Spiralis Skrevet 20. desember 2014 Forfatter #1741 Del Skrevet 20. desember 2014 Morgenkaffe og peiskos. Begynner å handle inn til matvarer til jul i dag. Pinnekjøtt står øverst på lista av det som skal i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. desember 2014 #1742 Del Skrevet 20. desember 2014 God formiddag. Var ute og ordnet julesnop i dag jeg. Så nå mangler bare lutefisk, lefser og litt grønnsaker her i huset. Ja, og et par flasker julebrus. Resten er på plass. Gleder meg til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. desember 2014 Forfatter #1743 Del Skrevet 20. desember 2014 God formiddag. Var ute og ordnet julesnop i dag jeg. Så nå mangler bare lutefisk, lefser og litt grønnsaker her i huset. Ja, og et par flasker julebrus. Resten er på plass. Gleder meg til jul. God ettermiddag Det blir pinnekjøtt av reinsdyr i år. Snubla over det og bare må prøve. Håper alle blir fornøyd. Julebrus.. ja.. *Notert på lista for innkjøp* Blir første jul på nytt sted for deg i år. Håper du får det knakandes bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. desember 2014 Forfatter #1744 Del Skrevet 21. desember 2014 Holder på å rydde og vaske til jul. Det er søndagsåpne butikker i dag så det blir en handlerunde i ettermiddag og en liten tur på pub med en kompis etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 22. desember 2014 Forfatter #1745 Del Skrevet 22. desember 2014 Solen ar snudd og det går mot lysere tider. Nyter kaffekoppen i lav vintersol. Nå skal jeg legge sammen den siste runden med klesvask og så er det bare å fortsette med vasking. Fikk kjøpt en del julegaver i går så der er jeg godt i rute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. desember 2014 #1746 Del Skrevet 22. desember 2014 Strålende sol her også nå. Det er så deilig å tenke på at dagene blir lysere nå. Snart er det vår. Lykke til med de siste juleforberedelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. desember 2014 Forfatter #1747 Del Skrevet 23. desember 2014 Liten pust i bakken. Det dukker stadig opp en list eller flate som jeg har glemt å tørke over, men jeg begynner å bli fornøyd. Gjenstår litt i stua men ellers er det greit. Første innrykk kommer om et par timer. Skal få handlet litt før de kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #1748 Del Skrevet 30. desember 2014 Da har de siste av familien rest hjem. Har vært mye julefeiring i heimen så jeg er ganske sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 31. desember 2014 Forfatter #1749 Del Skrevet 31. desember 2014 Det er aldeles nydelig ute i dag. Noen få minus, rim og nysnø på trærne og gyldent lavt solskinn. Skal på middag hos noen venner senere, men egentlig kunne jeg tenke meg å sove. Det er feil dag å legge seg tidlig. Får satse på at energien kommer utover ettermiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. januar 2015 #1750 Del Skrevet 1. januar 2015 Godt nytt år. Takk for alle gode innspill i 2014. Gleder meg over å få følge deg inn i 2015 også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #1751 Del Skrevet 1. januar 2015 Godt nytt år. Takk for alle gode innspill i 2014. Gleder meg over å få følge deg inn i 2015 også. Godt nytt år til deg også sauen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #1752 Del Skrevet 1. januar 2015 2015 starter med litt gjesping. Tror jeg får sette på kaffe. Det er fortsatt julekortstemning ute. Aldeles nydelig. Får prøve å utnytte dagen selv om jeg sto sent opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. januar 2015 Forfatter #1753 Del Skrevet 2. januar 2015 Der var det helg igjen. Første kvartal pleier å være hektisk på jobb så en myk start gjør ikke no. Var på fotballpub i går og hadde på ingen måte fredagsfølelsen i dag. Helga tror jeg skal brukes til å gå på salg. Var innom et par butikker på vei hjem. ble en genser. Jeg var skikkelig vågal og kjøpte genser med rund hals og ikke v-genser. Sklir det mer ut nå så ender det nok med narkotika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #1754 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg er ganske så dorsk selv om det er langt utpå formiddagen. Skal ikke så mye annet enn å gå på salg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #1755 Del Skrevet 4. januar 2015 Vakker morgensol. god kaffe. Ny kaffekopp. Det var lite å finne på salg i går så jeg kjøpte meg et par nye kaffekopper. Da hadde jeg i det minste fått skaffet noe jeg trengte. Jeg har tatt ned julepynten. Får stue den bort senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #1756 Del Skrevet 5. januar 2015 Tum ti tum... neeeeeei.... vet ikke.... Sitter og tvinner tommeltotter.. venter på enellerannen god ide. Ellers har dagen blitt 20 minutter lengre. ...... tror jeg stikker ned i snekkerkjelleren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #1757 Del Skrevet 7. januar 2015 Jeg er morratrøtt så det holder for tiden. Desto mer våken og energisk når jeg egentlig skal sove. Men men.. det var derfor vi fant opp forkostkaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. januar 2015 #1758 Del Skrevet 8. januar 2015 Litt påfyll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #1759 Del Skrevet 8. januar 2015 Litt påfyll? Litt sent på dagen nå, men takk som byr! Jeg bøtter innpå så mye kaffe morgen og formiddag at jeg pleier å kutte ut kaffe etter lunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #1760 Del Skrevet 8. januar 2015 De er ferdige med den nye terassen min. Meeeget bra. Noen måneder til jeg får nyte herligheten, men likevel. Mer utsyn, mindre innsyn, mer plass.. Strålende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå