Spiralis Skrevet 29. september 2013 Forfatter #1281 Del Skrevet 29. september 2013 God morgen! En liten før du begynner med dagens hagearbeid? God morgen. Tusen takk. Det var akkurat en slik jeg ønsket meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 29. september 2013 Forfatter #1282 Del Skrevet 29. september 2013 Klippet ned og fått bort mye buskker i dag. Nydelig høstvær å holde på i. Vært en tur på fotballpub sammen med ene kompissen i kveld. Ble bare brus på meg, men sammen med seier så smakte det likevel bra. Nå blir det fire dager med jobb til litt utpå kvelden. Blir med andre ord lite annet enn jobb det meste av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 30. september 2013 Forfatter #1283 Del Skrevet 30. september 2013 Da er arbeidsdagen endelig over. Tok mer tid i dag enn jeg hadde regnet med. I morgen regner jeg med å være ferdig innen klokka seks så da blir det ikke så lang dag. Jepp. Kveldsmat på talerkenen. Tror jeg legger meg på senga og leser om ikke så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter #1284 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Tum ti tum ... Fin solnedgang ... Merker at dagene har blitt korte. Jeg skal ha fri mandag og tirsdag. Jeg har altså fire dager fri fra nå fredag ettermiddag og det overrasker meg at tanken på hva jeg skal bruke fridagene til ikke har slått meg før nå. Det har forekommet meg at det har vært litt fram i tid...... .... OK! .... Hyttetur eller noe da...... vet ikke... Hadde egentlig tenkt meg på noe søndag ettermiddag. .... Nu vel .. jeg har tre dager å bestemme meg på. Et hav av tid. Jeg kan ha idedugnad, sende ideene over til andre hjenedeler for kun ja-ja-ja videreutvikling, sile ideene kritisk, sette de opp mot hverandre med hensyn til harmoni og motsetning, kostnad-nyttevurdering, lage en konseptskisse som sendes på høring, lempe dårlige innvendinger i søpla ..... for så å konkludere med hyttetur... Da sier vi det slik. Hyttetur! Vin, mat, bok ... småpenger til bommen, fjellsko/klær... Ferdig! Endret 1. oktober 2013 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. oktober 2013 #1285 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hyttetur høres herlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #1286 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hyttetur høres herlig ut. Håper det blir bra. Var litt fare for snø leste jeg i går, men nå ser det ikke ut til å bli nedbør. Får følge med på yr og vurdere om jeg skal ha på vinterdekk før jeg reiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #1287 Del Skrevet 2. oktober 2013 Har gjennomført tre lange dager med intervjuer. Bare en dag til så er jeg ferdig. Merker jeg er litt utladet på kveldene. Det er jeg som fører samtalen med kandidatene mens de andre observerer. Er veldig konsentrert under intervjuene og etter noen dager så merker jeg at det koster krefter. Setter stor pris på stilhet når jeg kommer hjem. Ingen lyd. Ingen TV. Bare ro og en bok. Beretningen om et varslet mord. Har lest den mange ganger før, selv om det er lenge siden nå. Leser sakte. Går litt fram og tlibake. Leser avsnitt på nytt og tygger litt på setningene. Tror ikke det blir mer lesing i kveld. begynner å bli moden for senga. Spralis skal bysselalle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. oktober 2013 #1288 Del Skrevet 3. oktober 2013 God morgen! Lykke til med dagens intervju. Sånne ting er nok veldig krevende ja. Og stillheten kan være en veldig god venn når man er sliten. Det er mange som ikke takler stillheten. Men jeg synes den er god jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #1289 Del Skrevet 3. oktober 2013 Da er vi ferdige med de siste intervjuene. Nå skal jeg ta meg en øl og legge beina på bordet. Ikke at det blir lettere fra nå. Vi har hatt svært gode kandidater og vi skal slite skikkelig med å bestemme oss for hvem vi velger. Men men. Det blir først mot slutten av neste uke og i mellomtiden skal jeg ha høstferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. oktober 2013 #1290 Del Skrevet 3. oktober 2013 Åh, hvorfor kjøpte ikke jeg øl da jeg handlet i dag? Nå fikk jeg fryktelig lyst på en Munkholm Bayer. Jeg synes i grunnen at jeg fortjener det i dag, men jeg har ikke