Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Januar er ikke noe gøy. :roll:

Romaskinen blir nok kveldens høydepunkt, med mindre jeg slår ut håret fulstendig og setter på en vaskemaskin. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk rett fra jobb til nærmeste sted med skjenkebevilgning for å planlegge våren og sommeren. Fikk tenkt masse og har gode planer å presentere for de nærmeste.:)

Planlagt påsken og 1. mai.

Himmelspretten, 17.mai/pinsen er litt fortsatt litt i det blå.

Pleier å ta ferie de to første ukene av juni. I år blir det den andre og tredje uken. Får klemt inn skikkelig mye fra 8. til 16. juni. Da har jeg frigjort uke tre i juni til deilig slaraffen og jeg ender opp med bare en uke i hovedferien som er opptatt med "forpliktelser". :)

God start ....og det er himla lenge siden jeg har gått rett fra jobb til et stille sted og en pils til meg selv. Tror ikke jeg har gjort det siden i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..... Vet ikke helt.... :vetikke: ....

På en helt annen side så blir nok torsdag TVkveld framover. :) Det er skikkelig lenge siden jeg har hatt en ånkli fast TVkveld. Nå som jeg har fått det så oppdager jeg at jeg har savnet det. :) Det gjør slettes ikke samme nytten å slå på Tvn` tilfeldig og sporadisk. Det er noe eget ved å sylte seg ånkli ned i sofan på en fast ukedag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jøss, du har planlagt all ferie/fri for resten av året allerede? :overrasket:

Er det egentlig noe bra å se på tv på torsdagskvelder, da? Det var liksom gromkvelden før, men nå er det blitt dårlig, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liksom en følelse av at de beste tv-programmene går på mandager jeg - for da er jeg sjelden hjemme... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, du har planlagt all ferie/fri for resten av året allerede? :overrasket:

Er det egentlig noe bra å se på tv på torsdagskvelder, da? Det var liksom gromkvelden før, men nå er det blitt dårlig, synes jeg.

Det er Game of Thrones jeg vil ha med meg. I tillegg går det to episoder av 30Rock tidligere på kvelden. Noen av de har jeg sett før, men bare noen få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp: Stille formiddagskaffe med mild vintersol. :)

Det har falt til 17-18 minus i natt. Var kaldt i stua i dag tidlig så jeg har fyrt opp på peisen. Akkurat nå er lysten på å gå ut i kulden meget liten. Får manne meg litt opp utover dagen. Hadde tenkt å stå på skøyter i dag og skulle vært på skulle vært på en elektronikkforetning.

Var ute med noen fra jobben og spiste i går. Koselig, men ga meg ganske tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært borte hos et vennepar i kveld. Skulle ikke bli sent.. :ler:

Fotballpub i morgen. :bolledeig:

.......... Foglarna vet hvordan hvordan jeg skal få bort den ølpondusen som kom i høst. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt vondt i halsen og tung i hodet i hele dag. Vondt i magen også. Kom meg da gjennom arbeidsdagen på et vis, men er sliten. Blir tidlig senga i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Håper du ikke har blitt syk nå da! Og den lille pondusen blir borte om man kutter ned litt på øl og andre godsaker og beveger seg litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du ikke har blitt syk nå da! Og den lille pondusen blir borte om man kutter ned litt på øl og andre godsaker og beveger seg litt ;)

Jeg vet det. :roll: Bare å finne fram igjen treningsgleden. Det ble for mye sofa og for mange pils i høst. :sukk: Når jeg ser på blider av meg selv fra i sommer opp mot hvordan magen er nå så er det grøsselig hvor fort den pondusen har kommet. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg ordnet med seniormobil med bordlader til mamma og pappa. I og med at fasttelefonnettet skal kuttes ut snart. De fikk desuten et nettbrett til jul så passer det å gjøre det nå. Jeg ordnet med duo-abonement som står på meg, da slipper de å tenke på å huske på regninger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: Heeeelg! :vin:

Har vært på konferanse. Ok avslutning av uka.

Det er en nyyydelig ildrød solnedgang ute nå :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er på tide å komme seg ut døra, selv om det er stygg kaldt ute. Har ikke flere unskyndninger å ty til nå.. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en bytur i går kveld så jeg sov lenge i dag. Ikke har jeg gjort noe mye etter at jeg sto opp heller. Skal få meg litt trening i løpet av kvelden, men ellers ingen planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...