Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke ord for hvor brutalt det var å komme i gang i dag. Og for et stress det har vært i dag! Har fått kvota med panikk over at som har vært glemt og gått feil og skal i gang. Yezzz... Det kommer en vår ... en gang... :roll:

Klager ikke over plussgradene. De er stas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januar ja... Det beste jeg kan si om januar er at vi snart er ferdig med en tredjedel av den. Men snart er det vår :)

Tror jeg skal bruke kvelden i snekkerboden i stedet for å glane på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg virkelig fått kjørt meg. Skal bare få avsluttet stormen i morgen. Ikke bare blir det helg, men da burde det meste av stresset være over. Starten på året er bestandig hektisk på jobb. Litt mer enn normalt i år, men jeg får vel håndtere det på et vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en svært hektisk uke så virker det som jeg har fått kontrol på stormen. En rellativt sett rolig dag i dag og jeg kunne til og med tillate meg å ta helg i to tiden. :)

Dagen har blitt lysere, det er helg og jeg skal bort på butikken for å kjøpe meg noen pils. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har titta rundt på salg i dag. Kom hjem uten noe. D.v.s. jeg kjøpte en tremos, men det var planlagt og ikke på salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borte hos et vennepar og spist. Er litt søvnig etter maten så jeg tror det blir tidlig senga. Minusgrader så det holder ute nå og da er det bestandig ekstra godt under dyna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det meget hverdag. Jobbe om dagen og bedrive huslig småplukk på kveldstid. Tror det kommer nok snø denne uka til at jeg kan planlegge skitur på lørdag. Fram til da får jeg bruke romaskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart helg. Blir en tur ut på lørdag.

Jeg er utrolig trøtt i kveld. Føler for å krype under dyna allerede, men jeg får drøyen noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: Helg! Det er nå bare en svakhet jeg har. Jeg er :bolledeig: etter helg. :) Fortjent den har jeg også.

Skal bare få fikset noen småtterier så skal jeg stikke bort og kjøpe meg noen øl. Skitur i morgen og flatfyll i morgen kveld. Regner med at søndagen blir rolig, men krevende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt småruskete og trøtt. Kjenner jeg er lat i dag også....... og jeg har lyst på smågodt... og jeg er snørrete. Burde fått måka av verandan og støvsugd.

Får mekke litt :kaffekopp: , så får jeg se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruskete i magen. Det går noe omgangsyke på jobb. Har en bang anelse. :dry: Det blir som det vil. Ikke noe jeg får gjort til eller fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra jobb. Jeg er ikke så veldig syk, men har valgt å holde meg hjemme. Skal motivere meg til å ta en handletur snart. Ellers vet jeg ikke. Kjeder meg litt. Holder på å se over hva som burde vaskes og ryddes. Tok det mest på søndag, men jeg kan vaske kjøkkenet og tørke over vinduskarmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...