Spiralis Skrevet 1. november 2012 Forfatter #921 Del Skrevet 1. november 2012 Gårsdagen gikk med til å fore grupper med gullunger i sminke ca en gang hvert kvarter. Utrolig velloppdragne barn i nabolaget. Spør pent om hvor mange de kan ta og takker pent etterpå. Snøen smelter fort, snart er det helg og alt er vell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. november 2012 Forfatter #922 Del Skrevet 2. november 2012 Juleøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. november 2012 Forfatter #923 Del Skrevet 4. november 2012 Rolig helg. Besøkte en av vennene mine i går og vi var ute på en liten handletur sammen. Har sovet lenge, raket løv i hagen og gjort husarbeid. Skal en tur på fotballpuben i kveld, men det blir alkoholfritt for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. november 2012 Forfatter #924 Del Skrevet 5. november 2012 Blåmandag! Prisen for å sove lenge i helga kom i dag. Jeg vil sove! Busselalle senga, få natta-eventyr og natta-kos... men neida! Da er jeg like trøtt i morgen. Kjedelig å være voksen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. november 2012 #925 Del Skrevet 5. november 2012 Du kan få en kvelds-kose-klem fra meg da. Den gir ingen blåtirsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 5. november 2012 #926 Del Skrevet 5. november 2012 Håper du får sovet ut og er mer opplagt i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 6. november 2012 Forfatter #927 Del Skrevet 6. november 2012 Jo da. Jeg sov godt i natt og har vært sprudlende hele dagen. ... Det vil si fram til klokken 18.00 i kveld. Var på styremøte i borettslaget. Et skikkelig langdrygt gjesp. I morgen drar jeg på ledersamling og kommer hjem fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. november 2012 Forfatter #928 Del Skrevet 9. november 2012 Ich bin zuhause og det er helg! Fått meg et par øl, varme glør på peisen og litt rocknroll på anlegget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. november 2012 Forfatter #929 Del Skrevet 9. november 2012 Du kan få en kvelds-kose-klem fra meg da. Den gir ingen blåtirsdag... Du er SÅ snill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. november 2012 #930 Del Skrevet 11. november 2012 Har Spiralisen hatt ei fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 11. november 2012 Forfatter #931 Del Skrevet 11. november 2012 Har Spiralisen hatt ei fin helg? Ikke bare har jeg hatt det bra. Vi har vunnet andre strake seriegullet i kveld! Kom hjem fra puben for ti min siden. Fortsatt i ekstase! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 12. november 2012 Forfatter #932 Del Skrevet 12. november 2012 Det sprenger i bihulene, harkete i halsen, snørr i nesa, kvalm, feber og karusell i hodet. Supert! Det var med andre ord tungt å være på jobb i dag. Får satse på at det går over til i morgen, ellers blir jeg hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. november 2012 #933 Del Skrevet 12. november 2012 Uff, da God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. november 2012 Forfatter #934 Del Skrevet 13. november 2012 Uff, da God bedring! Takk takk, men ingen grunn til tårer. Bare en gammeldags forkjølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. november 2012 Forfatter #935 Del Skrevet 13. november 2012 Pusler rundt i heimen med kaffekoppen og det mykeste serviettpapiret tilgjengelig. Kjeder meg litt, men jeg kommer da stadig på småting som skulle vært ordnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. november 2012 #936 Del Skrevet 15. november 2012 Håper det går bedre med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 16. november 2012 #937 Del Skrevet 16. november 2012 Håper formen er bedre nå? God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. november 2012 #938 Del Skrevet 28. november 2012 *savner Spiralis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #939 Del Skrevet 2. desember 2012 *savner Spiralis* Har problemer med nettleverandøren, pluss har vært mye borte/opptatt. Kommer sterkere tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. desember 2012 #940 Del Skrevet 2. desember 2012 Har problemer med nettleverandøren, pluss har vært mye borte/opptatt. Kommer sterkere tilbake. Godt at det ikke er noen verre grunn til at du har vært borte en stund. Så lenge du er frisk, så er alt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå