrevet 18. mai 2015 I dag skinner den sola jeg savnet i går. Skal på dugnad i båtforeningen og det tar stort sett hele kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #1903 Del Skrevet 19. mai 2015 Var med å legge steinheller ved kroa til båtforeningen i går. Det var gøy, men jeg er sabla støl av å spa og å bære stein i nesten fire timer. Blir tidlig senga i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. mai 2015 #1904 Del Skrevet 20. mai 2015 Å bli støl er jo egentlig sånn god-vondt det. Deilig å kjenne at man har trimmet/jobbet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. mai 2015 Forfatter #1905 Del Skrevet 20. mai 2015 Å bli støl er jo egentlig sånn god-vondt det. Deilig å kjenne at man har trimmet/jobbet. Jo da. Det var sånn godsamvittighetsvondt og det gikk fort over Mest er det gøy å være med å lage noe. Klippeplendugnad er bare jobb, for det er like mye gress etter en uke. Denne gangen var det å lage et uteområde som blir flott i mange år. Vel verd innsatsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. mai 2015 Forfatter #1906 Del Skrevet 21. mai 2015 Vurderer å slå meg med på en hyttetur i morgen. Hadde egentlig tenk å trene.... ... Lett å forstå hvor dette bærer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 27. mai 2015 Forfatter #1907 Del Skrevet 27. mai 2015 Det går mot slutten av dag fem uten snus. Jeg har mest vært svimmel, men i dag har agresjonen begynt å boble litt mer. Har ikke vært så ille da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. mai 2015 #1908 Del Skrevet 28. mai 2015 Nikotinslutt er tøffe greier har jeg hørt. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 30. mai 2015 Forfatter #1909 Del Skrevet 30. mai 2015 Nikotinslutt er tøffe greier har jeg hørt. Lykke til. Takker. Har vært relativt greit så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 30. mai 2015 Forfatter #1910 Del Skrevet 30. mai 2015 Har vært på hyttetur med en kompis. Hadde været vært fint hadde vi nok blitt til i morgen, men det har vært nitrist, så vi reiste ned ganske tidlig i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 1. juni 2015 Forfatter #1911 Del Skrevet 1. juni 2015 Blåser en del i dag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. juni 2015 Forfatter #1912 Del Skrevet 2. juni 2015 Det er ganske kjedelig for tiden. Gråvær ute og gråvær inne i hodet. Dagen i dag har vært den tøffeste siden jeg kutta snusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. juni 2015 Forfatter #1913 Del Skrevet 6. juni 2015 Var på øl-festival i går så jeg er litt ruskete i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. juni 2015 #1914 Del Skrevet 7. juni 2015 God morgen. Håper du får en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. juni 2015 Forfatter #1915 Del Skrevet 7. juni 2015 God morgen. Håper du får en fin søndag. Takk, takk. Helt fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. juni 2015 Forfatter #1916 Del Skrevet 8. juni 2015 Etter et par uker hvor mye har dreid seg om nikotinabstinens så har jeg begynt å heve blikket. Det kjennes bra og jeg merker at tiltakslysten er stigende. Snart er det ferie også. Skal ha to uker fra helga. Før det har jeg to dager på en samling og så er det bare å stresse som en tulling på torsdag og fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. juni 2015 Forfatter #1917 Del Skrevet 10. juni 2015 Har blitt dett i desa. Det var så fint å sitte ute både i går og i dag. Belønningen er en solid forkjølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. juni 2015 Forfatter #1918 Del Skrevet 11. juni 2015 20+, shorts, øl og solbriller. Bare å nyte det mens det er her. Har gitt tydelig melding på jobb om at jeg kommer litt sent i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 12. juni 2015 Forfatter #1919 Del Skrevet 12. juni 2015 Første del av ferien har startet. Har fått et par gutter på feriebesøk for helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. juni 2015 Forfatter #1920 Del Skrevet 13. juni 2015 Nyter morgenen mens jeg venter på at besøket skal kommen ned til frokost. Fortsatt sylte forkjøla. Det er ikke noe stort hinder, men skulle gjerne vært ferdig med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå