Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Det merkes at Spiralis er ferdig med den tunge mørketida nå ja. Du virker mye lettere til sinns. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det merkes at Spiralis er ferdig med den tunge mørketida nå ja. Du virker mye lettere til sinns. :klem:

Ferdig med mørke, ferdig med kulde og ferdig med den travleste delen av året. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hvile magen litt så skal jeg kjøre et lass med skrot på dynga. Jeg må få byttet til sommerdekk snart også. Det blir litt komisk å kjøre med taket nede med lyden av piggdekk i bakgrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helg. :) Jeg er i svært godt humør. Har fått i havn løsning på de to tyngste sakene jeg noen gang har håndtert i dag. Jeg har gjort meg upoppulær og har lagt hodet på blokka i nesten et halvt år. Jeg har stått på mitt, jeg har hatt rett, alle andre har gitt seg og jeg fikk det som jeg ville. Nå er det sol på verandan og den første pilsen åpnes tre, to, en ....Der! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte høyrygg og kraftbein i dag så det blir suppe. Den har omtrent en time igjen å trekke. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Håper du får en finfin søndag. :)

Og hadde jeg ikke fått nydelig kjøttsuppe i kirka i går, så hadde jeg blitt fryktelig misunnelig i går. For nykokt kjøttsuppe er bare helt nydelig. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp:

Håper du får en finfin søndag. :)

Og hadde jeg ikke fått nydelig kjøttsuppe i kirka i går, så hadde jeg blitt fryktelig misunnelig i går. For nykokt kjøttsuppe er bare helt nydelig. :sikle:

:kaffekopp:

God morgen :)

Suppa ble god, selv om det blir best med haler.

Søndagen ser ut til å bli fin. Det har regnet i natt men nå er det strålende sol. Alt ligger til rette for en fin dag ute i frisk luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sier det. Ligger i strandstolen. :briller: Riktig nok med vindjakke, men jeg ligger i strandstolen! :briller:

Jeg har hysterisk lyst på øl, her jeg ligger. Der er det to problemer. Det er mandag og jeg burde hatt et lite sidebord å sette pilsen på... Får kjøpe alkoholfri øl... :roll: Jeg har et lite sidebord, to faktisk, men i løpet av vinteren har begge funnet ny anvendelse. Får ta en titt etter ekstra sidebord et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått lagt inn noen fridager framover. Den første er nå på fredag. :) Stikker på en samling de neste dagene og det skal bli godt med et avbrekk fra de daglige oppgavene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zur heimat... :bolledeig: ... eller noe deromkring. Er ikke så stiv i tysk .. helt bæsj faktisk.. Har ikke peiling :)

Heimen, kjellerkald pils og langhelg! :bolledeig: Kun den store ambisjonen som har prioritet! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden er god og jeg er litt støl. Syntes jeg fortjener å sløve i sola med noen øl resten av ettermiddagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste nevøen skal til Roskilde. Jeg ER SÅ STOLT! :grine: Store gutten. Jeg slites mellom å gi han råd og å la han gjøre sine egne erfaringer. ...

Jeg har gitt han noooen råd da.. :roll: Ikke ta med noe du forventer å ta med tilbake. Ha gode sko. Ta med gaffatape. Hold deg til øl. Få med en som kjører bil. Kjøp Roskildestol først som sist. Vær snill mot jentene!!! Prøv deg på jentene før du blir for full og ikke etter. Vær snill mot jentene!!! Bruk kondom! Ikke slå opp teltet nært der det går mange forbi. Ikke prøv å få med deg alle bænda du har på lista. Husk at du har lest om gjørme, men ikke opplevd det. Roskildegjørme er noe eget.

Jeg ER SÅ STOLT! :grine:

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en sommerdag. Merker jeg er litt sliten av all den friske lufta. Eneste som var synd var at LFC røyk ut av FA-cupen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har innrømmet meg selv lettelse i antrekk. Jeg er i shorts! :bolledeig: Det er årets første over 20 + :bolledeig: ... Og her sitter jeg og mugner over en Ringnes lettøl... :sukk: Jeg HAR SÅ LYST PÅ ÅNKLI ØL! Jeg blir gal av dette. Jeg har to møter i morgen tidlig.. Samtidig blir trærner grønnere for hver time og her sitter jeg med en lettøl. :roll: .. Sånn skal det bli hele uka. Skal ikke regne før til helga.. selvfølgelig. :roll: Galskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lukter av grilling i nabolaget. Behagelig lukt... så fremt den ansvarlige ikke svir kotelettnene. Det er definitivt snakk om en kullgrill. Gassgrill lukter ikke slik. Den dagen gassgrllen skal pensjoneres til de evige gjennvinningsmarker så går jeg tilbake til kullgrill. Jeg har ikke fått hentet fram hverken grill eller fulstendig sett med hagemøbler.... Ikke har jeg makket meg til å få av vinterdekken på bilen heller.. Jeg er for opptatt med å sitte i shorts. I morgen har jeg avtalt att jeg kommer litt senere, så straks skal jeg bort å kjøpe meg litt årdentlig øl. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets første humle summet forbi og holdt på å ta veien inn på soverommet. Jeg fikk viftet den uskadd ut i friheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært så som så med husarbeidet med alt finværet i det siste. Har tatt et skippertak i kveld, så nå er heimen relativt presentabel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin uke. Skal opp i fjellheimen og hjelpe til med å beise hytta til ene kompissen i morgen. Delvis fristende med en solid kveld på pub, men jeg får spare meg til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg himmelsk sliten. Har stått i stige og beiset det meste av dagen. Alt sammen var over hodet og mye opp under raften. Kjenner det godt i både nakke og rygg. Kaldt var det og regnet gjorde det, men vi fikk gjort svært mye så jeg er godt fornøyd. Blir ikke mye som skjer i kveld annet en sofan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...