Spiralis Skrevet 3. april 2012 Forfatter #601 Del Skrevet 3. april 2012 Jeg vil sove! Vært trøtt i hele dag. Både i natt og i gårnatt så har jeg drømt skikkelig intenst og våknet av drømmene mange ganger gjennom natta. Drittrøtt nå jeg skal på jobb. Svært varierte temaer. Noen mindre behagelige, noen veldig rare og på den positive siden så har mange av drømmene på morgenkvisten vært av svært politisk ukorekt karrakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 3. april 2012 Forfatter #602 Del Skrevet 3. april 2012 Nam! Lettstekt tunfisk med rosepepper.. Nam! Lett stekt utenpå, fersk og rå inni. Litt remulade på toppen... Nam! .. Nam Nam. Sukk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. april 2012 #603 Del Skrevet 3. april 2012 Nam! Lettstekt tunfisk med rosepepper.. Nam! Lett stekt utenpå, fersk og rå inni. Litt remulade på toppen... Nam! .. Nam Nam. Sukk! Ja takk! Sleng over en bit til meg også du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. april 2012 Forfatter #604 Del Skrevet 4. april 2012 Ja takk! Sleng over en bit til meg også du. Desverre. Heeeelt tomt. Ellers skulle jeg sendt en ekspresskurèr med deilig nammenam oppover. Tror jeg må ha vært pusekatt i et tidligere liv. Skrekkelig glad i delikat sjømat. Nesten så jeg begynner å male når jeg har sjømat innen rekkevidde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 4. april 2012 Forfatter #605 Del Skrevet 4. april 2012 Jepp! Påskeferie! Skal sløve og pakkel litt i dag. Reiser til bøgda i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. april 2012 #606 Del Skrevet 4. april 2012 Da er vi nok to som har vært pusekatter i våre tidligere liv. Jeg elsker også sjømat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. april 2012 #607 Del Skrevet 4. april 2012 Kos deg med påskeferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 5. april 2012 #608 Del Skrevet 5. april 2012 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 9. april 2012 Forfatter #609 Del Skrevet 9. april 2012 Hviler ut på sofan etter påskeferien. God og sliten. Tror det blir tidlig senga i kveld. Har vært skikkelig godt å få seg noen konserter, litt uteliv og sene kvelder. Gjør godt for sjela. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 10. april 2012 Forfatter #610 Del Skrevet 10. april 2012 Kjapp dag på jobb. Bytte innhold i kofferten i kveld. Reiser på to dagers ledersamling i morgen tidlig. Da er det tid for middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. april 2012 #611 Del Skrevet 11. april 2012 Håper ledersamling har vært matnyttig (og kanskje litt sosialt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. april 2012 Forfatter #612 Del Skrevet 14. april 2012 Håper ledersamling har vært matnyttig (og kanskje litt sosialt ) Jo da. Fikk gjort mye og hadde det sosialt på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. april 2012 Forfatter #613 Del Skrevet 14. april 2012 Dagen siger sakte men sikkert frammover. Har vært rolig på morgenkvisten, men nå begynner lysten til å skru opp tempoet å komme. Må få handla litt, ganske snart. Skal se kamp på pub sammen med ene kompissen i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. april 2012 #614 Del Skrevet 14. april 2012 Håper du koser deg på fotballpub nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. april 2012 Forfatter #615 Del Skrevet 15. april 2012 Driver å baker min første kake noen sinne. Surdeigskake som har putra i 10 dager. Tenkte litt på å ta den med på jobb i morgen. Litt usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 15. april 2012 #616 Del Skrevet 15. april 2012 10 dager! Det var da litt av et prosjekt. Ta den med på jobb du, så imponerer du alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. april 2012 #617 Del Skrevet 15. april 2012 Du er jammen modig! Første kake du baker noen sinne - også setter du igang med en surdeigskake. Jeg har bakt hundrevis av kaker, men har enda ikke turt prøve meg på surdeigskake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 15. april 2012 Forfatter #618 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg fikk en boks med "Herman" fra den yngste nevøen min. Da må jeg jo bake den. http://www.surdeig.no/articles/view/surdeigskaken_herman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. april 2012 #619 Del Skrevet 15. april 2012 Jøss! Det så spennende ut. Får sannelig håpe det havner en "Herman" hos meg en eller annen gang også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. april 2012 Forfatter #620 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Nå skal jeg ikke se et minste sekund mer på nyheter i dag. Kvalm av det ekle smilet til Breivik. Og så våger han å bli rørt til tårer av den forkvaklede powerpoint-presentasjonen sin. Motbydelig! Heldigvis vises MFK - Viking på TV så man kan tenke på noe hyggeligere. Endret 16. april 2012 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå