Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Gårsdagen gikk med til å fore grupper med gullunger i sminke ca en gang hvert kvarter. Utrolig velloppdragne barn i nabolaget. Spør pent om hvor mange de kan ta og takker pent etterpå. :)

Snøen smelter fort, snart er det helg og alt er vell. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rolig helg. Besøkte en av vennene mine i går og vi var ute på en liten handletur sammen. Har sovet lenge, raket løv i hagen og gjort husarbeid. Skal en tur på fotballpuben i kveld, men det blir alkoholfritt for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmandag! Prisen for å sove lenge i helga kom i dag. :opplyser:

Jeg vil sove! Busselalle senga, få natta-eventyr og natta-kos... men neida! Da er jeg like trøtt i morgen. Kjedelig å være voksen! :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo da. Jeg sov godt i natt og har vært sprudlende hele dagen. :)

... Det vil si fram til klokken 18.00 i kveld. Var på styremøte i borettslaget. Et skikkelig langdrygt gjesp. :roll:

I morgen drar jeg på ledersamling og kommer hjem fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ich bin zuhause og det er helg! :bolledeig:

Fått meg et par øl, varme glør på peisen og litt rocknroll på anlegget! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Spiralisen hatt ei fin helg?

Ikke bare har jeg hatt det bra. Vi har vunnet andre strake seriegullet i kveld! :bolledeig: Kom hjem fra puben for ti min siden. Fortsatt i ekstase! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sprenger i bihulene, harkete i halsen, snørr i nesa, kvalm, feber og karusell i hodet. Supert! :dry: Det var med andre ord tungt å være på jobb i dag. Får satse på at det går over til i morgen, ellers blir jeg hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusler rundt i heimen med kaffekoppen og det mykeste serviettpapiret tilgjengelig. Kjeder meg litt, men jeg kommer da stadig på småting som skulle vært ordnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

:lete: *savner Spiralis*

Har problemer med nettleverandøren, pluss har vært mye borte/opptatt. Kommer sterkere tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har problemer med nettleverandøren, pluss har vært mye borte/opptatt. Kommer sterkere tilbake.

Godt at det ikke er noen verre grunn til at du har vært borte en stund. Så lenge du er frisk, så er alt greit. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...