Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

20 kalde grader, men du verden for en solnedgang. Vinterkulda er svært vakker når man sitter innendørs. :)

Glemte frisørtimen i dag. Fikk ikke den vanlige SMS`en så det gikk i glemmeboka. Greit med litt pels når det er kaldt, så jeg har det ikke kjempetravelt med å få meg ny time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vinterkulda kan være vakker ja. Selv er jeg veldig glad jeg trosset 15 blå, og dro på bytur. Litt sol og dagslys gjør fantastisk godt også på iskalde dager. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger egentlig bare i sofan og venter på at maten har fått sunket nok til at jeg kan begynne å trene.

Det var enda en flott solnedgang i dag. Fortsatt kombinert med under 20 minus. Aktivitetsnivået utendørs begrenser seg veldig. Ikke frister det å besøke noen heller. Kjekkest å holde seg inne i varmen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg har skrevet det før, men det Æær så fantastiske solnedganger for tiden! :rodmer: Nesten krystallblå himmel med bare en lett kuldedis som skinner intenst i gull, orange og rødt. Sukk! :rodmer:

I dag så er det også en skikkelig merkedag. De siste solstrålene skinte fortsatt inn stuevinduet da jeg kom hjem fra jobb. :rodmer:

Det er ikke vår heeelt snart, men nesten snart. :) Jeg lengter utrolig etter å kunne gå ut døra uten å måtte balle på meg seks lag med burka, få kjenne mykt gress under føttene, se at det blir grønt, kunne bare labbe ut på terassen og nyte en øl i solen. ... og en utepils! Ikke minst en utepils på en passe befolket uteservering. Lengter etter å få kjøre caben med taket nede, se gatene fylt av damer med lite klær på seg :rodmer: , ligge i strandstolen under treèt mitt. Det er mye å se fram til. :)

...... Men nå er det fortsatt januar og en haug med minusgrader. Har vært mildere i dag, men... :glare:

Panelovnen på badet streika i går. Jeg skal ta en solid oppgradering av det elektriske anlegget i vår, men det spørs om jeg ikke må framskynde det nå. Kalde bad ligger eksepsjonelt langt nede på lista mi over hva som gjør livet behagelig. .. Faktisk så finnes det ikke på lista over ting som gjør livet behagelig. Det står på den andre lista. Den lista vi ikke nevner. Den slemme lista! :hakeslepp:

Jeg er litt støl i dag, for jeg trente bra i går. Det passer ganske bra, for nå er det TV-kveld. Det blir nok mandag, onsdag og søndag som blir treningsdagene fram til våren. Vurderer å gjøre onsdagen til en ren trappeløpingsdag. På jobben er det fire etasjer, bred trapp og belegg som gir godt grep for skoene. Her hjemme er det to og ikke så godt grep. Vi har garderobe med dusj å jobben. dersom jeg tar med treningsbag på jobb og dreper meg selv med høypuls på onsdagene, ligger flat på sofan på torsdag så har jeg fortsatt fredag og lørdag til fyll og fanteri. Styrke for beina på søndag og overkroppen på mandag.... Det burde kunne være en slags plan fram til våren. Kan spe på med litt lavpuls innimellom om jeg blir ivrig en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooo helg! :rodmer:

Det har vært noen knuter på en del tråder i organisasjonen denne uken. Det har tidvis frustrert meg skikkelig, men i dag gjorde jeg meg liksom følelsesmessig ferdig med det. Fra nå av er det bare en sak. Derfor tar jeg helg med en fornøyd og god følelse.

Snart er det klart for litt :vin: Oppdaget at det er en konsert jeg kunne tenkt meg å gå på i kveld, men den kommer for brått på til att jeg får med meg noen og jeg er egentlig mer i humør for peis & vin enn halvliter og rock`n roll. Har desuten sett de flere ganger før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Kalde bad er skikkelig ubehagelig, så du må nok fikse det fort som fy! Og god plan for fordeling av trening, fyll og fanteri framover ;)

Ser ut til at kulda slipper litt taket også, så nå går det an å være litt mer ute. Snart februar, og straka vegen mot vår! :nigo:

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Lørdagen ble benyttet til middag hos ene bestekompissen m/familie. Vi hadde tidenes møreste elgstek. Ble sittende å skravle til langt utpå.

I dag er det bare fire minus, så jeg har lyst ut å skitur. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått gjort kjempemye i dag, men jeg var nesten svimmel da jeg gikk fra jobb.Det var utrolig mange baller i lufta samtidig og mange løse tråder. Da skal mye være på stell for den nærmeste måneden. Det er bra, for de nærmeste dagene er tapetsert med møter om mer langsiktige utviklingstiltak. Måtte gå meg en lang tur etter jobb for å lufte hodet.

Jeg gikk til det drastiske skritt å kjøpe meg øl, potetgull og en frossenpizza på vei hjem! Øl på en mandag! Potetgull på en mandag! Frossenpizza! :hakeslepp: Tipper jeg kjøper frossenpizza tre ganger i året.

Man skal ikke handle på tom mage. :opplyser:

Akkurat nå ser jeg på valper på Animal Planet. Zøøøøte! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag syntes jeg at jeg har vært skikkelig flink. :)

Ellers så har jeg besøk av årets første plussgrad. Velkommen kjære plussgrad. Du er en kjær gjest og kan godt bli værende. Inviter gjerne de andre plussgradene på besøk hit også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har magen fått hvile seg ferdig. Har noen ting jeg må få fikset i kjellern før jeg skal bort til en av bestissene en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:kaffekopp:

Våknet tidlig i dag og var uvanlig uthvilt. :) Har svinset rundt med kaffekoppen, hørt på musikk og vært i riktig godt humør hele morgenen.

Det er ikke egentlig noe jeg må få gjort i dag, men det bobler opp noen små ideer om ting jeg har lyst å gjøre. Kommer nok til å stikke ut døra om en time eller så. Får se hva dagen bringer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...