Gå til innhold

Spiralis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en kveld med riving og skraping. Med litt innsats er jeg ferdig med det siste i morgen kveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble ikke helt ferdig i kveld. :glare:

Hadde håpet på å kunne ta meg en frikveld i morgen, men da blir det en kort økt i morgen kveld også.

Skrevet

I går ble jeg ferdig med skrapingen :) I tillegg fikk jeg gjort alt klart til elektrikkern skal flytte sikringsskapet i morgen. Da kan jeg ta meg fri i kveld. :)

Skrevet

I går flyttet elektrikkeren sikringsskapet fra kjøkkenet, ned i kjellern og fikk felt strømkablene inn i veggen. I dag skal jeg fjerne det gamle sikringsskapet og det rundt.Rekker jeg det så skal jeg få kjørt noen lass på gjennbruksstasjonen også.

Modern kom på besøk i går og skal bli noen dager. Det er ekstremt upraktisk å ha overnattingsgjest akkurat nå, men den type argumenter hører ikke modren på. :rolleyes: I dag er hun ute på tur noen timer så jeg får prøve å få gjort mest mulig før hun kommer hjem.

Skrevet

Tidlig oppe til søndag å være. En :kaffekopp: til og så skal jeg starte å sparkle. Fikk gjort mye i går. Fikk grunnet veggene slik at det er klart til å sparkle i dag. Jeg skal ikke holde på så lenge i dag, for jeg skal ta meg en fjelltur med modern.

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Hvordan går det med kjøkkenoppussing og moder-besøk? Skjønner at det kan være en heller dårlig kombinasjon. Men samtidig så virker det som du har et veldig godt forhold til dine foreldre. Og det er jo gull verdt...

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Hvordan går det med kjøkkenoppussing og moder-besøk? Skjønner at det kan være en heller dårlig kombinasjon. Men samtidig så virker det som du har et veldig godt forhold til dine foreldre. Og det er jo gull verdt...

Kjøkkenprosjektet går bra. Jeg legger opp til mye jobb for meg selv, men det er planen å gjøre det grundig. Modern sendte jeg videre med toget til brodern for en time siden, så nå må han ta jobben noen dager :)

Skrevet

Det stormer litt på jobb for tiden, derfor blir det ikke tid til så mye oppussing på kveldstid denne uka. Har fått kjørt bort et par lass med rusk i kveld. Det er da noe.

Skrevet

Har hatt rørlegger innom i dag for å flytte noen vannrør midlertidig. Skal fore ut en vegg og rørene sto i veien. Skal prøve å få gjort mye i morgen og på søndag, men i kveld vil jeg ha :ol:

Skrevet

:kaffekopp:

En kopp til og så skal jeg kjøre et par lass på dynga. Deretter skal jeg måle opp og handle noen lekter, gipsplater og skruer. Jeg ha aldri jobbet med gipsplater før. Lurer på om jeg skal få byggvareforetningen til å kutte de til for meg.

Skrevet

:kaffekopp:

Litt trøtt og tung i kroppen. Det er ikke normalt å stå opp så tidlig på en søndag. Trenger kofein!

Jeg må være litt streng med meg selv, slik at jeg holder framdriften i oppussingen. I dag skal jeg lekte ut deler av en vegg. De var tom for de gipsplatene jeg trenger, så jeg får ikke satt opp de platene i dag.

Blir det tid til overs skal jeg også sparkle en annen vegg.

Ellers er det forbannet lite som skjer. Pratet litt med ene bestisen i går, men ellers er jeg rimelig asosial for tiden. All tid går til oppussing og jobb.

Skrevet

Lettere irritert over å ikke ha nett for tiden. Tror ikke jeg skal utdype...

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen håndtverkere klarte å herpe nettkabelen fram til leiligheten min. Nå blir det ikke lagt opp ny kabel før byggearbeidene er ferdige. Etter de første fustrerende dagene med nett-abstinens har det gått uventet bra å leve uten nett.

Uansett så går kveldene til oppussing.

• 2 uker senere...
Skrevet

Løvet blir stadig gulere, arbeidsuka er over og rødvin er innkjøpt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Etter fire uker uten nett i heimen så er signalet tilbake.

Skrevet

Så godt å ha deg på nett igjen. :klem:

Skrevet

Så godt å ha deg på nett igjen. :klem:

Hyggelig å være tilbake :)

Skrevet

I dag var det antydning til snøfnugg i regnværet. Vet ikke helt om jeg liker dette.

Skrevet

Helg :rodmer:

Skal en tur ut med ene bestisen om litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...