Spiralis Skrevet 17. april 2012 Forfatter #621 Del Skrevet 17. april 2012 Hva skal man si.. Jobb jobb jobb. Blir bare å sløve i godstolen fram til leggetid. Helt ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. april 2012 Forfatter #622 Del Skrevet 19. april 2012 Har vært litt stille og rolig etter påske. Helt ok, men nå begynner det å klø litt, så jeg tar en helg inne i bygda for å få utløp for litt energi. Jeg har tenkt. Det er en uvane jeg har av og til. Jeg har litt lyst på båt. Det blir ikke i sommer, men jeg må få meldt meg inn i båtforeningen for jeg vil ha båtplass i sentrum og det er sikkert noe ansisntetsdrit for å få båtplass. Liten by så det burde ikke være kjempelang venteliste, men hvem vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. april 2012 #623 Del Skrevet 19. april 2012 Båt er kjempestas! Kjæresten har seilbåt, og vi var masse i båten i fjor. Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. april 2012 #624 Del Skrevet 20. april 2012 Båt er herlig det - bortsett fra at jeg har litt for lett for å bli sjøsyk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. april 2012 Forfatter #625 Del Skrevet 23. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 24. april 2012 Forfatter #626 Del Skrevet 24. april 2012 Det begynner å komme et grønnskjær på noen av trærne. Gleder meg allerede til helga. Skal bli deilig med en langhelg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. april 2012 #627 Del Skrevet 24. april 2012 Er ikke mye grønnskjær å se her enda. Men det meste av snøen er ihvertfall borte. Har du store planer for langhelgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 24. april 2012 Forfatter #628 Del Skrevet 24. april 2012 Har ikke helt fått spikret helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. april 2012 Forfatter #629 Del Skrevet 25. april 2012 Driver og monterer to taklamper jeg skal ha i stua. Må få kommet meg på en butikk og fått kjøpt et par støpsel før de stenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 26. april 2012 Forfatter #630 Del Skrevet 26. april 2012 Noe krøll med trådløs-rutern. Må bruke moblipluggen. Får ringe og kjefte på leverandøren i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 30. april 2012 Forfatter #631 Del Skrevet 30. april 2012 Fortsatt nettproblemer. Dritirritert over lang ventetid for å få noen til å komme for å feilsjekke. Ellers nyter jeg fridagene. Var hos noen venner på fredag. Hadde besøk av brodern og minste nevøen på lørdag. Brukte gårsdagen til å grave opp og flytte en busk i hagen. I dag skal jeg vaske veranda og terrasse med terasserens og i kveld skal jeg ut å spise med noen venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #632 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Skal få feilsjekking fra Nextgentel innen to dager ... Hvordan inn i **** @*#** RÆ* PU*@**! gikk det ann å få tilværelsen til å funke før vi fikk skikkelig netttilgang?! Jeg har jo nett på Iphonen og jeg har en mobil nettløsning, men jeg liker ikke å fisle på en Iphone og den mobilnettløsningen er et abonement som blir dritdyrt om jeg bruker mer enn bittelitt mega pr måned. Mobilløsningen er egentlig slik jeg kun skal bruke når jeg er på hytta og på reise. Sånn går no dagan.. Var ute og spiste med ledergruppa i dag. God mat og hyggelig selskap. Nå skal det vistnok ta slutt på sola og i helga er det spådd sludd. Endret 2. mai 2012 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. mai 2012 #633 Del Skrevet 2. mai 2012 Uffda! Håper du får ordnet nettet snart. Man vet ikke hvor avhengig man er før man mister det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #634 Del Skrevet 3. mai 2012 Internettverdenen er tilbake til det normale. Skal nette til jeg legger meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. mai 2012 #635 Del Skrevet 3. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. mai 2012 #636 Del Skrevet 3. mai 2012 Så bra at nettet ordnet seg! En kan jo få både fnatt og abstinenser av mindre Go`været gikk fort over, gitt. Nå bøtter det ned her, men snøen har å holde seg borte, altså! Men våren er lunefull, det burde en være vant til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #637 Del Skrevet 7. mai 2012 Vært borte i konfirmasjon og diverse. Kom hjem sent i natt og har hatt en travel dag. Syntes jeg var ganske sprek på tross av lite søvn. Blit nok tidlig natta i kveld. Myke gode dyna mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #638 Del Skrevet 8. mai 2012 Dagen for å tenke varmt om alle bestemammane og bestepappane som kjempet mot nazismen! Flagget henger ute. Fiiint flagg! Og snart er det 17. mai Har ellers en svært fin dag. Går rundt og er veldig fornøyd. Mai og greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. mai 2012 #639 Del Skrevet 9. mai 2012 Så bra at du flagget i går. Det er viktig å ta vare på sånne minnedager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #640 Del Skrevet 10. mai 2012 Var på et møte deler av kvelden i går så jeg har tatt meg litt tidlig fri i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå