Spiralis Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #561 Del Skrevet 16. mars 2012 Har hatt en fortreffelig fredag Sauen. Rolig?.. Nei. Totalt duracelkanin i dag også, men det er jo det jeg liker. Hadde direktøren til direktøren på besøk i formiddag. Kan informere folka mine om gode framtidsutsikter på neste avdelingsmøte. Nynnet lystig på åpningssangen fra "Andeungen Kvak-Kvak" på vei hjem i dag. Sikkert ikke normal i hodet, men F*n så godt det er å være meg noen ganger! Jepp! Ferdig med jobben. Det er helg! Ser ikke noe behov for at jeg skal kjøre bil i ettermiddag, så det er best jeg tar meg et vinglass før noen kommer med en annen mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 16. mars 2012 #562 Del Skrevet 16. mars 2012 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #563 Del Skrevet 17. mars 2012 God helg! Ditto! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #564 Del Skrevet 17. mars 2012 Vin-inntaket i går skulle ikke tilsi at jeg skulle bli tung i hodet, men men Egentlig hatt lyst ut i våren tidligst mulig, men tror jeg får sløve litt utover formiddagen. Litt kaffe nå så bedrer nok formen seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 17. mars 2012 #565 Del Skrevet 17. mars 2012 Håper formen har kommet seg, så du kan nyte lørdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #566 Del Skrevet 18. mars 2012 Kom raskt i friskere form i går PH. Nå nyter jeg solveggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. mars 2012 #567 Del Skrevet 18. mars 2012 Godt å høre her også. Herlig med sol og vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. mars 2012 #568 Del Skrevet 18. mars 2012 Endelig er det her også. Nyt søndagen Spiralis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. mars 2012 #569 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg var visst innom og jublet litt for tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #570 Del Skrevet 19. mars 2012 En eller annen form for magesyke som har sneket seg på meg. Helt frisk og god i hodet, men magen har slått seg helt vrang. Subba hjem fra jobb for en halvtime siden. Fikk ikke sett over halvparten av de oppgavene som har kommet i løpet av helga. Skal sitte å lese en del jobb-mail hjemmefra, men kommer likevel helt på etterskudd i forhold til noen tidsfrister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. mars 2012 #571 Del Skrevet 19. mars 2012 Uff, da God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #572 Del Skrevet 19. mars 2012 Uff, da God bedring! Personlig er jeg ikke på men heller på På tross av kjempemykt dopapir er jeg allerede sår i rompa av å tørke meg. Kjeder rævva av meg. Hadde jeg enda hatt feber og vært pjusk i hodet, men NEIDA. jeg sitter her med et friskt hode som sprudler av ting jeg vill gjøre. Liiiiit humørsyk etter fire timer hjemme. Gud bedre så gretten jeg kommer til å være i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. mars 2012 #573 Del Skrevet 20. mars 2012 Uffda! Håper du er bra i magen igjen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #574 Del Skrevet 20. mars 2012 Magen romler og er fortsatt i ulage så jeg holder meg hjemme i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #575 Del Skrevet 21. mars 2012 Sitter fortsatt pal her og promper. Måtte en tur på butikk så jeg benyttet anledningen til å kjøre bilen med taket nede Kjempestas og en fin oppmuntring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. mars 2012 #576 Del Skrevet 21. mars 2012 Fortsatt god bedring! Og nå kan man absolutt kjøre med taket nede, det har jo vært kjempevarmt her i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #577 Del Skrevet 21. mars 2012 Fortsatt god bedring! Og nå kan man absolutt kjøre med taket nede, det har jo vært kjempevarmt her i dag Takk takk. Det var virkelig deilig cab-vær. Eneste som skurra var lyden av piggdekk. Gleder meg til å få på sommerdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. mars 2012 #578 Del Skrevet 21. mars 2012 Uffda, fremdeles dårlig i magen. God bedring. Men kjøre bil med taket nede? Nei, det tror jeg ikke blir aktuelt enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. mars 2012 #579 Del Skrevet 22. mars 2012 God morgen. Hvordan er formen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #580 Del Skrevet 22. mars 2012 Formen er oppadgående. Regner med å være i form til å jobbe i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå