Spiralis Skrevet 16. juni 2014 Forfatter #1581 Del Skrevet 16. juni 2014 Da har jeg startet å rive kjøkkenet. Har fått kjørt to lass på gjennvinningsstasjonen. Skal drøye lengst mulig før jeg fjerner vasken. Får revet bort parketten og strietapeten før jeg trenger å ta de siste underskapene. Fint å endelig være i gang, selv om jeg tror det blir en langdryg prosess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #1582 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Sendte fadern hjem med toget i formiddag. Tror han har hatt det fint. Blir litt lettere å ha framdrift i oppussingen også. Ble litt oppgitt til tider i går. Jeg prøvde å rive kjøkken og fadern hadde et sterkt behov for å være til hjelp Jeg ville sikkert være til hjelp da jeg var liten og han skulle pusse opp så det er vel skjebnens payback Nå har jeg fått kjørt alle overskap og underskap (som skal bort i første runde) på dynga. I dag skal jeg først få ryddet bort litt mer og revet bort parketten. Det har allerede avdekket seg et gyselig brunt vinylbelegg under parketten. Under det er et grønt gammelt linoleumsbelegg, så en plate på 4-5 milimeter og under der skimter jeg et tregulv. Det er bra dersom jeg kan få ta av mange lag på gulvet. Skulle det bli aktuelt med skifergulv, på kjøkkenet, så vil jeg ha varme i gulvet. Det bygger opp og jeg kan ikke komme i konflikt med døra ut i vindfanget. Skulle jeg ha mulighet til et tykt gulv har jeg også mulighet til å legge eikestaver framfor parkett. Det hadde vært stas Endret 17. juni 2014 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #1583 Del Skrevet 18. juni 2014 Har kjøpt meg binge for varmkompost i dag. Har hatt en enkel nettingbinge fram til nå, men den tørker så lett ut. Da går det tregt og bingen blir for fort full. Har fått tømt den gamle bingen og fått det over i den nye. Så får vi se om det går litt fortere med ny dunk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. juni 2014 #1584 Del Skrevet 18. juni 2014 Varmkompost er fine greier. Bortsett fra om vinteren da. Frosne giktfingre klarer ikke åpne låsen til lokket da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #1585 Del Skrevet 19. juni 2014 Varmkompost er fine greier. Bortsett fra om vinteren da. Frosne giktfingre klarer ikke åpne låsen til lokket da... I og med at jeg ikke kommer til å ha oppi kjøkkenavfall så kommer ikke jeg heller til å bruke den om vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #1586 Del Skrevet 19. juni 2014 Jeg må innrømme at det brunoransje vinylbelegget som lå under parketten er så gyselig at det er rakt ut fasinerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #1587 Del Skrevet 20. juni 2014 Nå kommer jeg ikke stort lengre med oppussing før jeg har hatt innom elektriker, så da får jeg ta helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. juni 2014 #1588 Del Skrevet 20. juni 2014 God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #1589 Del Skrevet 22. juni 2014 Late seg. Det er det som har vært hovedbeskjeftigelsen i dag. Har blitt litt rastløs de siste timene så jeg stakk ut og trimmet noen busker i hagen. Blåser en del i dag og antydning til regn innimellom, men mildt og ok vær for hagejobbing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. juni 2014 Forfatter #1590 Del Skrevet 23. juni 2014 Siste feriedag for nå. Det blir tre arbeidsuker før neste ferie. Fatser på at feriestillheten har senket seg når jeg kommer på jobb i morgen Har vært og bestilt verkstedstime for gamlebilen og handlet litt. Skal snart ta ut av vaskemaskinen og etter det vet jeg ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 24. juni 2014 Forfatter #1591 Del Skrevet 24. juni 2014 Tvang meg opp litt tidlig i går, slik at det ikke skulle bli for brutalt å komme seg opp i dag tidlig. Det ble en del å ta tak i. Det meste var greit å håndtere. Det har blitt imponerende varmt i den varmkompostdunken jeg kjøpte. Åpnet lokket da jeg kom hjem og det var som en badstu. Litt usikker på om jeg får gjort så mye på privaten framover. Bortsett fra kampene kl ti i kveld så er har jeg lyst til å få med meg alle kampene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #1592 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Sommer og greier ... agurktid .. lite som skjer .. vurderer å gå sakte bort på butikken for å kjøpe et par pils. .. så litt tango og i kveld litt coq au vin Endret 25. juni 2014 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #1593 Del Skrevet 26. juni 2014 Stikker på helgetur til Vestlandet i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #1594 Del Skrevet 29. juni 2014 Kom hjem fra Vestlandet for et par timer siden. Det var rimelig kaldt i leiligheten. Har til og med slått på en panelovn i stua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #1595 Del Skrevet 30. juni 2014 Jeg skal være vakt på båtforeningen i natt så nå er det bare å få seg noen timers søvn. Jeg er særdeles glad for at sola har dukket fram. Hadde vært nitrist å gå vakt i det styrtregnet som var før i dag. De har endelig startet med renoveringen av rekkehuset. Spørs hvor langt de kommer før de tar ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. juli 2014 #1596 Del Skrevet 1. juli 2014 God morgen. Håper du har hatt en rolig og fin natt på vakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #1597 Del Skrevet 1. juli 2014 God morgen. Håper du har hatt en rolig og fin natt på vakt. Jo da. Det ble en rolig og fin sommernatt. Var selvfølgelig litt søvnig på slutten, men det var ikke så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #1598 Del Skrevet 1. juli 2014 Når man ikke sover bort sumarnatta så sover man bort dagen i stedet. Våknet halv tre. I kveld er det styremøte. Det blir ikke så mye mer enn middag jeg rekker før møtet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #1599 Del Skrevet 2. juli 2014 Sommervarmen er tilbake. Setter stor pris på å være tilbake i shorts. Skal besøke en uteservering sammen med en kompis litt senere. Fram til da skal jeg sløve i strandstolen. Ikke noe fotball i kveld. Trodde det skulle gå greit, men jeg kjenner litt abstinenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #1600 Del Skrevet 3. juli 2014 Mer er det ikke å si om den saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå