Spiralis Skrevet 17. november 2014 Forfatter #1701 Del Skrevet 17. november 2014 Er stiv i nakken og har hodepine. Har sikkert sammenheng med jobbinga i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. november 2014 Forfatter #1702 Del Skrevet 18. november 2014 Jeg har fått pakker. Mange pakker. Store pakker. Lastebilen fra HTH har vært og levert. Stabel på stabel inne på kjøkkenet. Ikke noe mer jeg skal eller kan gjøre før det kommer montører etter helga. ..... tum ti tum .... Hva skal jeg gjøre nå da? ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. november 2014 Forfatter #1703 Del Skrevet 20. november 2014 Det går mot helg. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal bruke helga til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. november 2014 Forfatter #1704 Del Skrevet 21. november 2014 Heeeelg! Bød seg en anledning til å gå litt tidlig fra jobb i dag Jeg vurderte om jeg skulle ta meg en helg inne i Oslo men jeg fant ut at det jeg har mest lyst til er å få meg mye mosjon i helga. Det har det vært lite med i høst. Hadde den første treningsturen på lenge i går og kom hjem smilende av glede. I kveld blir det ikke mosjon. I kveld blir det latskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 22. november 2014 Forfatter #1705 Del Skrevet 22. november 2014 Grisetidlig spør du meg.. Skal på cafè med noen venner litt senere, men det meste av dagen skal jeg bruke til å gå tur og å rydde i hagen. Mandag så skal den gamle terassen rives så jeg trenger å få unna et og annet. Skal få meg ny og større terrasse som er hevet til samme høyde som stuegulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. november 2014 #1706 Del Skrevet 23. november 2014 God morgen. Håper du får en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. november 2014 Forfatter #1707 Del Skrevet 23. november 2014 Cupfinale Skal rydde litt i hagen først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 24. november 2014 Forfatter #1708 Del Skrevet 24. november 2014 Det var mye å få unna i dag siden jeg ikke er tilbake på jobb før fredag. Skal prøve å ikke la meg lure av hvor tidlig det blir mørkt og å komme meg ut døra om litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. november 2014 Forfatter #1709 Del Skrevet 25. november 2014 Sitter med kaffekoppen og venter på at montøren fra HTH skal komme om en halv time eller så. Han skal bruke i dag og i morgen på å montere. I dag ser det ut til at vi kan risikere å se sola. Kan ikke helt huske sist jeg så den. Har vært gråvær i ukesvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. november 2014 Forfatter #1710 Del Skrevet 25. november 2014 Kjøkkenet tar form Alle over og underskap er satt opp. Det ser dritstilig ut! Det gjenstår en del for montøren å gjøre i morgen også men jeg regner med at han er ferdig til lunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 26. november 2014 Forfatter #1711 Del Skrevet 26. november 2014 Kjøkkenet er på plass. .... minus et par småting som var uteglemt. En skapdør manglet og feil håndtak til to overskap. Det kommer de tilbake med snart. Hovedsaken er at det er på plass og ser bedre ut enn jeg hadde regnet med. Elektrikker og rørlegger må få kommet innom å gjøre sitt før jeg tar det i bruk. ..... og så må jeg legge lister. Kløøøør i fingrene, magen og sjela etter å ta kjøkkenet i bruk, men har jeg ventet så lenge så kan jeg vente noen dager til. ............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. november 2014 #1712 Del Skrevet 27. november 2014 Håper rørlegger og elektriker kommer snart. Skjønner godt at du gleder deg til å ta ibruk det nye kjøkkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 27. november 2014 Forfatter #1713 Del Skrevet 27. november 2014 Håper rørlegger og elektriker kommer snart. Skjønner godt at du gleder deg til å ta ibruk det nye kjøkkenet. Elektrikker kommer i morgen tidlig og rørlegger etter helga. Skal få vasket inni skapene i helga og jeg kan sette ting inn i hyller og skap selv om vannet ikke er koblet til enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 27. november 2014 Forfatter #1714 Del Skrevet 27. november 2014 Vært på seminar i dag. Måtte opp før klokken fem, men kunne slumre en del på toget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 29. november 2014 Forfatter #1715 Del Skrevet 29. november 2014 Var på julebord i går og er ganske ruskete i dag. Holder på å rengjøre kjøkkenet men det går smått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 30. november 2014 Forfatter #1716 Del Skrevet 30. november 2014 Nå skal jeg si det har blitt mye mer hyggelig i heimen. Stua er nesten tom for kjøkkenutstyr og byggesaker. Det meste av kjøkkenutstyr i kjellern har også kommet inn i kjøkkenskapene. Med strøm tilbake på kjøkkenet fikk jeg også strøm tilbake i vindfanget. Vinfanget har vært mørkt og kaldt i hele høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. desember 2014 #1717 Del Skrevet 1. desember 2014 Så herlig at prosjektet nærmer seg slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #1718 Del Skrevet 1. desember 2014 Så herlig at prosjektet nærmer seg slutten. Jøss ja! Rørlegger kommer i morgen for å koble til vask og oppvaskmaskin. Etter det er kjøkkenet i full bruk, selv om litt listing gjenstår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #1719 Del Skrevet 2. desember 2014 Rørleggern ble ikke ferdig i dag og må fortsette i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 3. desember 2014 Forfatter #1720 Del Skrevet 3. desember 2014 Har vært på gjennvinningssasjonen med mye papp og isopor. Oppvaskmaskinen er satt på for første gang. .... Det er litt snålt å føle intens lykke ved å høre en oppvaskmaskin kjøre ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå