Sauen Shaun Skrevet 8. mars 2014 #1461 Del Skrevet 8. mars 2014 Her jubles det derimot over at det endelig har kommet nedbør. Regn i går. Og i dag våknet jeg til hvit plen. Helt greit. Akkurat nå skinner sola, men innimellom kommer det noen skurer. Tar på meg regnjakka når jeg skal ut i dag. Ha en finfin dag, Spiralis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #1462 Del Skrevet 9. mars 2014 Har stort sett vært ute hele dagen. Kjenner jeg er varm i kinnene for det blåste ganske friskt på ettermiddagen. Nydelig vårdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. mars 2014 #1463 Del Skrevet 10. mars 2014 Så herlig at du har fått vært mye ute i helga. Håper du får en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #1464 Del Skrevet 10. mars 2014 Så herlig at du har fått vært mye ute i helga. Håper du får en fin uke. Takk det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #1465 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Ligger på sofan og lar maten synke. Skal snart på styremøte. Når det er ferdig så rekker jeg nok bare PH og så senga. Nydelig solskinn Endret 10. mars 2014 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #1466 Del Skrevet 11. mars 2014 Kjapp middag og så ut i vårværet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. mars 2014 #1467 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Godt å høre at du er iferd med å våkne etter vinterdvalen. Endret 12. mars 2014 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #1468 Del Skrevet 12. mars 2014 Godt å høre at du er iferd med å våkne etter vinterdvalen. Vinterdvalen fordampet da sola kom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #1469 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg fikk plutselig veldig mye å gjøre i morgen tidlig. Skulle gjerne vist det før, men men. Tror jeg må bruke kvelden til å planlegge litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #1470 Del Skrevet 13. mars 2014 Tok meg fri etter lunsj i dag. Hadde gjort er godt dagsverk på formiddagen så det fortjente jeg. Hadde egentlig tenkt å ta meg en pils i solen, men kom på at jeg hadde frisørtime i dag. Jeg er i alle fall nyklippet og gleder meg til helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #1471 Del Skrevet 15. mars 2014 Det ble noen få fredagspils rett etter jobb i går. Ble ikke noe sen kveld. I dag har jeg vært sprudlende våken en god stund allerede. Nå er det skinnende morgensol og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. mars 2014 #1472 Del Skrevet 15. mars 2014 Her er det også morgenkaffe , men slett ikke noe sol. Ha en strålende dag, kjære venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #1473 Del Skrevet 15. mars 2014 Her er det også morgenkaffe , men slett ikke noe sol. Ha en strålende dag, kjære venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #1474 Del Skrevet 16. mars 2014 Litt ruskete i skallen. Var på skalldyr-middag hos et vennepar i går. Nydelig mat og det ble en del chablis. God stemning så vi ble sittende sent utover. Skal med noen kompisser på fotballpub i ettermiddag, men det blir alkoholfritt for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. mars 2014 #1475 Del Skrevet 16. mars 2014 En liten morgenkaffe kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #1476 Del Skrevet 17. mars 2014 Ble solid seier til favorittlaget i går. God stemning i gjengen. Var uvanlig våken da jeg sto opp i dag tidlig. Hører ikke til normalen at jeg er morgenfrisk på en mandag. Eneste minuset var at dusjhodet bare spratt fra hverandre mens jeg dusja, så nå skal jeg av sted for å kjøpe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #1477 Del Skrevet 18. mars 2014 Skal ta meg fri på fredag. Må uansett ha noen timer fri på grunn av at det kommer en teknikker for å ta service på garasjedøren og da passer det å ta fri hele dagen. Det skal komme snø i morgen. Vet ikke om jeg liker dette. Har liksom fått sansen for at det er bart. Satser på at den smelter fort unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. mars 2014 #1478 Del Skrevet 18. mars 2014 Snø hos dere også ja... Mars er en uforutsigbar måned... Lunefull måned er det... Har ikke noe ønske om at snøen her heller blir liggende lenge. Gleder meg til vår og sommer jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #1479 Del Skrevet 18. mars 2014 Snø hos dere også ja... Mars er en uforutsigbar måned... Lunefull måned er det... Har ikke noe ønske om at snøen her heller blir liggende lenge. Gleder meg til vår og sommer jeg også. Man kan jo ikke forvente en snøfri mars, men det så lenge bra ut. Tipper den smelter i løpet av et par dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #1480 Del Skrevet 19. mars 2014 Snø For øyeblikket så frister sofan mest som fritidssyssel i kveld. Får se litt på det etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå