Gå til innhold

Spiralis

Anbefalte innlegg

Skrevet

:bolledeig:

Ikke bare er det fredag, ikke bare har jeg fått tilbake nettforbindelsen, ikke bare har jeg en nyåpnet øl, men i tilleg skal jeg avspasere mandag, tirsdag og onsdag! :bolledeig:

D.v.s. jeg må en tur innom jobb på tirsdag, men det er bare for å informere en av vikarene mine om at jeg gir henne fast stilling. Ikke den tyngste arbeidsoppgaven akkurat. :)

Skrevet

Godt å se at du har gode dager. :klemmer:

Skrevet

Vi har bestemt oss for å teste ut curling. Må bare finne en dag som passer for alle.

Skrevet

Snart klar for fotbalpub.

I morgen blir det harrytur for å handle julemat.

Skrevet

Ikke noe spesielt å skrive om. Sitter å daffer mens tankene flyter. :)

Skrevet

Har hatt en litt rar følelse angående en av mine eldste og beste venner i det siste. Han har ikke svart særlig på meldinger den siste måneden og når han har svart så har det vært litt svevende. Vi delte hybel i fire og flyttet samtidig til denne landsdelen. Senere har han flyttet hjem og etablert seg. Har faktisk lurt litt på om vi har vært i ferd med å gli litt fra hverandre.

Det var det ikke. Han tok kontakt i kveld. Har vært sykmeldt en god stund med psykiske problemer. Sliter skikkelig. Vi skal ringes i helgen og ha en skikkelig samtale, så får vi se om jeg ikke får nøstet litt opp i problemene.

Skrevet

:bolledeig: HEEEEEELG! :bolledeig:

Har bare vært på jobb to dager denne uka. Likevel. :bolledeig: For min del er arbeidsåret på mange måter over. Jeg skal være på jobb neste uke og en kort dag i romjula, men årets arbeidsoppgaver er egentlig utført. Det klør i kroppen etter fri og juleferie. Neste uke blir stort sett bare å dele ut julegaver og skryt. Med unntak av onsdag tror jeg neste uke blir et gjesp.

I kveld blir det juleøl og rock&råll... ... Ved nærmere ettertanke så blir vel heller juleøl og :veslejenta:

:ler:

Skrevet

Du får ta ølen du - så kan jeg ta hånd om rock&råll. :nigo:

Skrevet

Du får ta ølen du - så kan jeg ta hånd om rock&råll. :nigo:

Da er ansvarsområdet rock&råll delegert til Sauen, inkludert styrings- og resultatansvar. :)

Skrevet

Var på pub med en av bestekompissene i går. Hadde spist litt lite før vi gikk ut så jeg var billig i drift og har vært tung i hodet i dag.

Ellers så har det snødd nesten uten opphold i hele dag.

Skrevet

Jeg vil sove. Steike så glad jeg er for at sola snur snart. Blir helt murmeldyr av dette. Mørkt hele tiden. Tror det er på tide å se på sommerbilder på storskjerm. ...... ja også en juleøl... og et pledd... og fyr på peisen.... drit i pleddet, jeg henter dyna ned i sofan. ... og noe godt å mumse på. ... Detta blir bra. :)

Får nyte kvelden og legge meg tidlig for i morgen så må jeg være på jobb før klokka sju. Best å ha gitt seg selv litt egenpleie før overgrepet starter. :ler:

Skrevet

En svært tilfredstillende dag på jobb! :) Gleder meg til i morgen. :)

Nå: Egenpleie. :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hva går egentlig egenpleie ut på, sånn manneversjon, altså?

Skrevet

Hva går egentlig egenpleie ut på, sånn manneversjon, altså?

Tjaaaaa..... :klo: ....Ikke stil sånne vanskelige spørsmål.. :rodme:

:ler:

Det kommer vel litt ann på mannen, dagen og omgivelsene. :)

Ofte kan det være nok med en øl og litt uforstyrret mental tid inne i boksen.

Skrevet

En dag igjen til juleferie! :)

Besøk hele veien fra i morgen kveld til over nyttår. Må få gjort unna de siste ryddegeriene i kveld.

Skrevet

Da er ansvarsområdet rock&råll delegert til Sauen, inkludert styrings- og resultatansvar. :)

Deal. :5:

En dag igjen til juleferie! :)

Besøk hele veien fra i morgen kveld til over nyttår. Må få gjort unna de siste ryddegeriene i kveld.

Høres koselig ut. :)

Skrevet

Lager animasjonsfilm sammen med yngste nevøen. :) Vi har laget settet og er i gang med planlegging av action-sekvensene :)

Skrevet

Kvelden før kvelden med familien. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...