Spiralis Skrevet 18. juni 2013 Forfatter #1181 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Nå er jeg skikkelig sliten av både sol og jobbing. Var støl etter vedhugginga i går og har gjort nesten like mye i dag. Det var de største stokkene som lå igjen så det ble tungt etter hvert. Har litt i gjenn å gjøre i morgen, men nesten ferdig. Var nedom en kompiss for lunch. Var på Maxbo og handlet noe treverk til å lage overbygging for veden. I kveld har det vært bittelitt vin, men ikke mye. Nå vil jeg bare hvile og sove. Godt fornøyd med dagen. Endret 18. juni 2013 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #1182 Del Skrevet 19. juni 2013 Atter en utedag i ferien. Det er litt mer skyer i dag og det er godt. Ikke så stekende. Ble litt solbrent i går og har vært nøye med solkrem i dag. Ellers har jeg blitt ferdig med den siste veden. Jeg bygget et overbygg med tak, sider og gulv til å skåre veden i. Tok størrelsen på øyemål og den var akkurat stor nok til å få plass til veden. Kunne muligens fått lirket inn ti vedskier til, men det er max. Nå har jeg fått ryddet skikkelig etter meg i hagen og klippet plenen så nå er det ikke spor etter all aktiviteten. Innimellom har jeg kjørt vaskemaskiner med vinterdyner og noen puter. Resten av dagen blir sløving i terassestol og sikkert litt grilling. Nå fortjener jeg en øl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #1183 Del Skrevet 20. juni 2013 Vakker sommermorgen. I dag har jeg svært få planer. Skal mest bare sulle. Får helgebesøk i kveld og skal kjøpe biletter til en konsert i løpet av dagen. ..og jeg skal til frisøren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. juni 2013 #1184 Del Skrevet 21. juni 2013 Bare innom og litt på Spiralis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. juni 2013 Forfatter #1185 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) Bare innom og litt på Spiralis. Så koselig Endret 23. juni 2013 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. juni 2013 Forfatter #1186 Del Skrevet 23. juni 2013 Da har helgebesøket reist med toget. Har vært utrolig hyggelig. Vi var på konsert og uteservering på torsdag. Fredag hadde vi fest på terassen og en av de lokale kompissene ble med. Det var til tider fossregn, men var både tørt, lunt og hyggelig under markisen. Lørdag brukte vi dagen på uteservering og ettermiddagen på terassen. Var litt kaldere i går så vi trakk inn ganske tidlig på kvelden. I dag var vi på hagebesøk hos en kompiss, fram til avreise. Nå er jeg egentlig litt utrangla. Har snudd døgnet noe voldsomt. Skal bare hvile i ettermiddag og prøve å legge meg tidlig i kveld. Frykter at det blir en tøff påkjenning å stå opp tidlig i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. juni 2013 #1187 Del Skrevet 23. juni 2013 Høres ut som en herlig helg. Lykke til med å stå opp tidlig i morgen. Er ferien over for denne gang? Eller er det andre grunner til å stå opp tidlig en mandagsmorgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 24. juni 2013 Forfatter #1188 Del Skrevet 24. juni 2013 Høres ut som en herlig helg. Lykke til med å stå opp tidlig i morgen. Er ferien over for denne gang? Eller er det andre grunner til å stå opp tidlig en mandagsmorgen? Ferien er over ja. Slet med å sovne tidlig i går så jeg var stuptrøtt store deler av dagen i dag. Nå kikker jeg på klokka hvert kvarter og venter bare på å kunne legge meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. juni 2013 Forfatter #1189 Del Skrevet 25. juni 2013 ..... Hadde egentlig tenkt å tørke levera denne uka, .. .. men det er spådd nok regnværsdager framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #1190 Del Skrevet 26. juni 2013 Har vært ute på tur i dag. Skal ha "sommerjobb" i en annen by i neste uke og var innom i dag for å gjøre meg litt kjent. Her pøser det ned. Det er greit. Har ingen planer i kveld og sofan trenger også litt selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 27. juni 2013 Forfatter #1191 Del Skrevet 27. juni 2013 Behagelig mildt. Har for det meste regnet i dag, men nå lirker sola seg oftere ned i små sprekker mellom skyene. Minner litt om å være i et drivhus på en ikke for varm dag. Faktisk litt av den samme komposterende lukta også. Tror det som kan råtne gjør det i dag. Sliter med søvn etter ferien. Det er typisk midt på vinteren og sommeren. Sliter med å sovne, er møkke trøtt om morgenen, småtrøtt på ettermiddagen og ekstremt våket når jeg skal legge meg. Vel snart er det helg. Reiser på guttetur på en hytte på lørdag. I morgen vet jeg ikke helt. Kommer ann på været. