Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Ferdig med første arbeidsdag etter ferien. Dette var krevende. Bedret seg litt utover dagen, men gud bedre så trøtt og sløv jeg har vært i dag. Ber tynt om at tilværelsen ikke krever nevneverdig aktivitet av meg fram til leggetid. Må bare passe på at jeg ikke dupper av på sofan, eller sånt. Da blir det samme helvetet i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hverdag. Fortsatt litt trøtt av å stå opp tidlig, men det gikk mye bedre enn i går. Stakk innom salg og kjøpte en ekstra hagestol.

Skulle egentlig støvsugd og vasket gulv i kveld, men jeg tar det en annen dag. Tror heller jeg setter meg på terassen.

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola er tilbake :) Fikk en liten følelse av at sommeren var over, etter å ha begynt på jobb igjen og hatt et par grå regnværsdager. I ettermiddag var det plutselig sommer igjen. :)

Kost meg i strandstolen, under treet. Skal nyte kvelden ute så lenge jeg kan. Heimen ser ikke ut. Det er oppvask, støvsuging og gulvvask som skulle vært gjort unna etter ferien. Jeg orker bare ikke å kaste bort lykkestunden på slikt nå. Yr.no ser litt skral ut for ettermiddagen i morgen. Jeg kan ta det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI! Det ække lov! Alt for tidlig! :regler: Jeg så nettopp årets første fugleflokk som hadde samlet seg. Jammen asså atte.. NEI! .. Det er jo et høsttegn! :(

"Ååå.. Jeg vil gråte! Jeg vil gråte!" (Fra en Pompel og Pilt episode)

...Og ellers har vi det bra? :roll:

Ellers tyder det meste på at jeg har kommet i normal tilstand. Har begynt å fundere på hva helga skal brukes til. Hadde vært fristende med litt sprell, men det ser skralt ut. Blir nok fornuftige aktiviteter i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får det holde med husarbeid for i dag. I går og i dag har det vært svært skiftende vær. Sol en time og regn den neste. Det har passet bra. Når det har regnet så har jeg vasket hus, ryddet eller fylt/tømt vaskemaskinen. Når sola har tittet fram så har jeg hatt pause. Det begynner å hjelpe på. Har litt igjen. Det får jeg ta i løpet av uka. Ser i alle fall mer sivilisert ut nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke mye å skrive om. Fikk unna det siste ferie-etterslepet av husarbeid i ettermiddag. Har sett gjennom en del bilder jeg har tatt i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du og tar litt "etterslep" på husarbeidet her også? Har en liten firbent venn som sørger for kronisk etterslep for tiden... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du og tar litt "etterslep" på husarbeidet her også? Har en liten firbent venn som sørger for kronisk etterslep for tiden... :fnise:

Du kan jo drømme om det :) Ille nok å måtte stå for storrengjøring i eget hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite som skjer. Har så smått startet å planlegge helga. Den ene bestekompissen kommer innom hver ettermiddag for tiden. Er en kritisk sykdom hos en i familien hans for tiden, så han trenger å komme innom for å få sortert litt tanker. Han trenger å få et avbrekk også, så vi må finne på noe kompissgreier i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: Rett før jeg gikk fra jobb så fant skyene på at de hadde fått vist seg fram nok i det siste. De trakk seg stort sett ut av syne og overlot himmelen til solen. Tror de har vært litt sjalu over at solen og den blå himmelen fikk all oppmerksomheten i juli. Sikkert derfor det har regnet så jevnt fra de nå i august. Vel i dag ser det ut til at de trenger en pause. De føler seg sikkert overeksponert og trenger alenetid... enn så lenge. Det er i alle fall godt å sitte i sola. :)

Jeg trenger ny vekkerklokke. Det vil si. Jeg trenger ny vekkerklokke-nr-to. Den vekkerklokka som står langt unna og som skal vekke meg når jeg har slått av vekkerklokke nummer en. Dette krever en langt sterkere stå-nå-for-f*n-opp moral enn det jeg klarer å mobilisere. Har vært på nippet til å forsove meg til noen viktige møter denne uka.

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens champagnen ligger på is og kjøler seg ned er det tid for litt ettertanke.Jeg har gjort min borgerplikt i dag. Ruslet innom rådhuset og stemte rett før lunch. Jeg forhåndstemmer bestandig. Det har jeg gjort i alle valg, minus et. Når jeg har stemt føler jeg meg som en mønsterborger og belønner meg selv med den flaske champagne. Når sant skal sies så er en av grunnene til at jeg forhåndsstemmer at polet er stengt på grunn av valget. Litt synd at jeg stemte dagen før en arbeidsdag for da kunne det bare bli en halvflaske. På den andre siden er det spådd grisevær i morgen ettermiddag. Selv om jeg kunne kjøpt en helflaske i morgen så ville jeg ikke kunne nyte den i solveggen slik jeg kan i dag. :briller:

Vel vel... Da tenker jeg flaska er kald nok. Skål for demokratiet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg egentlig bare trøtt og sliten. Skal ut i morgen så det passer bra å bare pleie sofan i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tung i hodet etter en solid tur på byen i går. Var en skikkelig fin kveld på byen. I dag blir det nok bare å daffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vakker ettermiddag med solskinn ....... som skal tilbringes i et møterom.. :roll: Desverre blir det samme leksa i morgen også. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det er du som har sola ja...

*holder på å tørke etter en real dusj på veg hjem fra bussen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i godstolen. Kjennes godt. Vært en hektisk dag og det blir hektisk i morgen. Blir tidlig senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen ble fin, selv om den ble enda mer hektisk enn jeg hadde forestilt meg. Er glad for at jeg ikke har noen forpliktelser i kveld, men heller kan nyte ettermiddagen på verandan. Resten av uka blir roligere, så det er godfølelse i heimen.

Jeg har muligens kommet opp i en situasjon med et bra tilbud om båtkjøp. Det er egentlig et år eller to for tidlig. Jeg står på venteliste for båtplass og forventer ikke å få plass før om to år. Båten er egentlig litt større enn det jeg har tenkt på og 2012 modell. Jeg hadde egentlig sett etter en mindre båt og litt eldre. Tror ikke det er aktuelt, men dersom kjøpet blir billig nok så skal jeg overveie det. ... jeg tviler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...