Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Magen full av mddag. :)

Har vært en tur på gjennvinningsstasjonen i dag også. Det blir noen turer dit framover. Ellers blir det å få vasket og gjort alt av husarbeid jeg har vært på etterskudd med under byggeprosjektet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er utrolig mett. Kjøpte høyrygg og masse grønnsaker i går. Har brukt ettermiddagen til å lage kjøttsuppe. Jeg er litt ute av trening og uvante kokeplater men resultatet ble bra.

Har høstet mine første kaffebønner i dag. to bær som hadde blitt røde. Det er to til som blir modne i løpet av kommende uke.

Jeg har også brukt et par timer på masse småting som må fikses etter oppussinga. Det er en overgang i taket jeg har jobbet litt med. Har fått sortert og ryddet på plass verktøy også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går rundt og er småsøvnig hele dagen for tiden. Mørkt når jeg går på jobb og mørkt når jeg kommer hjem. Hadde vært fint å kunne gå i vinterdvale. Slumre i tre måneder eller så ...... åååå det hadde vært så fint :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en lag dag på jobb i dag og morgendagen starter med en del brannslukking.

Skulle egentlig litt i kveld, men det får bli en annen dag. Tror det blir litt sofa og så senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nyfrisert. Frisørsalongen har oppgradert så i dag så ble håret vasket mens jeg lå i en massasjestol og tittet opp i et tak med stjernelys. Var riktig behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Ark og hentet mine eksemplarer av "En liten bok om gode kolleger" i dag. Ventetiden fra jeg bestilte den har vært krevende... En lang uke ... En lang halv uke har det vært. En til meg, en til brodern og en til hylla for ledelseslitteratur på jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp: Sitter og ser på at det lysner. Funderer på hva dagen vil bringe. Den nye terrassen begynner å ta form. Tror ikke de blir ferdige til jul, men jeg har ikke bruk for den før til våren så det er ikke så travelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag skulle jeg egentlig både det ene og det andre, men da jeg skulle starte bilen var batteriet flatt. Ingen kjente med lader tilgjengelig så jeg traska på Jula og kjøpte meg lader. Det tok sin tid og nå har jeg kjørt en lang tur for å lade batteriet skikkelig.

Bra jeg fikk problemene i dag, for jeg trenger bilen i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julen er jo tiden for å tenke på andre og å ha et varmt hjerte. Mine tanker går i dag til de som led under smørkrisen før jul i 2011. Hvordan har de det nå og hvordan har det gått for de pårørende. .. Tre år er gått. Jeg håper sårene har grodd og at de har klart å få et verdig liv. ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte skrape noen kjeler etter at jeg fikk induksjonsovn. Vært å handla noen nye i dag. Kjøpte meg nye vannglass i samme slengen. Skal bli godt med juleferie. Kjenner at jeg trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pyntet litt til jul. Jeg delte ut julekort og hadde julelunch med de ansatte i dag. Kom hjem i julestemning så da pyntet jeg i heimen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har juleferie :nisse:

Julepalmen glitrer, et lett dekke med nysnø ute og det knitrer i peisen inne. Litt vin og litt mat nå så blir ting perfekt. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...