Gå til innhold

Spiralis

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Håper du hadde en fin feiring av nasjonaldagen. :klem:

Jeg har egentlig mest lyst til å bruke morgendagen på å sove :ler: ... men men ...

Du får sette en fin sløyfe på Turbo. Turbo med 17. mai-sløyfe ser jeg for meg som et barnetog i ekstra høy hastighet. :)

Hæv a hæppi hipp hurra Sauen :herremann::flagg:

:hoho: Synes jeg ser en 17.mai-sløyfe fly veggimellom her ja...

Skrevet

Håper du hadde en fin feiring av nasjonaldagen. :klem:

Dagen slo til med masse sol og bedagelig program :)

Skrevet

Har pause fra sola. Merker at matlysten forsvinner når det er sommervarme. Skal se å få dyttet i meg litt mat likevel. Tenkte å gå en lang søndagstur når det blir litt kjøligere.

Skrevet

Jeg har fått meg båtplass. Det er stas. :) Båtplassen er sentralt plassert så det er bare fem minutter å gå dit fra jobben, eller et kvarter å gå hjemme fra. Vet hva slags båt jeg vil ha så da var det å finne en til gunstig pris.

Skrevet

Båtplass og båt... Kult... Gratulerer og lykke til med jakten på den perfekte båten til rett pris. :)

Skrevet

Båtplass og båt... Kult... Gratulerer og lykke til med jakten på den perfekte båten til rett pris. :)

Takker :)

Skrevet

Jeg skal male en vegg på garasjen og har brukt ettermiddagen på å få unna diverse planter langs veggen. Det var en litt større jobb enn jeg regnet med, men nå er det ryddet unna, veggen er vasket ned og klar til å males.

Skrevet

Kvelden i går gikk med til en alt for lang dugnad.

Skulle egentlig malt garasjeveggen i kveld, men det er bare slutten av mai en gang i året. Skal sitte å se gresset gro i kveld. Kjenne lukten av forsommer. :)

Skrevet

Gikk til jobb i bare skjorte i dag tidlig. Varm og deilig forsommer. :rodmer:

Gikk på årets første utepils etter jobb i dag. Fin avsluttning på en krevende uke. Kald ale og varmt vær. :rodmer: Ble overfalt av en styrtbyge på vei hjem. Passe fuktig da jeg kom hjem, men hvem bryr seg?

Det er spådd regn i natt og utover formiddagen i morgen. Skal bruke formiddagen på å handle maling, så får vi se om jeg maler utpå dagen i morgen eller på søndag.

Skrevet

Det er klamt og mildt i dag. Ser ikke ut til at det blir bra forhold for å male denne helga, men lover bra kommende uke, så da utsetter jeg det noen dager.

Skrevet

:kaffekopp: Litt morgentrøtt. Skal kose kaffekopp til den døsige tåka inne i hodet forsvinner.

Det regner i dag. Det gjør ikke noe. Jeg har lyst ut på tur likevel. Det har blitt utrolig frodig den siste uken. Trærne har gått fra lys vårgrønn til mørk sommergrønn. Nytter ikke å sitte inne på en søndag i slutten av mai. Ut på tur.

Skrevet

Travelt på dagtid. Travelt i kveld. Ikke så mye mer å melde.

Skrevet

Det ble endelig vær og tid til å male. Usikker på om jeg får malt det andre strøket i morgen, for ledregruppa skal ha møte litt utover kvelden.

Skrevet

Skrevet

God kveld :)

Annonse
Skrevet

Det ble sent og til slutt så gikk vi ut og tok en matbit. Da kan jeg ta fri på fredag med god samvittighet. :)

Skrevet

Ha en finfin langhelg. :klem:

Skrevet

:kaffekopp:

Fin formiddagsol. Skal male. Skal få gått over med kantklipper et par plasser i hagen. Deretter er jeg fri for plikter :)

Skrevet

Ha en finfin langhelg. :klem:

Ditto :)

Skrevet

Jeg skulle egentlig få gjort ganske mye i dag.... men jeg sitter i hagen og funderer.

Jeg skulle egentlig vært rundt å snakket med forskjellige kjøkkenleverandører. Problemet er at jeg ikke får innstalert nytt kjøkken før kjøkkenvinduene er skiftet og den prosessen er forsinket. Blir sikkert langt ut i august før det skjer. Jeg skulle egentlig rive ut det galme kjøkkenet i juni, men da blir det for lenge uten fungerende kjøkken. Ser ut som jeg må stokke om på planene for sommeren.

Så da sitter jeg i hagestolen under treet og funderer. Det er et behagelig sted for fundering. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...