Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Godt å høre at formen er stigende. Er den god nok til at du er på jobb igjen i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på jobb i dag. Ble litt småhektisk i og med at jeg har vært borte noen dager. Inne i hodet mitt så er det mandag.. Men det er det jo ikke! Det er fredag og HEEEEEELG! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyter sola på terassen. :briller:

Skjønner ikke hva du snakker om... :regn:

Håper du får en herlig mandag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva du snakker om... :regn:

Håper du får en herlig mandag. :klem:

Kansje ikke nå jeg skal skrive om turen i cabèn i går. :fnise:

Håper du har hatt en fin mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begivenhetsløs dag. Alle gikk rundt og :Gjesp: . Vi spiste masse kake. Kaffemengdene var tilsvarende store. Alle møter trakk ut med utenomsakelig fjas. Alle var likevel enige om at det hadde vært en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korte ermer? Shorts? Terrassepils? :klo:

Sommeren tok en snarvisitt i går. Vi er gamle flammer så det var et kjærlig gjennsyn. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her glemte sommeren å ta turen innom. Vi gikk rett fra vinter til høst vi... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her glemte sommeren å ta turen innom. Vi gikk rett fra vinter til høst vi... :sukk:

Jeg kjenner de to karene der. De har sine gode sider, men de er gjester som ikke tar hintet om at de har vært for lenge på besøk.

Nei. Vakre frøken vår og deilige frøken sommer er jeg mye mer glade i. De kan jeg flørte med hele natta. Går aldri lei av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker forsåvidt alle fire.

Mr.Vinter er grei nok så lenge han ikke blir for tøff.

Mr.Høst er koselig så lenge han ikke kommer som stedfortreder for Frk.Vår.

Frk.Vår er vakker.

Frk.Sommer er min beste venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eneste plikt i helgen er å bytte til sommerdekk. Resten er bare slaraffen. :)

I høst tok jeg med en eikenøtt fra en eik på Smestad som er estimert til å være ca 1000 år gammel. Plantet den i en krukke og nå har den begynt å spire. Blir sikkert et fint tuntre om noen generasjoner.

Blåser ganske mye så det blir ingen fredagspils på terassen.. Apropos... Tror jeg lukker laptoppen og heller tar meg en pils. God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helga ble slettes ikke slaraffen, men svært hyggelig. :) Brodern og minstenevøen kom ramlende innom på besøk. De skulle egentlig bare ha en liten stopp på vei til hytta, men ble til i dag tidlig.

1,5 arbeidsdager til påskeferie. Det skal bli stas. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart påskeferie ja. Har du store planer for påska?

Få besøk av en kompis fra vestlandet på torsdag og så reiser vi inn til Oslobygda på en festival. Påsketradisjon for oss med kompistur for utepils og konserter i Oslo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...