Spiralis Skrevet 7. april 2014 Forfatter #1501 Del Skrevet 7. april 2014 Feber og vondt i kroppen var ikke bra. Hvordan er det med deg i dag? Håper du er frisk igjen. Vært litt småruskete gjennom arbeidsdagen men ikke så gæli. Får ta det litt rolig i kveld. Skal sitte i en undervisningssal hele dagen i morgen så jeg satser på å være ferdig med det til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. april 2014 Forfatter #1502 Del Skrevet 9. april 2014 Skal på et seminar et par dager og får besøk på fredag, så i kveld går tiden med til å pakke og å gjøre klart til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. april 2014 #1503 Del Skrevet 13. april 2014 God morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. april 2014 Forfatter #1504 Del Skrevet 13. april 2014 God morgen. God formiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. april 2014 Forfatter #1505 Del Skrevet 13. april 2014 Ok. Da har besøket reist videre til påskefjellet. Står en solid haug med oppvask og noe rydding som skulle vært tatt unna...... ....... tror sikkert jeg skal klare å glemme av det og heller stikke på pub med ene bestisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. april 2014 Forfatter #1506 Del Skrevet 14. april 2014 Kjører fortsatt på vinterdekk. Skulle egentlig bytte i dag, men. Fikk vaska bilen i alle fall. I morgen skal og må jeg få byttet til sommerdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. april 2014 #1507 Del Skrevet 15. april 2014 Sommerdekk? Ikke her i distriktet ihvertfall. *skal snart ut og lufte vinterskoene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. april 2014 Forfatter #1508 Del Skrevet 15. april 2014 Jeg har fått skiftet til sommerdekk og det var behagelig nok til at jeg kunne kjøre meg en tur med taket nede. Berusende følelse. Var innom en kompis som ble med på en liten runde. Nå skal jeg bort til et vennepar på middag. Blir sikkert berusende det også. Reiser på påskeferie i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. april 2014 #1509 Del Skrevet 16. april 2014 Ha en riktig fin påsketur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. april 2014 Forfatter #1510 Del Skrevet 21. april 2014 Ha en riktig fin påsketur. Takker. Håper du har hatt en fin påske selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. april 2014 Forfatter #1511 Del Skrevet 21. april 2014 Nå er jeg egentlig litt sliten. Har fått pakka ut og satt i gang en vaskemaskin. Har egentlig litt lyst å synke ned i stolen, men etter å ha sittet i en bil mange timer av dagen så får jeg heller komme meg ut i det nydelige vårværet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 22. april 2014 Forfatter #1512 Del Skrevet 22. april 2014 Årets første terassepils er i magan............. Årets tre første terassepils er i magan Jeg ER så Lykkelig! Trærne har museører, pippippene driver å pippipper noe veldig, verden er så god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. april 2014 Forfatter #1513 Del Skrevet 23. april 2014 Søvnig. Ble veldig døsig etter maten og det har ikke gitt seg. Helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 24. april 2014 Forfatter #1514 Del Skrevet 24. april 2014 Jeg har utsatt og utsatt å makke meg til å bestille EU-kontroll til bilene. Skal se om jeg ikke får ordnet det i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. april 2014 Forfatter #1515 Del Skrevet 25. april 2014 Det ble en hektisk fredag og jeg kommer til å få det rimelig hett rundt ørene fram til ferien. Det får være. Nå er det helg. Skal innvilge meg litt hvile på sofan før jeg gjør noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. april 2014 #1516 Del Skrevet 27. april 2014 God søndagsmorgen. Håper du har en finfin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 27. april 2014 Forfatter #1517 Del Skrevet 27. april 2014 God søndagsmorgen. Håper du har en finfin helg. God morgen, du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 27. april 2014 Forfatter #1518 Del Skrevet 27. april 2014 Rolig morgen og kaffekopp. Nydelig morgensol i de grønne trærne. Jeg er ganske trøtt så jeg trenger noen kopper før jeg beveger meg fra godstolen. Sprayet plenen med mosefjerner i går og i dag er mosen svart. Skal på fotballpub med noen kompisser i ettermiddag. Vi skal til Liverpool på serieavsluttningen om to uker. Vinner vi i dag så får vi antakelig feire seriegull når vi er på Anfield, så dette blir spennende. Fram til kampen har jeg ikke så mange planer. Skal svinge oppom en kompis for en kaffekopp, nyte den grønne våren og vårsola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 28. april 2014 Forfatter #1519 Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Møkkarygg! ... Den får pent se å få skikk på seg til i morgen. Tror dette må kalles årets første skikkelige sommerdag. Utrolig behagelig temperatur. Tok årets første utepils etter jobb. Meget fornøyd! Jeg sverger på at det er grønnere i dag enn det var i går. Massevis av småunger som leker i parken. Hyler og løper. Lukten av grillkull og kos siger sakte forbi, lett ispedd dunsten av mindre vellykket grilling. Helt perfekt! Endret 28. april 2014 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. april 2014 #1520 Del Skrevet 29. april 2014 Håper ryggen har vært snill med deg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå