Spiralis Skrevet 27. januar 2015 Forfatter #1781 Del Skrevet 27. januar 2015 Skulle ta meg en liten cowboystrekk på senga etter middag i går og våknet halv seks i dag tidlig I dag gikk jeg fra jobb litt tidlig for å få meg en skitur i vintersola. Det var nydelig sol og skiføre! Eneste problemet nå er at jeg har like lyst på en ettermiddagsblund i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 28. januar 2015 Forfatter #1782 Del Skrevet 28. januar 2015 Nyfrisert Jeg er glad for at jeg tok meg fri til å ta en skitur i går for i dag er det regn og utrolig holkete. Lite grunn til å bevege seg ut døra i kveld. Tror jeg skal ta en Emil og stikke i snekkerkjelleren etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #1783 Del Skrevet 29. januar 2015 Der kom sola gitt. Har vært hos tannlegen... d.v.s. jeg har vært hos tannpleier som ble utført av en tannlege. Fint skal det være. Det er den mest pedagogisk orienterte tannlege jeg noen gang har vært hos. Kort sammenfattet så sa han at jeg kastet bort penger på å komme dit bare jeg pusset litt mer sånn og sånn. Hyggelig kar, men med begrenset næringsvett. Jeg har fått tilbakemelding om at det står mellom meg og en annen om jobben... og at jeg hadde gjort et godt intervju.... Jøss! Skulle jeg gitt meg selv terningkast for innsatsen ville jeg max gitt meg selv fire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. januar 2015 #1784 Del Skrevet 29. januar 2015 Så spennende Håper du får jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #1785 Del Skrevet 30. januar 2015 Så spennende Håper du får jobben. Ja det er spennende dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #1786 Del Skrevet 30. januar 2015 Tar helg på en opptur. Meget bra. Litt usikker på om helga blir like mye opptur. Jeg hadde håpet å fått meg noen fine skiturer, men det er spådd ganske mye vind. Blir liksom borte gøyen dersom det blåser for mye. Får legge andre planer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 31. januar 2015 Forfatter #1787 Del Skrevet 31. januar 2015 Jeg funderer. ..... Kommer ikke noe fornuftig ut av hjernen enda.. Får vente til kong kofein har gjort sine underverker. Alle ting jeg ønsker å gjøre i dag involverer sol, 20+, grønn plen og shorts... forutsetningene er liksom ikke tilstede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. januar 2015 #1788 Del Skrevet 31. januar 2015 Ønsker meg grønn plen og vær som tilsier at det er behagelig å gå i shorts jeg og. Påfyll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 31. januar 2015 Forfatter #1789 Del Skrevet 31. januar 2015 Ønsker meg grønn plen og vær som tilsier at det er behagelig å gå i shorts jeg og. Påfyll? Morn Sauen Vi får satse på tidlig vår. Nå har jeg satt fra meg koppen og tenkte jeg skulle komme meg ut døra. Får spare påfyllen til i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 1. februar 2015 Forfatter #1790 Del Skrevet 1. februar 2015 Stille og rolig. Bare en svak susing fra kjøkkenvifta. Pinnekjøtt som nettopp er satt til damping. Barn som aker ute i parken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #1791 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg trenger ikke flere hagemøbler.... Og bare for å nevne det så er det vinter. Det er fornuftigere ting å bruke penger på. Burde heller kjøpe stilongs. http://shop.sommershoppen.no/index.php?main_page=product_info&products_id=348 ........ litt fin da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 3. februar 2015 Forfatter #1792 Del Skrevet 3. februar 2015 Alpin VM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. februar 2015 Forfatter #1793 Del Skrevet 4. februar 2015 Sabla kjør på jobb for tiden. Men men, slik er det etter nyttår og det går over. Skyfri himmel og vakker aftenrød. Super G om en time og 38 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. februar 2015 #1794 Del Skrevet 5. februar 2015 God morgen. Håper du får en finfin dag, selv om det er travelt på jobb for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. februar 2015 Forfatter #1795 Del Skrevet 5. februar 2015 God morgen. Håper du får en finfin dag, selv om det er travelt på jobb for tiden. Travelt skal jeg leve med så lenge super G`n ikke blir utsatt i kveld også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. februar 2015 #1796 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Herlig come back av Axel i går. God helg, Spiralis. Endret 6. februar 2015 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #1797 Del Skrevet 6. februar 2015 Herlig come back av Axel i går. God helg, Spiralis. Imponerende come back! Lover godt for utfor i morgen Det var en skikkelig rå løype i går. Håper bare Kjetil ikke blir hemmet av skaden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. februar 2015 Forfatter #1798 Del Skrevet 6. februar 2015 Helg! Det er mye omstilling på gang og det kom en del uenighet til overflaten i dag. Samlet de andre lederne og spesialistene til møte før vi tok helg. Vi fikk uenigheter opp på bordet og folk måtte høre på hverandre. Så får vi se på mandag om folk har hørt eller lyttet. Skal på hyttetur med en kompis i morgen. Skal blåse kuling så det ligger ann til innendørsaktiviteter... Mest sansynelig så henfaller vi til til flatfyll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. februar 2015 #1799 Del Skrevet 7. februar 2015 God helg. Kos deg på hyttetur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. februar 2015 Forfatter #1800 Del Skrevet 8. februar 2015 Det var skikkelig godt med en tur på fjellet. Fikk måket av taket og fram til hytta, så vi fikk oss litt fysisk aktivitet. Det ble en skitur også, men skitur med hodelykt i kuling og snøfokk motiverer ikke til langtur. Synd med Kjetil i går. Hadde virkelig forventet medalje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå