Spiralis Skrevet 12. september 2013 Forfatter #1261 Del Skrevet 12. september 2013 Tok en kopp kaffe sammen med gamle sjefen etter jobb i dag. Fortsatt fint på fortauscafèene. Bare å nyte det. Skal inn til Oslobygda morgen og er ikke hjemme før nesten middnatt. Blir en lang dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. september 2013 #1262 Del Skrevet 14. september 2013 God helg, Spiralis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. september 2013 Forfatter #1263 Del Skrevet 16. september 2013 God helg, Spiralis. Litt sent å skrive takk det samme, men håper du hadde en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. september 2013 Forfatter #1264 Del Skrevet 16. september 2013 Det ble en bra helg sammen med minste nevø. Har brukt det meste av helg til å ligge på gulvet og lage animasjonsfilm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 17. september 2013 Forfatter #1265 Del Skrevet 17. september 2013 Har en solid hodepine etter dagen. Vi hadde utlyst to stillinger og har brukt dagen på å diskutere søknader. 150 søknader så det var litt å komme seg gjennom. Vi fikk redusert lista til 60, men det er den enkle delen av jobben. Dette blir vanskelig for det er svært mange gode søkere. Lurer på om vi ikke bør ta inn i alle fall tre når søkermassen er så bra. Nå skal jeg ikke tenke jobb eller ansettelser. Nå skal jeg ta meg en hodepinetabelett, få meg middag og legge meg på sofan en halvtime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. september 2013 Forfatter #1266 Del Skrevet 18. september 2013 Den halve timen jeg skulle ha på sofan i går varte til i dag tidlig. Det er tydelig at kroppen ville ha søvn. Mye bedre i dag selv om også denne dagen har vært hektisk. I kveld skal jeg i alle fall få meg litt trening i kroppen. Lurer på hva jeg skal gjøre i helga. Usikker. En eller annen høst aktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. september 2013 #1267 Del Skrevet 18. september 2013 Lykke til med kveldens trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. september 2013 Forfatter #1268 Del Skrevet 19. september 2013 Jo da. Treninga gikk bra. Bestandig god stressmedisin å løfte tunge ting. Det er virkelig hektisk nå. Det skal mer enn høyt tempo til for at jeg blir stressa, men denne uka er jeg stressa. Det er heldigvis midlertidig, men steike så godt det skal bli med helg. Fikk tatt ned en stor ball i dag. Det letter trykket litt. Dum som jeg er så har jeg tenkt å gape over et nytt stort problem i morgen. Ja ja. Vi har strålende resultater for tiden, i alle fall. Tror jeg skal ta på meg treningstøy og gå en lang trur. Kroppen vil ha bevegelse og tankene trenger luft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. september 2013 Forfatter #1269 Del Skrevet 20. september 2013 HEEEEEEELG! Steike så godt det er med helg nå. Dagen i dag har ikke vært så intens, men for en uke. Nå skal jeg strakses finne meg en behagelig sittestilling og sprette en øl. I morgen blir det fotballpub med ene kompissen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 22. september 2013 Forfatter #1270 Del Skrevet 22. september 2013 Rolig søndag. Var på middag hos noen venner i går kveld. Fotballpub tidligere på dagen. Suller rundt og får unna litt småplukk i heimen. Nyter mild høstsol på terassen innimellom gjøremålene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. september 2013 Forfatter #1271 Del Skrevet 23. september 2013 Vet ikke helt. Det er fryktelig mange rare tanker inne i hodet mitt i dag. Hvor kommer alle de rare tankene fra? Den mest normale, og den eneste jeg har en teori om opphavet til, er den om hyllepapir. Har lurt litt på skjebnen til hyllepapir i dag. Det tror jeg har å gjøre med hytta, for der tror jeg vi har hyllepapir (vi hadde i alle fall. Vet ikke helt.). Ellers er det en eneste stor gnistsprut av rare tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. september 2013 #1272 Del Skrevet 24. september 2013 Hyllepapir ja... Det hadde alltid bestemor i kjøkkenskapene. Egentlig en helt genial oppfinnelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 24. september 2013 Forfatter #1273 Del Skrevet 24. september 2013 Tror egentlig det bare er å legge seg. Har ikke fått gjort noe nevneverdig i ettermiddag men kjekt har det vært lell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. september 2013 #1274 Del Skrevet 25. september 2013 God morgen! Håper du får en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. september 2013 Forfatter #1275 Del Skrevet 25. september 2013 God morgen! Håper du får en fin dag. Grei dag. Har vært forholdsvis rolig, men jeg er sliten etter en del kjør den siste tiden så jeg tok meg litt tidlig fri. Har funnet ut at jeg skal ta meg et par dager høstferie om et par uke også, bare for å få satt meg selv til lading. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. september 2013 Forfatter #1276 Del Skrevet 25. september 2013 Det er helt klart høst. Så det jomer. Har vært høst over en uke. Jeg har innrømmet det. Har til og med begynt å bruke høstjakker. Det har gulnet litt på bjørkene i parken og kommet noen røde blader på vildvinen, men det er ikke noe mye. Spådd fare for frost mot helga, så det endrer seg sikkert mye den kommende uken. Hmmm.... Nå fikk jeg lyst på to glass rødvin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 26. september 2013 Forfatter #1277 Del Skrevet 26. september 2013 I anledning første frostnatt er det på sin plass å reflektere over sommeren som har vært og å drømme om sommeren som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 27. september 2013 Forfatter #1278 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg tok meg egentlig fri klokka et, men det har blitt noen telefonsamtaler hit og dit utover ettermiddagen. Nå er forhåpentligvis alle ting landa. Denne helga så handler det om å være mye ute og å komme hjem til solid høstmat. Ikke i kveld. Nå skal maten få synke før jeg trener og så skal jeg smake på mørk rødvin og høre på musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 28. september 2013 Forfatter #1279 Del Skrevet 28. september 2013 Har fartet mye rundt i butikker sammen med en komis i dag. Ellers har jeg pottet om kaffebusken. Den har blitt stor i sommer og kan ikke stå i vinduet. Jeg har gitt den en stor potte som står på gulvet. Har så smått begynt med høstarbeid i hagen. Må klippe ned en del planter rundt veggene i forbindelse med renoveringen i vinter. Det er en god del som skal bort så jeg fordeler arbeidet over et par helger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. september 2013 #1280 Del Skrevet 29. september 2013 God morgen! En liten før du begynner med dagens hagearbeid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå