Spiralis Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter #1661 Del Skrevet 18. oktober 2014 Har vært på høst-dugnad i borettslaget. Har regnet litt innimellom men det gikk greit. Det var godt å komme inn i varmen likevel. Vurderer å skifte til vinterdekk i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter #1662 Del Skrevet 20. oktober 2014 I går og i dag har det vært håndtverkere i heimen for å skifte alt av vinduer og dører. De er forhåpentlig ferdig med alt i morgen. Litt av en logistikk å finne steder å gjøre av alt jeg må flytte unna. Nå er de ferdig i første etasje så jeg får flytte mest mulig av ting inn i stua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 22. oktober 2014 Forfatter #1663 Del Skrevet 22. oktober 2014 Da har heimen fått nye vinduer, dører, ventiler, isolasjon og kledning. Skifting av skjermvegger og frontrekkverk gjenstår på terrassen men er ferdig på verandan. Nå driver et par murere å støpe rundt ny sluk på badet. Skal si det har foregått mye bygging her i det siste. Neste steg er å få en snekker til å legge nytt tak på kjøkkenet, ta nytt hull til kjøkkenvifte og å legge parkett. Jeg kunne tatt taket og gulvet selv, men det går fortere å få en snekker å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. oktober 2014 Forfatter #1664 Del Skrevet 23. oktober 2014 Har vært mye å gjøre på jobb. Høstens første lag med sludd pryder gatene. Kjennes veldig ut som en kveld med sofa og TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 24. oktober 2014 Forfatter #1665 Del Skrevet 24. oktober 2014 Happy Uka har vært krevende for sprettbamsen men jeg har fått jobbet dagene gode og uka slutter på opptur. Skal nyte kvelden med litt vin og jobbe mye med kjøkkenet resten av helga. Er jeg flink skal jeg gi meg lov til å være litt sosial i morgen kveld. Ting begynner å falle på plass, men jeg begynner å bli litt lei så det er bare å holde oppe trykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter #1666 Del Skrevet 25. oktober 2014 Jeg burde egentlig vært i gang med snekringa, men det går litt tregt å komme i gang. En til og SÅ skal jeg sette i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #1667 Del Skrevet 26. oktober 2014 I dag skal jeg komme i gang med jobbinga tidlig. Ble en liten tur på pub med noen venner i går, men det ble alkoholfritt for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. oktober 2014 #1668 Del Skrevet 26. oktober 2014 Håper du får en fin og effektiv dag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #1669 Del Skrevet 26. oktober 2014 Håper du får en fin og effektiv dag i dag. Den har i alle fall vært lang. Har en pause nå, men skal ta en liten økt til. Det har kommet et og annet forsinkende problem i dag også, men etter litt frustrasjon og verbale utbrudd så fant jeg løsninger. Har alt i alt fått unna mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #1670 Del Skrevet 27. oktober 2014 Merker at jeg foretrekker sommertid. Begynner å mørkne allerede. Nå skal jeg la maten synke en times tid og så skal jeg fortsette å skru opp takpanel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #1671 Del Skrevet 28. oktober 2014 Litt sliten. Skal ha meg en times pause og så skal jeg rydde unna en del materialer i kjellern slik at rørleggeren kommer for å flytte et vannrør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #1672 Del Skrevet 29. oktober 2014 Ok...... I kveld må jeg skylle ned i doen med en bøtte.... Rørleggeren rakk ikke å bli ferdig med alt i dag så han kommer tilbake i morgen. Likevel så går det framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter #1673 Del Skrevet 30. oktober 2014 Jeg er litt sigen. Akkurat nå så tenker jeg med lengsel på senga ..... men det får være grenser. Rørleggeren er ferdig. Skal ikke gjøre noe i kveld eller i morgen, men i helga skal jeg legge parkett. Tenkte å få en snekker til å gjøre det, men fant ingen som kunne gjøre det kjapt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. oktober 2014 #1674 Del Skrevet 31. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter #1675 Del Skrevet 31. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 1. november 2014 Forfatter #1676 Del Skrevet 1. november 2014 En liten I dag skal jeg først rydde og støvsuge gulvet på kjøkkenet og så starter jeg med å legge parkett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. november 2014 Forfatter #1677 Del Skrevet 2. november 2014 Rolig morgenstund med kaffekoppen. Jeg kom ganske langt med parkettleggingen i går, selv om det gikk mye tid til forberedelser før jeg kom i gang. I dag har jeg noen litt krevende detaljer mot slutten. Får bare bruke god tid så blir det nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. november 2014 Forfatter #1678 Del Skrevet 2. november 2014 Nå sitter jeg med et stort smil. Ble ferdig med å legge parkett for omtrent en time siden. Er godt fornøyd med resultatet. Det er mange gjøremål med kjøkkenet som har tatt timer og dager, men som egentlig ikke har syntes noe særlig. Nå som gulvet er på plass så begynner det endelig å se ut som et nytt rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 3. november 2014 Forfatter #1679 Del Skrevet 3. november 2014 Da har jeg endelig fått vinterdekk på bilen. Må innrømme at jeg lot makeligheten styre, så jeg svingte innom et verksted og lot de gjøre det. Jeg gadd ganske enkelt ikke å gjøre det selv. I kveld skal jeg bare sløve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. november 2014 Forfatter #1680 Del Skrevet 5. november 2014 Kvelden i går gikk med til et styremøte i borettslaget. I kveld måtte jeg en tur innom jobben for å forberede noe til i morgen. Fikk meg i alle fall ekstra gåtur til og fra jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå