Sauen Shaun Skrevet 10. august 2014 #1621 Del Skrevet 10. august 2014 Morn-morn. Spennende med nytt kjøkken. Har du noen tidsplan for når det nye kjøkkenet skal være på plass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. august 2014 Forfatter #1622 Del Skrevet 10. august 2014 Morn-morn. Spennende med nytt kjøkken. Har du noen tidsplan for når det nye kjøkkenet skal være på plass? God kveld. Tidsplanen er litt løs, på grunn av et usikkerhetsmoment. Er jeg ferdig en gang i oktober skal jeg være fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. august 2014 Forfatter #1623 Del Skrevet 10. august 2014 Har vært en liten helgetur inn til Oslo. Tok litt utepils med brodern og daffa litt i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. august 2014 Forfatter #1624 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Har klippet plenen og klippet mye av en stor busk som vokste langt inn i hagen til nabon. Nå sitter jeg og leser om vikinger. Var en tur på Bygdø og tittet på vikingskipene i helga. Aldri vært der før, selv om jeg er ganske glad i historie og arkeologi. Endret 11. august 2014 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 12. august 2014 Forfatter #1625 Del Skrevet 12. august 2014 Da har jeg fått lempa det gamle kjøleskapet inn på stue og er klar til elektrikkeren kommer innom i morgen for å montere ned kjøkkenstrømmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. august 2014 Forfatter #1626 Del Skrevet 13. august 2014 Da har elektrikkeren demontert det elektriske på kjøkkenet. Nå står det et kjøleskap og durer i stua. Elektrikkeren får til å flytte sikringsskapet slik jeg hadde håpet. Da får jeg bygget m rmmet slik jeg ønsker og får helt andre muligheter. I morgen kommer en ny kjøkkenleverandør på besøk. Skal bli artig å høre hva hun har av forslag. Rørleggeren kommer og kobler av vannet om en uke. Fram til da skal jeg få unna alt annet. Veggene er rensket ned, taket står for tur, samt den søylen sikringskapet står inne i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. august 2014 Forfatter #1627 Del Skrevet 15. august 2014 Jeg vet ikke helt hvorfor jeg er så lykkelig for at det er helg. Jeg skal stort sett skrape vegger, svette med støvmaske og bli skitten. Det har sikkert litt å gjøre med tidenes juli og påfølgende grå hverdag. Åkkesom...Nå er det heeeeelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. august 2014 Forfatter #1628 Del Skrevet 16. august 2014 Jeg holder på å skrape vegger på kjøkkenet. Det har vært strietapet på flere av veggene. Etter å ha revet av strietapeten så er det tett i tett med lim-nupper på veggene. Disse må jeg skrape bort. Heldigvis er det sponplater og ikke gipsplater, så jeg kan bruke kraft. Det er en rimelig støvete jobb. Tror det får holde for i dag. Nå vil jeg i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 17. august 2014 Forfatter #1629 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg har ikke fått skrapet noe særlig i dag. Var sløv i formiddag og det var seriestart i PL i ettermiddag, så jeg prioriterte en tur ut med kompisser. Seier og greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. august 2014 #1630 Del Skrevet 19. august 2014 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. august 2014 Forfatter #1631 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) ? Takk som byr, men akkurat nå trenger jeg vann. Har holdt på med støvmaska på et par timer og da blir det ganske varmt etter hvert. Endret 20. august 2014 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. august 2014 Forfatter #1632 Del Skrevet 19. august 2014 Nå er jeg nesten ferdig med å skrape og å flekke av lag etter lag på veggene. Jeg skal strippe rommet helt ned og være nøye med å få av alt gammelt. Det tar sin tid, spesielt inne i krinkekrokene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. august 2014 Forfatter #1633 Del Skrevet 20. august 2014 Har rørlegger innom for å stenge av vannet på kjøkkenet, så da er jeg hjemme litt på morran. I ettermiddag skal jeg på Norema for å se på forslaget deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. august 2014 Forfatter #1634 Del Skrevet 21. august 2014 Er litt uggen i magen så jeg tar en pause fra oppussing i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. august 2014 #1635 Del Skrevet 22. august 2014 God morgen. Hvordan er det med magen din i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 22. august 2014 Forfatter #1636 Del Skrevet 22. august 2014 God morgen. Hvordan er det med magen din i dag? Magen er nok grei den, bare jeg gir den bedre og mer regelmessig mat. Lovet meg selv å få i meg bra mat også mens jeg pusset opp kjøkken, men nå den siste uken har jeg slurvet ganske mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 22. august 2014 Forfatter #1637 Del Skrevet 22. august 2014 I dag har jeg endelig bestilt kjøkken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. august 2014 #1638 Del Skrevet 23. august 2014 God morgen. Håper du har en rolig start på dagen, og får kose kaffekoppen godt og lenge. Magen er nok grei den, bare jeg gir den bedre og mer regelmessig mat. Lovet meg selv å få i meg bra mat også mens jeg pusset opp kjøkken, men nå den siste uken har jeg slurvet ganske mye Da er det nok best å skjerpe seg. Du kan jo ikke gå rundt med dårlig mage bare på grunn av slurv. Hva står på menyen i dag? I dag har jeg endelig bestilt kjøkken. Hvilket kjøkken har du bestilt? *nysjerrig sau* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. august 2014 Forfatter #1639 Del Skrevet 23. august 2014 Jeg skal ha meg litt før jeg starter å jobbe på kjøkkenet. Jeg havnet til slutt på HTH. De hadde langt flere løsninger som passet bra for meg enn det Norema hadde. Tror dette blir et riktig bra kjøkken. Hva som står på menyen i dag vet jeg ikke. Tenkte jeg skulle ta meg en pause for å handle mat ved lunsj-tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 24. august 2014 Forfatter #1640 Del Skrevet 24. august 2014 Holdt på fram til to tiden med kjøkkenet. Snart ferdig med å rive og å skrape bort. Gikk meg en lang tur i ettermiddag for å få litt avveksling. Litt usikker på hvor mye jeg får gjort på kveldstid i uka som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå