Spiralis Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #1381 Del Skrevet 6. januar 2014 Godt nytt år, Spiralisen min. Godt Nytt år Sauen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #1382 Del Skrevet 6. januar 2014 Jeg har ikke ord for hvor brutalt det var å komme i gang i dag. Og for et stress det har vært i dag! Har fått kvota med panikk over at som har vært glemt og gått feil og skal i gang. Yezzz... Det kommer en vår ... en gang... Klager ikke over plussgradene. De er stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. januar 2014 Forfatter #1383 Del Skrevet 7. januar 2014 Sitter og leser på en presentasjon jeg skal ha i morgen. Er det som skjer i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. januar 2014 #1384 Del Skrevet 8. januar 2014 Håper presentasjonen går greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #1385 Del Skrevet 8. januar 2014 Håper presentasjonen går greit. Jo da, presentasjonen gikk bra. Ikke noen stor sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #1386 Del Skrevet 8. januar 2014 Januar ja... Det beste jeg kan si om januar er at vi snart er ferdig med en tredjedel av den. Men snart er det vår Tror jeg skal bruke kvelden i snekkerboden i stedet for å glane på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. januar 2014 Forfatter #1387 Del Skrevet 9. januar 2014 I dag har jeg virkelig fått kjørt meg. Skal bare få avsluttet stormen i morgen. Ikke bare blir det helg, men da burde det meste av stresset være over. Starten på året er bestandig hektisk på jobb. Litt mer enn normalt i år, men jeg får vel håndtere det på et vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #1388 Del Skrevet 10. januar 2014 Etter en svært hektisk uke så virker det som jeg har fått kontrol på stormen. En rellativt sett rolig dag i dag og jeg kunne til og med tillate meg å ta helg i to tiden. Dagen har blitt lysere, det er helg og jeg skal bort på butikken for å kjøpe meg noen pils. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. januar 2014 #1389 Del Skrevet 10. januar 2014 God helg, Spiralis. Nyt at du har kommet deg gjennom stormen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. januar 2014 Forfatter #1390 Del Skrevet 11. januar 2014 Har titta rundt på salg i dag. Kom hjem uten noe. D.v.s. jeg kjøpte en tremos, men det var planlagt og ikke på salg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #1391 Del Skrevet 12. januar 2014 Har vært borte hos et vennepar og spist. Er litt søvnig etter maten så jeg tror det blir tidlig senga. Minusgrader så det holder ute nå og da er det bestandig ekstra godt under dyna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. januar 2014 Forfatter #1392 Del Skrevet 14. januar 2014 Det snør det snør tidelibom .. Fyrer på peisen. Det er ikke så kaldt lengre, men det er kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #1393 Del Skrevet 15. januar 2014 Nå er det meget hverdag. Jobbe om dagen og bedrive huslig småplukk på kveldstid. Tror det kommer nok snø denne uka til at jeg kan planlegge skitur på lørdag. Fram til da får jeg bruke romaskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #1394 Del Skrevet 16. januar 2014 Snart helg. Blir en tur ut på lørdag. Jeg er utrolig trøtt i kveld. Føler for å krype under dyna allerede, men jeg får drøyen noen timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #1395 Del Skrevet 17. januar 2014 Helg! Det er nå bare en svakhet jeg har. Jeg er etter helg. Fortjent den har jeg også. Skal bare få fikset noen småtterier så skal jeg stikke bort og kjøpe meg noen øl. Skitur i morgen og flatfyll i morgen kveld. Regner med at søndagen blir rolig, men krevende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. januar 2014 Forfatter #1396 Del Skrevet 18. januar 2014 Spise middag, komme seg i dusjen og gjøre seg klar for kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. januar 2014 #1397 Del Skrevet 18. januar 2014 Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. januar 2014 Forfatter #1398 Del Skrevet 19. januar 2014 Litt småruskete og trøtt. Kjenner jeg er lat i dag også....... og jeg har lyst på smågodt... og jeg er snørrete. Burde fått måka av verandan og støvsugd. Får mekke litt , så får jeg se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. januar 2014 Forfatter #1399 Del Skrevet 20. januar 2014 Ruskete i magen. Det går noe omgangsyke på jobb. Har en bang anelse. Det blir som det vil. Ikke noe jeg får gjort til eller fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. januar 2014 Forfatter #1400 Del Skrevet 21. januar 2014 Hjemme fra jobb. Jeg er ikke så veldig syk, men har valgt å holde meg hjemme. Skal motivere meg til å ta en handletur snart. Ellers vet jeg ikke. Kjeder meg litt. Holder på å se over hva som burde vaskes og ryddes. Tok det mest på søndag, men jeg kan vaske kjøkkenet og tørke over vinduskarmene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå