Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Er inne fra solsteiken for å kjøle meg ned litt. Det har vært en svært sol og hageorientert helg. Har for det meste tilbragt tiden i egen eller andres hager. Satt ute hos et vennepar til langt på kvelden i går. Har klippet og gjødslet plen og busker. Har luket ugress. I tillegg har jeg syklet en del og vært en rolig tur i caben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lukter på blomstene. Hekken er i full blomst og lukter godt. kom en 4 minutters regnskur. Det har gitt seg nå, men jeg har flyttet inn fra terassen for kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært strålende :sol: i dag. Selvsagt mens jeg har stått inne på et varmt kjøkken. :roll:

Men jeg har fått meg noen små pauser ute i luftegården bakgården da. Var deilig å spise lunsjen der ute. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmt og deilig her nå. :) Skyet men fint. Selv om jeg har mistanke om en nært forestående tordenskur. Har sløvet i utestolen i snart to timer så jeg vurderer å la min stadig økende tiltakslyst få utløp. Bare ikke sikker på hva jeg skal gjøre. Kan sykle meg en tur eller kjøre en tur på biltema. Kan jo fleske til og la sansene få utløp på en byggvarebutikk. Får se hva det blir til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Hva endte du opp med i går da?

Enden på visa ble en lang og fortsatt pågående nettdiskusjon med kompissene om hva jeg bør skaffe meg av dingser. :rolleyes: Vi har vært innom fontene, men da truet jeg med dynamitt. For tiden beveger debatten seg innenfor ulike former for slipemaskiner og verktøy generelt. Man kan aldri få nok eller dyrt nok verktøy. :opplyser: ... I løpet av natta/dagen har debatten tatt helt av, uten meg tilstede, så jeg prøver å finne hvor i diskusjonen jeg skal klare å få hoppet inn igjen. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har vært en dag av den kategorien. En konflikt i en annen avdeling truer med å flomme over i min. Det blir nok litt styr noen dager nå. Ja ja... fare for at noen kommer til å løpe rett inn i en vegg, men det oppdager de vel selv. Får ta det på mandag.

Her er det tropisk. Varmt og fuktig. Ene bestissen kommer innom for litt terassepils senere. Jeg elsker sommer! :)

Jøss! Rakk akkurat å få kjørt fram markisen før en heftig tordenskur kom dundrende. Gikk fra vindstille til vind og styrtbyge på to-tre minutter. Sola skinner derimot fortsatt og rett bak tordenbygen er himmelen atter blå. ... som burde være om ca 10-15 minutter. Litt stilig. En svart klump med skyer som driver over en lettskyet himmel.

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skle litt ut og ble en halvfuktig tur ut. måtte sende en melding til sjefen om at jeg kommer sent i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og sløver under treet i hagen. :kul: Har begynt å skye litt til men det er varmt og deilig. Kom en skur i natt og har vært dampende i hele dag. Nesten så man kan høre at gresset gror. Gror så bra faktisk at jeg har kjøpt meg kantklipper i dag. ... og øks. En dyr en. :) Øks er bra. Et redskap for handlekraft og et snev av destruktivitet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen startet fint, men så kom det tidenes skybrudd. Kan ikke huske å ha opplevd maken. Etter det så har det småregnet med gjevne mellomrom. Håper det lysner nok til at jeg kan få med en god sykkeltur i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for et par dager med konferanse. Ble litt hektisk i dag og det blir pandemi travelt for meg på torsdag og fredag. Vel vel. Det får jeg ta når det kommer.

Har funnet er svært god sittestilling og fått lagt beina behagelig på fotskammelen. Ingen ambisjoner som kommer og trenger seg på. Solen skinner. Dette liker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme! :) Sol og to pils. :bolledeig:

Må få sitte og fordøye litt fra konferansen. Et fremadrettet innhold av uvanlig dybde. I tillegg var det noen som, i vanvare, sa ting som setter i gang en liten idedugnad oppe i knollen.

Må få støvsugd, vasket og ryddet i kveld. Det er sommerfest med jobben i morgen og på fredag får jeg besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme igjen etter sommerfest med jobben. Det ble kjempefint og jeg skulle gjerne holdt på lengre, men det blir en intens arbeidsdag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ferie :) Skikkelig godt og nå trenger jeg det faktisk også.

Kåken er ryddet og vasket. Alle gjestesenger er klare og plenen er nyklippet. Nå er det bare å lene seg tilbake i solen. Ikke noe som skjer nå før toget kommer klokka åtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme for en pit stop. Skal slappe av i kveld og i morgen. Har vært på en liten rundtur. Til vestlandet for å plukke med meg henger og fadern. Så til hytta og så hit. Har har felt trær og delt de opp i passe lange stokker hele dagen. Nå har jeg fått stablet de opp i hagen, Så skal jeg sage og kløyve de senere i ferien.

Skal slappe av med et par pils og litt sofa i kveld. Får se hvor lenge jeg holder i kveld. Er ganske sliten og etter å ha fått meg en dusj og middag, kjenner jeg søvnigheten komme sigende på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært på rundtur nr 2, til vestlandet og tilbake. Pappa, motorsag, et lass med møbler, bil og henger er avlevert. Kom hjem litt sliten, men til fint vær, øl og besøk på terassen. Klager ikke. :)

Da har jeg fått klemt inn mange plikter inn i en uke. I kveld blir det litt fyll. I morgen skal jeg hvile og finjustere neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å pådra meg feber og influensasymptomer i går. Det er andre gang på en uke. Tror jeg må bremse litt ned så jeg rekkel å bli frisk. Blir ingen aktiviterer i dag. Bare stille og rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg saget og kløyvd ved. Fikk unna mer enn halvparten. Har også klippet innsiden av hekken og gått en rolig tur. Etterpå har jeg sløvet på terassen med noen vinglass. Det er vel det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...