Spiralis Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #1421 Del Skrevet 3. februar 2014 Sol! Den er det lenge siden jeg har sett. Tror det er første gang i år at jeg kommer hjem til solskinn. Trenger litt solskinn nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #1422 Del Skrevet 4. februar 2014 Har vært en kaotisk dag på jobb så jeg har avreagert noen timer i snekkerboden. Nå har jeg fått meg litt kveldsmat. Skal ta en lett treningsrunde snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #1423 Del Skrevet 5. februar 2014 Merker jeg begynner å gjespe så det er snart på tide å finne senga. Tror jeg skal en tur i bokhandelen en dag. Trenger noe nytt lesestoff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. februar 2014 Forfatter #1424 Del Skrevet 6. februar 2014 Har nettopp betalt turen jeg skal ha til Liverpool i mai. Det snør ute, men tanken på vår og utenlandstur varmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #1425 Del Skrevet 7. februar 2014 Siden nyttår har jeg hatt svært mange ekstra oppgaver med en utvidelse på jobb. I dag kunne jeg lempe alle gjennomføringsplaner i søpla, for nå er vi ferdig. Veldig bra. Hadde det første møtet med folka mine siden nyttår, nå i ettermiddag. Det var støyende, men kjekt. Skal bli godt å få bruke oppmerksomheten og energien på folka mine framover Det ble helg også Dæven døtte det skal bli godt. Snøsmeting, plussgrader og greier I kveld blir det øl og ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. februar 2014 #1426 Del Skrevet 7. februar 2014 God helg, Spiralis. Det blir og OL her også i kveld. Og litt pizza og quiz-dan i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #1427 Del Skrevet 7. februar 2014 God helg, Spiralis. Det blir og OL her også i kveld. Og litt pizza og quiz-dan i tillegg. Skål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #1428 Del Skrevet 8. februar 2014 Det er sol Den har jeg sett lite så langt i år så det gjør godt. Skal en tur ut på cafè med noen venner og så blir det litt uteliv utover kvelden. Eneste minuset er at jeg er stiv i nakken. Håper det løsner utover dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #1429 Del Skrevet 9. februar 2014 Det ble en lang lunsj i går, som gikk over i en fuktig ettermiddag på fotballpub. Det ble veldig sosialt, men jeg feiga ut og trakk hjem til heimen i seks/syv tiden. Jeg har ikke kondis til øl fra 12 til 24 lengre. Syntes øl fra 12 til 18 er en god prestasjon for en mann i min alder. Nå koser jeg kaffekopp mens det kjøres noen maskiner med vask. Skal ta en vaskerunde etter hver og så får jeg se om jeg besøker noen venner utover ettermiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #1430 Del Skrevet 10. februar 2014 Stille. Nesten ikke en lyd. Fikk plutselig lyst til å slå av alle lydkilder og bare ha det helt stille. Får sikkert mark om ti minutter og vil ha lyd igjen, men fram til da skal det være stille og jeg skal tenke på ingen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #1431 Del Skrevet 11. februar 2014 Skal på en samling i morgen og på torsdag. Må reise tidlig så i kveld blir det å pakke og komme seg tidlig i seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #1432 Del Skrevet 14. februar 2014 Helg Kom hjem sent i går og klarte å sovne på sofan. Våknet klokken fem i natt og krabbet til køys. Er det mulig Skal bruke helga på å puste godt og slippe tak i ting. Det eneste jeg skal gripe tak i er noen ølbokser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #1433 Del Skrevet 15. februar 2014 (endret) En heller slapsete bytur i dag. Jeg skulle egentlig se etter noen nye sko å ha til konferanser. Det glemte jeg fort av. På en annen side kom jeg hjem med en ekstra stor pose med smågodis Når jeg først er inne på smågodis. Det er mange av de som ikke er særlig små lengre. Jeg syntes mange typer smågodt kommer i for store biter. Man burde kunne stappe hele biten av et smågodt i munnen. Nå har enkelte sorter blitt så store at man må bite av deler om gangen. Yezzzzz.. store problemer... Det er ikke noe trivelig utevær for fysisk aktivitet så jeg skal finne fram romaskinen. Den har vært lite brukt i vinter. Endret 15. februar 2014 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #1434 Del Skrevet 17. februar 2014 Sol! Det er synd at man skal oppholde seg på jobb hele dagen når det endelig kom en soldag, men men. Det er i alle fall godt den korte tiden man får nyte den på en ettermiddag i februar. Jeg rikker meg ikke av flekken før sola har gått ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. februar 2014 Forfatter #1435 Del Skrevet 18. februar 2014 Har sittet i godstolen med tegneblokk og skriblet hele kvelden. Oppdager plutselig at det har blitt sengetid så da er det bare å avslutte for kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. februar 2014 #1436 Del Skrevet 19. februar 2014 Håper du får en finfin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #1437 Del Skrevet 19. februar 2014 Håper du får en finfin dag. Det har vært en svært produktiv og god dag Har fått sluttført mange ting som har vært halvferdig lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #1438 Del Skrevet 19. februar 2014 Skal ut en tur med jobben i morgen. Jeg skal ha en fridag på fredag så da kan jeg unne meg litt øl sammen med folka mine. I og med at det blir sosialt i morgen så blir det desto kjedeligere i kveld. Jeg har en diger kurv med nyvaskede sokker som må parres .... og det er det kjedeligste som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. februar 2014 #1439 Del Skrevet 22. februar 2014 God lørdagsmorgen. Håper du har skuffen full av sokker som er ferdig parret. Og at dagen blir finfin for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 22. februar 2014 Forfatter #1440 Del Skrevet 22. februar 2014 Veldig trøtt og veldig støl. Får sette min tillit til at gjør nytten. Prøver å komme på hva jeg skal få gjort i løpet av dagen, men skallen har ikke våknet helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå