Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

God lørdagsmorgen. :kaffekopp:

Håper du har skuffen full av sokker som er ferdig parret. Og at dagen blir finfin for deg. :)

Kom i havn med sokkene .. etter litt knurring og oppgitte sukk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det tørt og blåsbortdag i dag også. Men samme hvordan det er ute, jeg blir inne i dag. :jepp:

Men jeg håper du har fått deg en fin tur ute i frisk luft. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av dagen har det blitt bart på halve plenen. Det er en merkelig vinter dette. Ikke at jeg klager. :)

Alt tyder på at jeg har hatt en bra helg, for mer trøtt og uggen enn det jeg var i dag tidlig skal det mye til å bli. Får prøve å legge meg litt tidlig i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bort snart til ene kompissen om litt. Han er gress-enkemann denne uka og vil ha besøk for en pils. Jeg skal begrense med til to men har en følelse av at han har lyst på flatfyll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at resten av arbeidsuka blir ganske rolig. Takker og bukker. :)

Litt usikker på hva jeg skal gjøre fram til PH begynner. Er for mett til å trene så jeg tror det blir snekkerboden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo da arbeidsdagen ble rolig. Fikk tid til å jobbe med noen nye ideer.

Tror jeg skal gå meg en lang tur og nyte mildværet senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo... det har blitt helg. Ikke noe å klage på. :)

Steike for en god godstol jeg har. Den er liksom så god.... I kveld skal den få lov til å være god. Merker likevel at etter som kveldene blir lysere så sitter jeg stadig mer rastløst i den. I går så gikk jeg ned i kjellern for å titte på treningssykkelen etter at jeg hadde gått tur. Merker at jeg stadig oftere tenker på ting jeg skulle ha gjort. Tror ganske enkelt at vinterdvalen begynner å gi slipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig ikke tenkt meg på byen i helga, men i går kveld kom plutselig et av søskenbarna mine på besøk. Han hadde vært på en messe og syntes det var sent å kjøre hele veien til Vestlandet. Så da ble det en pub-til-pub runde på oss. Det var hyggelig. Fint å få oppdatert hverandre på hva som skjer i livene våre.

I dag har jeg bare vært borte hos en venn. Småhandla litt på hjemveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en rolig søndag. Skal bortom en kompiss med noe verktøy jeg har lånt og så skal jeg trene litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt utslitt og tom. Fikk en utrolig vanskelig sak i fanget i dag. Jeg er usikker på hva konsekvensene kommer til å bli, men vanskelig blir det uansett. Jau jau... Får ikke gjort noe mer med f*nskapen før fredag, så det er ingen grunn til å bruke energi på det før fredag.

Tror ikke jeg orker noe særlig i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk en lang tur etter jobb. Så vidt noen dråper i lufta, men det var behagelig temperatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, vanskelig sak høres ikke noe greit ut. Håper det løser seg på en god måte. :kose:

Rusletur høres derimot ut som bare kos. Godt å røre på skrotten. :jepp:

Her ble rusleturen tatt på mølla, etter en god økt med styrketrening. Skrapsau nå, men det blir godt etterhvert. :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plenen har blitt fri for snø. Sitter å venter på at vaskemaskinen blir ferdig. Så kal jeg trene litt styrke før PH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet trommer på taket. I natt skal jeg sove med døren, ut på verandan, åpen. Det pleier jeg altid å gjøre om sommeren, men det er spesielt å kunne gjøre det i begynnelsen av mars. Skal bli deilig. :)

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sov svært godt i natt. .... og forsov meg nesten til et møte jeg skulle lede. Jeg er rasandes god på det vi skulle ha møte om så det gikk veldig bra, men jeg bøtta sikkert en liter kaffe før møtet var over. :)

Etter møtet skulle jeg egentlig ha en rolig fredag......

Jeg har ofte lurt på hvorfor jeg gaper over så mye, jeg som er glad i å ha et rolig liv.

Jezzz....

Da er det helg :bolledeig:

Jeg vil ha øl :bolledeig:

Jeg har nyhandlet pils i kjøleskapet :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med den fryktelig vanskelige saken du skulle jobbe med i dag?

God helg, Spiralis. :klemmer:

Det blir øl her også i kveld. Riktignok uten alkohyler. Men det smaker herlig øl det også. :ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med den fryktelig vanskelige saken du skulle jobbe med i dag?

God helg, Spiralis. :klemmer:

Det blir øl her også i kveld. Riktignok uten alkohyler. Men det smaker herlig øl det også. :ol:

Saken henger litt så vi får ikke tatt den før etter helga. Har forsont meg med at det blir brutalt.

Nyt den alkohylfrie :)

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske sist jeg kunne sitte med kaffekoppen og titte ut på morgensola. Har jo nesten ikke sett sola til nå i år. Det blir ikke lenge jeg sitter her. Jeg vil ut å nyte den fine dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...