noen. Altså, noen skulle rydde noen lister i forbindelse med spennende prosjekt. Og vedkommende har laget mer rot enn orden der. Så i morgen formiddag må jeg bruke masse tid på å rydde opp i andres rot. Så jeg burde hatt en øl nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #1291 Del Skrevet 3. oktober 2013 Åh, hvorfor kjøpte ikke jeg øl da jeg handlet i dag? Nå fikk jeg fryktelig lyst på en Munkholm Bayer. Jeg synes i grunnen at jeg fortjener det i dag, men jeg har ikke noen. Altså, noen skulle rydde noen lister i forbindelse med spennende prosjekt. Og vedkommende har laget mer rot enn orden der. Så i morgen formiddag må jeg bruke masse tid på å rydde opp i andres rot. Så jeg burde hatt en øl nå... Får håpe vedkommende ikke lagde alt for mye rot for deg. Bayer er godt nå som det er høst og kaldere i været. Det er jo fredag i morgen så du kan jo unne deg en i morgen kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. oktober 2013 #1292 Del Skrevet 4. oktober 2013 Det er ihvertfall ikke mer rot enn at jeg klarer å rydde opp i det igjen. Men det føles ganske bortkastet å være nødt til å gjøre samme jobben to ganger. Jeg må gå gjennom hele listen med kontaktinfo til våre samarbeidspartnere og oppdatere den igjen (jeg gjorde samme jobben for en uke siden, men alt jeg lagret da er borte). Får se om jeg stikker innom butikken i kveld, og kjøper en Bayer eller to ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #1293 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ok. Da var høstferien ferdig. Det har gjort godt. Litt fuktig har det vært, men deilig høstluft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. oktober 2013 #1294 Del Skrevet 9. oktober 2013 Velkommen hjem fra høstferie. Håper du har fått ladet batteriene skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #1295 Del Skrevet 9. oktober 2013 Velkommen hjem fra høstferie. Håper du har fått ladet batteriene skikkelig. Takker Batteriene er greit ladet, selv om det hadde vært godt med et par dager til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #1296 Del Skrevet 9. oktober 2013 Ok. Snart helg. Skal en tur inn til Oslo i helga, men jeg tror det blir en dagstur. Først er det et par arbeidsdager å få unna. Det hadde ikke hopet seg opp så alt for mye på pulten min mens jeg var borte så jeg tror det blir et par gode dager. Gikk en lang tur etter jobb, for å få med meg høstfarger. Tok noen bilder i det fine lyset. I kveld skal jeg sage. Sage lenge og sage for hånd. Holder på å dele en to meter lang askestokk langsetter og jeg må følge fibrene. Stokken har tørket i over fire år og er hard som f. Sage litt, sikte litt, sage litt... Det får ta den tiden det tar, bare det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #1297 Del Skrevet 10. oktober 2013 Sager i dag også. Har bestilt meg time hos masør på lørdag. Trenger å få knadd nakke og skuldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #1298 Del Skrevet 11. oktober 2013 Jeg vant i vinlotteriet på jobben. En enkel vin, men en enkel bygdegutt kan overse slikt og heller fokusere på alkoholprosenten. Vi skulle ha to nye ansatte. Det blir åtte. Hadde møte i dag med direktøren. Det er ganske enkelt for mange kandidater som er rent gull. Vi kan ikke la de glippe unna. har trommet sammen til møte kommende fredag for å finne ut hvordan vi skal få utnyttet de folka vi får inn. Det blir skikkelig bra, men jeg er utrolig glad for at jeg skal på spa og få massasje i morgen formiddag. Det er helg gitt. Det er lav sol i høstløvet ute i parken. Utrolig pent for øyet. Går et dypt sukk gjennom sjela og om noen få minutter er det over. Skal ikke sage i kveld. I kveld skal jeg drikke vin og høre på musikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. oktober 2013 #1299 Del Skrevet 12. oktober 2013 God morgen! Kos deg på SPA i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter #1300 Del Skrevet 12. oktober 2013 Det var godt å bli knadd i dag. Hadde time tidlig. Butikkene hadde ikke åpnet da jeg var ferdig så jeg gikk en rolig tur utover langs stranda og tilbake, før jeg fant en cafè og en avis. I ettermiddag har jeg ikke gjort noe særlig. Jeg har saget litt. Nå er jeg snart ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå