Gå til innhold

Spiralis

Spiralis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Morgensol, :kaffekopp: , radio og bare kos. :)

Skal på pub med gjengen og se ligacup-finale i to tiden. Fram til da blir det rolig. Kjørte noen vaskemaskiner i går så det er mulig jeg mobiliserer innsatsvilje til å legge sammen litt tøy, det frister ikke så veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Ikke lenge til helg nå, og så krysser vi fingre for at dette været holder seg. Det er jo helt nydelig nå :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart helg ja. :jepp: Men været tror jeg ikke jeg skal kommentere i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!

Det smelter i gatene og er ikke en sky å se. Fint med svært solvendt utsikt på slike dager! :)

Sauen. Bor du i bartefylket så må du nok lide med været. Jeg er vestlending så jeg er oppvokst med det samme. Jeg flykta til Østlandet. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg må nok bare leve med været her i bartefylket. Men når det er sagt, så har det vært uvanlig ustabilt vær her de siste ukene. Det skifter mellom regn, snø og sol flere ganger om dagen for tiden. Og da blir en vær-psyk sau litt forvirret... :eeeh:

Men-men, det er fredag og snart helg nå. Håper du får en fin helg Spiralis. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg SKULLE kutte Wordfude!! :angry: Prompenisse! Spiralis er for svak og har latt seg lokke av en forespørsel fra den ene av bestekompissene. Dette er usansynelig iriterende siden bestisen har et overdrevent konkuranseinstingt. Spiralis har ikke noe konkuranseinstingt. Han søker bare bekreftelse på at han er best .... :sjenert: .. så jeg må jo flå jæveln! Jeg benytter alle tenkelige former for utpsyking. Ganske enkelt så er jeg ekkel! :briller: .. Problemet er at han er like stri og vi må f*n meg bli ferdig snart for han kommer innom for pils i morgenkveld og fysisk utagering vil ikke være flaterende for noen av partene. :glare:

Tror jeg må bestikke dama hans til å distrahere han slik at jeg vinner. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet du hva? Det er :sol: her også i dag. :strix: Og rolig morgen har jeg hatt jeg også. Det er absolutt den beste starten på dagen. Kaffekopp, mat, radio og god tid til å våkne skikkelig. :rodmer:

Men du? Hvordan gikk det med spillet i går? Ligger det an til :krangle: i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg skulle heller IKKE begynne med WF, men tror du ikke at kjæresten fikk lurt meg utpå, og plutselig har man 3-4 spill gående samtidig! Tidstyveri :sjenert: . Håper du gruser kompisen ;)

God helg :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir ikke ferdig med WF i helgen. Jeg fikk inn noen velrettede psykiske stikk i går pluss at jeg fikk lagt inn et skikkelig støt poengmessig og leder overlegent. Har klart å fått masse poeng med svært få brikker. Merker at det frustrerer han skikkelig! Gir han ingen åpninger og bare blokkerer. Skikkelig artig å legge en bokstav som soper inn poeng. Kommer til å drøye ekstremt lenge før jeg legger neste trekk. Vet han hater det. Skal la han steke i fettet lengst mulig! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av at jeg ikke vet mitt eget beste på jobb så har jeg nappa tilbake et par av ansvarsområdene jeg sa fra meg i høst.. :sjenert: Idiot! ... Men stimulerende. :popcorn:

Sikkert noe med lyset. :)

Privat. Plages av valget om dyne. Den kjempevarme, deilige og fluffy dyna for den kalde vinterdagene er SÅ GOOOD... men den begynner å bli for varm. Likevel vil vi ikke skilles. Vi har det jo så godt sammen. :rodmer: Vurderer å sette døra ut på verandan opp om natta, selv om det er minusgrader. Vil bare utsette den avskjeden litt til. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...