Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Du skulle bodd nærmere, så kunne du hjulpet meg med å rydde soverommet. Det er fullstendig kaos der nå. Det er gjerne der ting blir stuet bort til lagring. Dessuten klatret Turbo i bokhylla der for noen dager siden, så alle kokebøkene ligger på gulvet... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skulle bodd nærmere, så kunne du hjulpet meg med å rydde soverommet. Det er fullstendig kaos der nå. Det er gjerne der ting blir stuet bort til lagring. Dessuten klatret Turbo i bokhylla der for noen dager siden, så alle kokebøkene ligger på gulvet... :sukk:

Aktiv krabat den Turbon :)

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batteriet på Iphonen har gått tom merkelig raskt de siste dagene. Sikkert noen apper som surrer og går i bakgrunnen.

Var innom Maxbo og kjøpte meg ny pussemaskin. Det er det mest spennende som har skjedd i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går mot helg. Skal prøve å få til en skitur på lørdag eller søndag.

Hmmmm...... Jeg skulle egentlig ta fri i morgen, men jeg har avlyst det. Vurderer å ta meg litt vinterferie ved en senere anledning.

Lurer på om jeg skal bruke litt tid i snekkerboden i kveld. Teste ut den nye pussemaskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt :kaffekopp: og Kitzbuhel før jeg stikker ut døra. Tror jeg får utsette skituren til i morgen. Jeg sov mye lengre enn vanlig og trenger litt butikktid i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så fort den helga går. Magen er full av biff-stroganoff og jeg er litt søvnig etter maten. Tror jeg legger meg på sofan og leser. Får ha på kombi-slalomen i bakgrunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt hektisk i dag tidlig. Jeg forsov meg og jeg skulle ledet et møte klokka 8. Fikk en av de andre lederne til å innlede møtet for meg og tok over en lattermild forsamling et stykke ut i møtet.

Vi er snart ferdig med januar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg en tur på fotballpub med noen kompisser. Stas med brakseier :) Jeg slet med å sovne i går og har vært trøtt i hele dag, så jeg var i tvil om jeg skulle bli med. Skal si jeg våkna da målene rullet inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er janar snart ferdig. Da er det bare å se fram mot lysere dager. :bolledeig:

Fremdeles mye igjen av vinteren, men det blir lysere dag for dag... :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er janar snart ferdig. Da er det bare å se fram mot lysere dager. :bolledeig:

Fremdeles mye igjen av vinteren, men det blir lysere dag for dag... :bolledeig:

Jepp. I følge lokalavisen har dagen nå blitt 2 timer lengre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde begynne å planlegge en fridag snart..... egentlig to... Jeg avlyste den fridagen jeg skulle ha. :dry:

Jeg har begynt å planlegge påske også. Håper, tradisjon tro, på infernalsk rock inne i bygda sammen med ene bestisen, men han sliter med helsa. Hadde vært desto bedre om vi fikk det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rockepåske høres jo bare digg ut. Håper bestisen blir frisk nok til at han kan bli med. :jepp:

For min del er planene for påske helt uklare. Kanskje blir jeg med lillesøster på hytta (men det spørs på vær og føre). Kanskje blir jeg hjemme. Kanskje finner jeg på noe helt annet... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rockepåske høres jo bare digg ut. Håper bestisen blir frisk nok til at han kan bli med. :jepp:

For min del er planene for påske helt uklare. Kanskje blir jeg med lillesøster på hytta (men det spørs på vær og føre). Kanskje blir jeg hjemme. Kanskje finner jeg på noe helt annet... :vetikke:

Påska er jo såpass langt ut i april at det kan være ganske vårlig. Vet ikke hvordan det er i bartebyen i påska, men jeg liker Oslobygda svært godt i påska. Avslappa stemning og ofte mulighet for årets første utepils.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går mot helg. Jeg har noen løse tråder å få ordnet i morgen, men tror det blir en bedagelig avsluttning av uka.

Jeg har et problem med bøker. Jeg er definitivt ikke den som leser 10 sider en dag og 10 neste dag. Skal jeg lese en bok så vil jeg egentlig lese den fra perm til perm i et strekk. Nå lar normalt ikke det seg gjøre, men leseøktene blir lange. Det byr på litt støl nakke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dagen blir så rolig som forventet. :kaffekopp:

God helg. :klem:

God helg :klemmer:

Det ble forholdsvis rolig. Fikk til og med god tid til et par overskuddsprosjekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ... Jeg vet det blir beina på bordet og noen øl i kveld. :)

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en rolig dag. De jeg kjenner har vært borte i dag så utover litt lørdagshandel så har jeg ikke gjort så mye. Skal bort til et vennepar i kveld.

I morgen skal jeg lage oksehalesuppe. Halene står til tining og jeg har handlet inn alt til suppa i dag. Det tar sine fem timer så det tar mye av dagen i morgen. Kunne tenkt meg å få kokt halene i kveld, men de er ikke ferdig tint så da får jeg ta alt i morgen. Skal en liten tur på fotballpub på ettermiddagen i morgen så jeg får sette i gang tidlig med suppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da står oksehalene og småkoker. Det er plussgrader ute, men det blåser ganske friskt. Uansett så skal jeg ha meg kaffe først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...