Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Her jubles det derimot over at det endelig har kommet nedbør. Regn i går. Og i dag våknet jeg til hvit plen. Helt greit. Akkurat nå skinner sola, men innimellom kommer det noen skurer. Tar på meg regnjakka når jeg skal ut i dag. :)

Ha en finfin dag, Spiralis. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har stort sett vært ute hele dagen. Kjenner jeg er varm i kinnene for det blåste ganske friskt på ettermiddagen. Nydelig vårdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at du har fått vært mye ute i helga. :)

Håper du får en fin uke. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at du har fått vært mye ute i helga. :)

Håper du får en fin uke. :klem:

Takk det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på sofan og lar maten synke. Skal snart på styremøte. Når det er ferdig så rekker jeg nok bare PH og så senga.

Nydelig solskinn :sol:

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at du er iferd med å våkne etter vinterdvalen. :klem:

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du er iferd med å våkne etter vinterdvalen. :klem:

Vinterdvalen fordampet da sola kom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk plutselig veldig mye å gjøre i morgen tidlig. Skulle gjerne vist det før, men men.

Tror jeg må bruke kvelden til å planlegge litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg fri etter lunsj i dag. Hadde gjort er godt dagsverk på formiddagen så det fortjente jeg.

Hadde egentlig tenkt å ta meg en pils i solen, men kom på at jeg hadde frisørtime i dag. Jeg er i alle fall nyklippet og gleder meg til helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble noen få fredagspils rett etter jobb i går. Ble ikke noe sen kveld.

I dag har jeg vært sprudlende våken en god stund allerede. Nå er det skinnende morgensol og :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også morgenkaffe :kaffekopp: , men slett ikke noe sol. :sno:

Ha en strålende dag, kjære venn. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også morgenkaffe :kaffekopp: , men slett ikke noe sol. :sno:

Ha en strålende dag, kjære venn. :klem:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt ruskete i skallen. Var på skalldyr-middag hos et vennepar i går. Nydelig mat og det ble en del chablis. God stemning så vi ble sittende sent utover.

Skal med noen kompisser på fotballpub i ettermiddag, men det blir alkoholfritt for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble solid seier til favorittlaget i går. God stemning i gjengen.

Var uvanlig våken da jeg sto opp i dag tidlig. Hører ikke til normalen at jeg er morgenfrisk på en mandag. Eneste minuset var at dusjhodet bare spratt fra hverandre mens jeg dusja, så nå skal jeg av sted for å kjøpe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ta meg fri på fredag. Må uansett ha noen timer fri på grunn av at det kommer en teknikker for å ta service på garasjedøren og da passer det å ta fri hele dagen.

Det skal komme snø i morgen. Vet ikke om jeg liker dette. Har liksom fått sansen for at det er bart. Satser på at den smelter fort unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø hos dere også ja... Mars er en uforutsigbar måned... Lunefull måned er det...

Har ikke noe ønske om at snøen her heller blir liggende lenge. Gleder meg til vår og sommer jeg også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø hos dere også ja... Mars er en uforutsigbar måned... Lunefull måned er det...

Har ikke noe ønske om at snøen her heller blir liggende lenge. Gleder meg til vår og sommer jeg også. :jepp:

Man kan jo ikke forvente en snøfri mars, men det så lenge bra ut. :) Tipper den smelter i løpet av et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø :dry:

For øyeblikket så frister sofan mest som fritidssyssel i kveld. Får se litt på det etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...