Sauen Shaun Skrevet 7. desember 2013 #1361 Del Skrevet 7. desember 2013 God morgen. Suppe høres helt herlig ut. Tror jammen jeg skal handle inn til suppe i dag jeg også. Hjemmelaget blomkålsuppe eller fiskesuppe til lørdagskvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. desember 2013 Forfatter #1362 Del Skrevet 7. desember 2013 God morgen. Suppe høres helt herlig ut. Tror jammen jeg skal handle inn til suppe i dag jeg også. Hjemmelaget blomkålsuppe eller fiskesuppe til lørdagskvelden Varm suppe er godt i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. desember 2013 #1363 Del Skrevet 8. desember 2013 Ja, varm suppe er nydelig på kalde høst- og vinterdager. Nå ble det ikke suppe på meg i går. Men i dag blir det hjemmelaget tomatsuppe. Håper du får en fin-fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. desember 2013 Forfatter #1364 Del Skrevet 8. desember 2013 Det snør ute. Inne er det lunt og varmt. Er fortsatt forkjøla så det frister ikke så veldig å bevege seg utendørs. Får se om lysten til å besøke noen stiger utover dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. desember 2013 Forfatter #1365 Del Skrevet 9. desember 2013 Vi holder på å bygge om lokalene på jobb så i kveld ble det litt sen jobbing. Resten av kvelden så blir det sikkert håndball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #1366 Del Skrevet 10. desember 2013 Samme som i går. Litt sen jobbing i forbindelse med ombyggingen av kontorlokalene og håndball på TV`n senere. Skal bort på en ledelseskonferanse i morgen og torsdag. Den har ikke direkte med jobben å gjøre. Håper det blir bra påfyll om ledelse. Programmet ser bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 12. desember 2013 Forfatter #1367 Del Skrevet 12. desember 2013 Kom tilbake til byen i ettermiddag. Rakk en tur innom jobb for å se hvordan det gikk med ombyggingen. Så bra ut. Mangler fortsatt kabling for data og telefon på noen få punkter, men alt i alt har det blitt bra. Konferansen levde opp til forventningene så jeg er godt fornøyd. Nå er det håndball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #1368 Del Skrevet 13. desember 2013 Det er helg. Litt på overtid. Helgen er uavklart. Helt greit. Jeg legger beina på bordet og tar meg en øl mens resten bestemmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. desember 2013 #1369 Del Skrevet 15. desember 2013 God morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #1370 Del Skrevet 15. desember 2013 God morgen. Morgen Det ble mer formiddag enn morgen før jeg kom meg ut av senga, men nært nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #1371 Del Skrevet 15. desember 2013 I går var jeg med ene kompissen for å hjelpe med transport av en tredemølle. Steike for et beis. Jeg har løpt mye på tredemølle, men å ha noe slikt hjemme er jeg skeptisk til. ... tror jeg. .. Det er litt fristende.... men, nei, de tar for stor plass og er for tunge å stue bort. .... Har et rom i kjellern jeg kunne brukt til treningsrom .... Men, nei. Glem det. Det blir bare stående ubrukt. Det er jeg sikker på..... nesten... Vet ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #1372 Del Skrevet 16. desember 2013 For N`te gang den siste måneden er jeg sylte forkjøla. Kastet inn håndkleet i to tiden. Fant ut at jeg ikke var verd pengene lengre i dag så da får jeg heller prøve på igjen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #1373 Del Skrevet 17. desember 2013 Da er det bare tre arbeidsdager til juleferie. Skal ha fri til over nyttår. Blir godt. Lå og grublet i gårkveld over alt jeg må rekke før jul, men jeg fikk løst det meste i dag. Noen løse tråder er det, men de er ute av mine hender så da gidder jeg ikke å bruke energi på de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #1374 Del Skrevet 18. desember 2013 Toooo dager til juleferie. Skal hjelpe en kompis med å kjøre bort noe gammelt skrap litt senere. Etterpå blir det å se på håndball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #1375 Del Skrevet 19. desember 2013 Gikk fra jobb litt før i dag. Fant meg en halvliter og et cafèbord for å planlegge januar. Ønsker å rive meg løs fra vinterdvalen vaffal en gang i januar. Har sendt noen forslag til ene bestissen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. desember 2013 #1376 Del Skrevet 20. desember 2013 God morgen! Og god juleferie. Setter fram en til du kommer hjem fra jobb i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #1377 Del Skrevet 20. desember 2013 God morgen! Og god juleferie. Setter fram en til du kommer hjem fra jobb i dag. God ettermiddag. Tusen takk. Den halvlitern skal bli god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #1378 Del Skrevet 20. desember 2013 Juleferie! Fri helt til over nyttår. Skal ha meg noen pils i kveld, men mye blir det ikke. Skal kjøre til Vestlandet i morgen og ønsker å komme meg av gårde så tidlig som mulig. Litt avslapping i godstolen med et par pils. Deretter får jeg starte å pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. desember 2013 #1379 Del Skrevet 21. desember 2013 God tur vestover. Kjør forsiktig. Jeg har ingen Spiralis å miste. Og god jul og godt nytt år. Nyt hver eneste fridag maksimalt. Husk tiden sammen med de du er glad i er verdifull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. januar 2014 #1380 Del Skrevet 6. januar 2014 Godt nytt år, Spiralisen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå