Spiralis Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #501 Del Skrevet 14. februar 2012 Fatter ikke hvorfor jeg er så hjelpeløst trøtt for tiden. Nå har jeg kjøpt meg sanasol og på jobb fant jeg fram en dagslyslslampe vi har stående i kjellern. Får se om det hjelper. Greit at jeg kan være litt vintertrøtt, men nå går det helt ut av alle proporsjoner. I dag bare ga jeg opp og gikk hjem etter lunch. Jeg pleier å være duracelkanin, men nå er jeg helt Viggo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. februar 2012 #502 Del Skrevet 14. februar 2012 Du får stå det av. Snart er det vår! Jepp! Snart er det vår. Fatter ikke hvorfor jeg er så hjelpeløst trøtt for tiden. Nå har jeg kjøpt meg sanasol og på jobb fant jeg fram en dagslyslslampe vi har stående i kjellern. Får se om det hjelper. Greit at jeg kan være litt vintertrøtt, men nå går det helt ut av alle proporsjoner. I dag bare ga jeg opp og gikk hjem etter lunch. Jeg pleier å være duracelkanin, men nå er jeg helt Viggo. Det høres ikke bra ut. Kanskje en liten tur til legen for å få tatt noen blodprøver kunne være en idè? Kan jo være lav blodprosent eller noe sånt vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. februar 2012 #503 Del Skrevet 14. februar 2012 Enig med Sauen, en liten legesjekk er nok ikke dumt. Jeg hadde en periode hvor jeg var fullstendig slakk, og da manglet jeg B12. En injeksjon, og jeg var som ny igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #504 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) B12 mangel ?! .... *notere i boken* "Drikke mer øl!" Kom hjem med et stort smil om munnen i dag. Skikkelig rørt og stolt over folka på avdelingen min! Endret 16. februar 2012 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #505 Del Skrevet 19. februar 2012 SOOOOL! OG PLUSSGRADER! Måka av terassen i går. Vurderer å ta ut en hagestol og leke "påskeferie" i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #506 Del Skrevet 19. februar 2012 Straks klar for Rammstein konsert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. februar 2012 #507 Del Skrevet 19. februar 2012 Sol og konsert? Kjenner jeg blir lysegrønn av misunnelse. :sno: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #508 Del Skrevet 20. februar 2012 Sola forsvant fort og i dag har det kommet snø så lite å være misunnelig for på det feltet. Konserten derimot .. Var hos legen i dag. Tok prøver av blod, hjerte og hjernesubstans Finner sikkert ikke noe. Sett på en ekstra lenestol i evigheter. Vært på alt av møbelbutikker. Titta på designerstoler, tradisjonelle stoler + + +.... I dag mista jeg tålmodigheten og impulshandla en billigstol på Jysk. Den får vare så lenge den varer og så får jeg se etter den perfekte godstol i mellomtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. februar 2012 #509 Del Skrevet 21. februar 2012 Håper alle legeprøver er fine, altså! Den beste go' stolen jeg har hatt, var en sånn recliner som man kan vippe ut fotskammel på og legge seg helt bakover....ahhhh....kjøpte den på Skeidar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #510 Del Skrevet 21. februar 2012 Håper alle legeprøver er fine, altså! Den beste go' stolen jeg har hatt, var en sånn recliner som man kan vippe ut fotskammel på og legge seg helt bakover....ahhhh....kjøpte den på Skeidar. Jeg har en stor og behagelig recliner. Har savnet en lett lesestol som er enkel å flytte litt rund på i tillegg til reclineren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #511 Del Skrevet 21. februar 2012 Tester nystolen på koseplassen ved vinduet. Nyter solnedgangen. Testa den forran peisen i gårkveld. Skinnende sol i dag. Snek seg fram noen plussgrader utover dagen og det smeltet i gatene da jeg gikk hjemmover. Verden er litt god nå som lyset og varmen kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. februar 2012 #512 Del Skrevet 21. februar 2012 Ny godstol høres deilig ut. Jeg håper også at prøvene viser at du er helt frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #513 Del Skrevet 23. februar 2012 Prøvene ser bra ut. Så Spiralisen er frisk. Har desuten begynt å legge meg senere, samt at jeg drikker litt mer øl og det syntes å funke. Nå smelter det i gatene for andre dag på rad! Langtidsvarselet tyder på at det skal bli slik de fleste dagene kommende uke! Sommerdyret begynner å logre med halen. Snart kommer det til å bli bart og så blir det grønt og så er det SOMMER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. februar 2012 #514 Del Skrevet 23. februar 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #515 Del Skrevet 24. februar 2012 Litt vin. Høre på musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. februar 2012 #516 Del Skrevet 24. februar 2012 God helg Deilig med vårstemning ute. Ser vi skal få det sånn en ukes tid til. Sånn kan man like Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #517 Del Skrevet 24. februar 2012 God helg Deilig med vårstemning ute. Ser vi skal få det sånn en ukes tid til. Sånn kan man like Jepp! God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. februar 2012 #518 Del Skrevet 24. februar 2012 Ja, dere kan bare nyte godværet. Her melder de fortsatt lavtrykk og nedbør. Men temperaturen er jo grei. Trenger ikke ullunderbukser for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #519 Del Skrevet 25. februar 2012 For mye kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 25. februar 2012 #520 Del Skrevet 25. februar 2012 Blitt hyper av all kaffen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå