Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Hva skal man si.. Jobb jobb jobb. Blir bare å sløve i godstolen fram til leggetid. Helt ok! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært litt stille og rolig etter påske. Helt ok, men nå begynner det å klø litt, så jeg tar en helg inne i bygda for å få utløp for litt energi.

Jeg har tenkt. Det er en uvane jeg har av og til. Jeg har litt lyst på båt. Det blir ikke i sommer, men jeg må få meldt meg inn i båtforeningen for jeg vil ha båtplass i sentrum og det er sikkert noe ansisntetsdrit for å få båtplass. Liten by så det burde ikke være kjempelang venteliste, men hvem vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Båt er herlig det - bortsett fra at jeg har litt for lett for å bli sjøsyk... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å komme et grønnskjær på noen av trærne. :)

Gleder meg allerede til helga. Skal bli deilig med en langhelg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke mye grønnskjær å se her enda. Men det meste av snøen er ihvertfall borte. :)

Har du store planer for langhelgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og monterer to taklamper jeg skal ha i stua. Må få kommet meg på en butikk og fått kjøpt et par støpsel før de stenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe krøll med trådløs-rutern. :angry: Må bruke moblipluggen. Får ringe og kjefte på leverandøren i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt nettproblemer. Dritirritert over lang ventetid for å få noen til å komme for å feilsjekke. :kjefte:

Ellers nyter jeg fridagene. Var hos noen venner på fredag. Hadde besøk av brodern og minste nevøen på lørdag. Brukte gårsdagen til å grave opp og flytte en busk i hagen. I dag skal jeg vaske veranda og terrasse med terasserens og i kveld skal jeg ut å spise med noen venner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få feilsjekking fra Nextgentel innen to dager ... :kjefte: Hvordan inn i **** :frustrert: @*#** :sur: RÆ* PU*@**! :krangle::kjempesinna: gikk det ann å få tilværelsen til å funke før vi fikk skikkelig netttilgang?! Jeg har jo nett på Iphonen og jeg har en mobil nettløsning, men jeg liker ikke å fisle på en Iphone og den mobilnettløsningen er et abonement som blir dritdyrt om jeg bruker mer enn bittelitt mega pr måned. Mobilløsningen er egentlig slik jeg kun skal bruke når jeg er på hytta og på reise.

Sånn går no dagan.. :roll:

Var ute og spiste med ledergruppa i dag. God mat og hyggelig selskap. Nå skal det vistnok ta slutt på sola og i helga er det spådd sludd. :(

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda! Håper du får ordnet nettet snart. Man vet ikke hvor avhengig man er før man mister det... :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bolledeig: Internettverdenen er tilbake til det normale. :nigo:

Skal nette til jeg legger meg! :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så bra at nettet ordnet seg! En kan jo få både fnatt og abstinenser av mindre :ler:

Go`været gikk fort over, gitt. Nå bøtter det ned her, men snøen har å holde seg borte, altså! :kjefte:

Men våren er lunefull, det burde en være vant til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært borte i konfirmasjon og diverse. Kom hjem sent i natt og har hatt en travel dag. Syntes jeg var ganske sprek på tross av lite søvn. :) Blit nok tidlig natta i kveld. Myke gode dyna mi! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen for å tenke varmt om alle bestemammane og bestepappane som kjempet mot nazismen! :dagens-rose:

Flagget henger ute. Fiiint flagg! Og snart er det 17. mai :)

Har ellers en svært fin dag. Går rundt og er veldig fornøyd. Mai og greier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du flagget i går. Det er viktig å ta vare på sånne minnedager. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på et møte deler av kvelden i går så jeg har tatt meg litt tidlig fri i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...