Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Har hatt en fortreffelig fredag Sauen. :) Rolig?.. Nei. Totalt duracelkanin i dag også, men det er jo det jeg liker. :)

Hadde direktøren til direktøren på besøk i formiddag. Kan informere folka mine om gode framtidsutsikter på neste avdelingsmøte. :)

Nynnet lystig på åpningssangen fra "Andeungen Kvak-Kvak" på vei hjem i dag. Sikkert ikke normal i hodet, men F*n så godt det er å være meg noen ganger! :)

Jepp! Ferdig med jobben. Det er helg! :bolledeig: Ser ikke noe behov for at jeg skal kjøre bil i ettermiddag, så det er best jeg tar meg et vinglass før noen kommer med en annen mening. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vin-inntaket i går skulle ikke tilsi at jeg skulle bli tung i hodet, men men :sukk:

Egentlig hatt lyst ut i våren tidligst mulig, men tror jeg får sløve litt utover formiddagen. Litt kaffe nå så bedrer nok formen seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En eller annen form for magesyke som har sneket seg på meg. :angry: Helt frisk og god i hodet, men magen har slått seg helt vrang. Subba hjem fra jobb for en halvtime siden. Fikk ikke sett over halvparten av de oppgavene som har kommet i løpet av helga. Skal sitte å lese en del jobb-mail hjemmefra, men kommer likevel helt på etterskudd i forhold til noen tidsfrister :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, da :tristbla: God bedring!

Personlig er jeg ikke på :tristbla: men heller på :kjefte:

På tross av kjempemykt dopapir er jeg allerede sår i rompa av å tørke meg. :angry: Kjeder rævva av meg. Hadde jeg enda hatt feber og vært pjusk i hodet, men NEIDA. jeg sitter her med et friskt hode som sprudler av ting jeg vill gjøre. :murvegg:

Liiiiit humørsyk etter fire timer hjemme. Gud bedre så gretten jeg kommer til å være i kveld. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter fortsatt pal her og promper. :roll:

Måtte en tur på butikk så jeg benyttet anledningen til å kjøre bilen med taket nede :reise: Kjempestas og en fin oppmuntring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Fortsatt god bedring!

Og nå kan man absolutt kjøre med taket nede, det har jo vært kjempevarmt her i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt god bedring!

Og nå kan man absolutt kjøre med taket nede, det har jo vært kjempevarmt her i dag :)

Takk takk. :)

Det var virkelig deilig cab-vær. Eneste som skurra var lyden av piggdekk. Gleder meg til å få på sommerdekk. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, fremdeles dårlig i magen. God bedring. :kose:

Men kjøre bil med taket nede? Nei, det tror jeg ikke blir aktuelt enda :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...