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 28. juni 2013 Forfatter #1192 Del Skrevet 28. juni 2013 Vet ikke. Det er helg. Det er jo stas. Har egentlig vært helg i hele dag. Rolig på jobb. Var sol i ettermiddag helt til jeg kom hjem fra jobb. Skal på guttetur i morgen så jeg vurderer å klippe plenen eller noe annet nyttig i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #1193 Del Skrevet 30. juni 2013 Hjemme etter en vellykket hyttetur. Ble skikkelig god stemning. Ikke helt supert vær. Vi måtte sette oss inn et par ganger, når det kom en byge, men for det meste satt vi ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 1. juli 2013 Forfatter #1194 Del Skrevet 1. juli 2013 Tidlig opp i dag. Denne uka har jeg "sommerjobb" i en annen by. Skal lede en annen enhet på grunn av en utskifting i ledelsen der. Blir litt pendling og tidlige morgener, men det er bare for en uke. Sommerstemning der også så det blir neppe hektiske dager. Denne kvelden kommer til å ryke med til styremøte i borettslaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. juli 2013 Forfatter #1195 Del Skrevet 2. juli 2013 Dag to i sommerjobben. Rolig, meget rolig. Kjekke folk Kunne kjøre hjem med taket på caben nede både i går og i dag Været ser ut til å bli bedre utover uka, så jeg får tre kvarter med cab som avslutning på arbeidsdagen hele uka Enkel mann, enkle gleder. Det er ikke varmt på terassen, men det er helt ok. Skal bare la maten synke litt så skal jeg gjøre noe nyttig eller ta meg en treningstur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #1196 Del Skrevet 3. juli 2013 Selv om det er rolige dager i sommerjobben så merker jeg at det er tidligere opp og senere hjem. Jeg har egentlig ikke lange dager eller må egentlig tidlig opp, men det er tre-fire år siden jeg måtte bruke tid på å pendle, så jeg er litt ute av trening. Ellers er det veldig ok. Litt sånn vakum-uke på hjemmefronten. Alle kjente er borte på ferie. Skal jobbe ut neste uke selv, før det blir mer ferie på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. juli 2013 Forfatter #1197 Del Skrevet 4. juli 2013 Sovnet tidlig i går. Våknet svært tidlig i dag og var utrolig våken. Var oppe kvart over fem! Har lave ambisjoner etter jobb denne uka, men målet er å få gjort en nyttig ting hver ettermiddag. I dag har jeg trimmet hekken. Tar seg bra ut Nå blir det godstolen resten av kvelden. Gleder meg til helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #1198 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Det er sol og det er fin temp, men det blåser noe så inn i H*****e! Det er endelig helg og sommer og sol og sprudelwasser og alt sånn... og så skal jeg sitte her å blåse bort! Det ække retferdig, men jeg SKAL kose meg! Har kjøpt en bra cava og laget deilig sashimi og greier. Ikke inn i he*** om noen skal på kødde med kosen! Jeg SKAL ha kos! ...... Var skikkelig fint å kjøre hjem i cabben i alle fall. ... Litt alkohol nå, så blir sikkert alt bra. Uka med sommerjobb er over. Det er litt godt for jeg har vært skikkelig ute av trening med å stå opp tidlig. Trøtt om kvelden har jeg også vært. Samtidig så har jeg hatt det skikkelig kos på jobb og fått mange positive tilbakemeldinger gjennom uka. Endret 5. juli 2013 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. juli 2013 Forfatter #1199 Del Skrevet 6. juli 2013 Stille morgenstund. Sitte og kose litt kaffekopp Er litt småtrøtt fortsatt. Hjernen gjør spede forsøk på å planlegge dagen. Det blir shorts. Det er i alle fall sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. juli 2013 #1200 Del Skrevet 6. juli 2013 God morgen! Faktisk er det shortsvær her også i dag - foreløpig ihvertfall. Ha en fin dag, Spiralis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå