Spiralis Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #1721 Del Skrevet 4. desember 2014 Magen full av mddag. Har vært en tur på gjennvinningsstasjonen i dag også. Det blir noen turer dit framover. Ellers blir det å få vasket og gjort alt av husarbeid jeg har vært på etterskudd med under byggeprosjektet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #1722 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg tar helg med en behagelig ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #1723 Del Skrevet 5. desember 2014 Bare for å ilustrere roen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. desember 2014 #1724 Del Skrevet 5. desember 2014 Åh, den var fin. Helt nydelig å finne ro av... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. desember 2014 #1725 Del Skrevet 6. desember 2014 God morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #1726 Del Skrevet 7. desember 2014 God morgen. Jeg får vel si god kveld tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #1727 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg er utrolig mett. Kjøpte høyrygg og masse grønnsaker i går. Har brukt ettermiddagen til å lage kjøttsuppe. Jeg er litt ute av trening og uvante kokeplater men resultatet ble bra. Har høstet mine første kaffebønner i dag. to bær som hadde blitt røde. Det er to til som blir modne i løpet av kommende uke. Jeg har også brukt et par timer på masse småting som må fikses etter oppussinga. Det er en overgang i taket jeg har jobbet litt med. Har fått sortert og ryddet på plass verktøy også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #1728 Del Skrevet 8. desember 2014 Jeg går rundt og er småsøvnig hele dagen for tiden. Mørkt når jeg går på jobb og mørkt når jeg kommer hjem. Hadde vært fint å kunne gå i vinterdvale. Slumre i tre måneder eller så ...... åååå det hadde vært så fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. desember 2014 Forfatter #1729 Del Skrevet 9. desember 2014 Det ble en lag dag på jobb i dag og morgendagen starter med en del brannslukking. Skulle egentlig litt i kveld, men det får bli en annen dag. Tror det blir litt sofa og så senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #1730 Del Skrevet 10. desember 2014 Jeg er nyfrisert. Frisørsalongen har oppgradert så i dag så ble håret vasket mens jeg lå i en massasjestol og tittet opp i et tak med stjernelys. Var riktig behagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #1731 Del Skrevet 11. desember 2014 Var innom Ark og hentet mine eksemplarer av "En liten bok om gode kolleger" i dag. Ventetiden fra jeg bestilte den har vært krevende... En lang uke ... En lang halv uke har det vært. En til meg, en til brodern og en til hylla for ledelseslitteratur på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #1732 Del Skrevet 12. desember 2014 Holder på å gjøre meg klar til å dra på rakfisklag hos noen venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. desember 2014 Forfatter #1733 Del Skrevet 13. desember 2014 Det ble en hyggelig kveld i går. I dag skal jeg titte litt på julegaver tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. desember 2014 Forfatter #1734 Del Skrevet 14. desember 2014 Sitter og ser på at det lysner. Funderer på hva dagen vil bringe. Den nye terrassen begynner å ta form. Tror ikke de blir ferdige til jul, men jeg har ikke bruk for den før til våren så det er ikke så travelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #1735 Del Skrevet 15. desember 2014 I ettermiddag skulle jeg egentlig både det ene og det andre, men da jeg skulle starte bilen var batteriet flatt. Ingen kjente med lader tilgjengelig så jeg traska på Jula og kjøpte meg lader. Det tok sin tid og nå har jeg kjørt en lang tur for å lade batteriet skikkelig. Bra jeg fikk problemene i dag, for jeg trenger bilen i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. desember 2014 Forfatter #1736 Del Skrevet 16. desember 2014 Julen er jo tiden for å tenke på andre og å ha et varmt hjerte. Mine tanker går i dag til de som led under smørkrisen før jul i 2011. Hvordan har de det nå og hvordan har det gått for de pårørende. .. Tre år er gått. Jeg håper sårene har grodd og at de har klart å få et verdig liv. ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. desember 2014 #1737 Del Skrevet 16. desember 2014 Har det virkelig gått tre år siden smørkrisen? Hvor blir tiden av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 17. desember 2014 Forfatter #1738 Del Skrevet 17. desember 2014 Måtte skrape noen kjeler etter at jeg fikk induksjonsovn. Vært å handla noen nye i dag. Kjøpte meg nye vannglass i samme slengen. Skal bli godt med juleferie. Kjenner at jeg trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. desember 2014 Forfatter #1739 Del Skrevet 18. desember 2014 Jeg har pyntet litt til jul. Jeg delte ut julekort og hadde julelunch med de ansatte i dag. Kom hjem i julestemning så da pyntet jeg i heimen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. desember 2014 Forfatter #1740 Del Skrevet 19. desember 2014 Jeg har juleferie Julepalmen glitrer, et lett dekke med nysnø ute og det knitrer i peisen inne. Litt vin og litt mat nå så blir ting perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå